• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) Робочі станції для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки та для реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування осіб (внесення змін до ID-карток) з комплектом обладнання

Торги не відбулися

300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 17.04.2020 23:37 - 04.05.2020 10:00
Відповідь надана

На некоректні відповіді представника замовника

Номер: 2030ef3ee84a4eb58275324bb2977ca6
Дата опублікування: 23.04.2020 18:31
Опис: Представник замовника, який надавав відповіді на запитання, Вас не навчили ще з дитинства спілкуватися, а самі радите учасникам вчитися працювати? Судячи з написання Ваших "коректних" відповідей на поставлені в електронній системі закупівель запитання по суті предмету закупівлі та окремих "вимог" тендерної документації, а також на підставі викладення тексту самої тендерної документації, Ви ще й грамоті не навчені! Гарний представник замовника, мовити так – його обличчя! Отже, окромя тицьнуть 2 – 3 строчки хамовитої відписки у відповідь, в яких нічого не зазначивши по суті порушених питань, не в змозі? Ви ж спеціаліст, бігло володіючий нормами "тендерного законодавства", знавець, з ходу визначаючий готовність учасників до тендерів! Замовник – не пан, а учасник – не чого бажатимете. В закупівлях такого обладнання фахово запитують та зазначають, щоб виправити помилки, допущені Замовниками через поясниму їх необізнаність, задля продовження розбудови створеної спільно фахівцями ДМСУ та потенційних учасників системи стосовно біометричних паспортів. Представник замовника, не варто спрямовувати "в бан на 3 роки", бо з Клішковецькою сільрадою договорів з цього питання немає (матчастину знати є не зайвим), але ж у відповідь може прилетіти не аби як… Уповноважена особа Клішковецької сільради Сухомліне Сергію Віталійовичу, Ви особисто несете відповідальність як за зміст тендерної документації, так і за комунікацію з потенційними учасниками (у т.ч. й у вигляді відповідей на запитання через електронну систему закупівель). Також Ви особисто відповідаєте за особу, зазначену в електронній системі закупівель як контактну - Проданюка Миколу, статус якої незрозумілий. Мабуть в Клішковецькій сільраді не уяснили, що уповноважена особа замовника – це не вседозволеність та безкарність, а особиста відповідальність. Бажаємо успіхів в навчанні…, це не соромно. NB: "Если ты умный, ты поймешь, что ты ничего не понимаешь… С дураком ты все время занят. Ты трудишься в поте лица. Он тебе возражает и возражает... Ибо он уверен!.. С дураком ты ни в чем не можешь согласиться… Поэтому отдохни с умным! Отдохни с ним, милый! Умоляю!" (М. Жванецкий)
Відповідь: Вимоги до учасника і предмету закупівлі вказані в ТД, за невідповідність- відхилення. Якщо учасник впевнений що не готовий до участі в торгах- рекомендуємо набратися досвіду і тільки тоді приймати участь. За невиконання договору в нові редакції закону передбачено покарання- бан на 3 роки
Дата відповіді: 07.05.2020 06:59
Відповідь надана

Про згоду на обробку персональних даних учасника

Номер: da9d406345cb4bf2b01d259934e3c649
Дата опублікування: 23.04.2020 12:52
Опис: Добрий день! Просимо відкоригувати тендерну документацію з наступного питання. Тендерною документацією (підпункт 5.4 пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) вимагається від Учасника надати "лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних". Для того, щоб надати таку згоду відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (далі – Закон ПД) просимо ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ наступне: 1) МЕТУ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (абз. 4 ст. 2 Закону ПД: суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки; згідно з ч. 1 ст. 6 Закону ПД мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних); 2) СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ Учасником; 3) ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Замовником (абз. 3 ст. 2 Закону ПД). Крім того, на виконання вимог ч. 2 ст. 12 Закону ПД просимо ВКЛЮЧИТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ відомості "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Відсутність в тендерній документації ОБОВ’ЯЗКОВИХ відповідно до Закону ПД умов отримання Замовником торгів згоди Учасника на обробку її персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; складу персональних даних; визначеної процедури обробки персональних даних, є законодавчою підставою Учаснику торгів НЕ НАДАВАТИ ЗГОДУ на обробку своїх персональних даних. У разі неможливості виконати Замовником зазначені обов'язкові для нього приписи Закону ПД, пропонуємо ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ відповідну вимогу про згоду Учасника на обробку його персональних даних. Дякуємо за дотримання законодавства в сфері захисту персональних даних. ПС. Раніше висловлене зауваження потенційним Учасником про те, що вимога про персональні дані не має відношення до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та розташована не в тому місці тендерної документації, є доречним.
Відповідь: Вимоги до учасника вказані в ТД, за невідповідність- відхилення
Дата відповіді: 07.05.2020 06:57
Відповідь надана

Щодо документів переможця торгів

Номер: b8d4d3fa275a461baa0ee54a79f2971b
Дата опублікування: 22.04.2020 21:24
Опис: Шановна уповноважена особа Замовника! Просимо пояснити що означає термін "дійсної на момент подання" щодо визначеного п.п. 2.1 та 2.2 пункту 2 Інша інформація Розділу Оцінка тендерної пропозиції подання переможцем "Оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки/витягу з реєстру, виданих структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України (його відповідні структурні підрозділи, територіальні органи), про те, що фізичну особу, яка є учасником торгів (керівника підприємства та службову/службових (посадову/посадових) особу/осіб учасника, яку/яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі), не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено в установленому законом порядку (для фізичних осіб-підприємців /для юридичних осіб), а також пояснити де отримати довідку такого змісту, оскільки МВС для участі у процедурі закупівель надається стандартна довідка зі зістом чи притягувалася відповідна фізична особа (посадова особа юридичної особи), яка бере участь у тендері, до кримінальної відповідальності, має чи не має вона незнятої чи непогашеної судимості та чи не перебуває така особа у розшуку.
Відповідь: Учасники повинні надати документи котрі вимагає замовник. Якщо учасник вважає що вимоги обмежують конкуренцію- бігом в АМКУ зі скаргою. Якщо вимоги не будуть виконані- як наслідок відхил пропозиції.
Дата відповіді: 23.04.2020 10:16
Відповідь надана

Щодо документів переможця торгів

Номер: 6c8b1f08cb3847fd93ed378c8cb3b3c1
Дата опублікування: 22.04.2020 16:56
Опис: Шановна уповноважена особа Замовника! В пп. 5.5. п. 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначено, що переможець торгів згідно з п. 2 частини першої ст. 17 Закону повинен надати відповідну довідку. Відповідно до п. 2 частини першої ст. 17 Закону перевіряються відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На цей час такий реєстр ведеться НАЗК України, доступ до якого є вільним https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Отже, керуючись частиною третьою ст. 17 Закону (в редакції до 19.04.2020), згідно з якою Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, відомості за п. 2 частини першої ст. 17 Закону Замовник ПОВИНЕН САМОСТІЙНО ПЕРЕВІРИТИ в зазначеному відкритому реєстрі. Таким чином, з пп. 5.5. п. 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації потрібно виключити всі посилання на п. 2 частини першої ст. 17 Закону. Крім того, в п. 2 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" не згадується, що переможець повинен надати довідку за п. 2 частини першої ст. 17 Закону (знову, уповноважена особа, кульгає логіка викладення в тендерній документації). Доречи, якщо уповноважена особа посилається на ст. 255 Цивільного кодексу України при встановленні кінцевого строку подання переможцем документів через електронну систему закупівель, то таким буде не 17:00 останнього дня подачі документів – завершення робочого часу уповноваженої особи, а 23:59 останнього дня подачі документів - до закінчення останнього дня строку, бо документи переможець подаватиме не до установи, а через електронну систему закупівель, в цьому випадку, як до установи зв'язку (що ж твориться з логікою викладення в цій тендерній документації?). Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Відповідь: Учасники повинні надати документи котрі вимагає замовник. Якщо учасник вважає що вимоги обмежують конкуренцію- бігом в АМКУ зі скаргою. Якщо вимоги не будуть виконані- як наслідок відхил пропозиції.
Дата відповіді: 23.04.2020 10:08
Відповідь надана

Щодо окремих положень тендерної документації

Номер: 0a1bd4e0c94045a3a2f8a6c1f80ed68b
Дата опублікування: 22.04.2020 16:16
Опис: Шановна уповноважена особа Замовника! Просимо пояснити зміст пп. 5.4. п. 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", зокрема: до чого за словами "Учасник надає у складі тендерній пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме наступне:" перелічуються "лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; копія аналогічного договору з додатками", які НЕ МАЮТЬ ніякого відношення до статті 17 Закону? Щось логіка викладення вимог в тендерній документації в цьому місці зовсім відсутня. Отже, виключить з тендерної документації згоду про персональні дані, оскільки Замовником самім не виконано вимоги Закону України "Про захист персональних даних", а спосіб підтвердження учасником аналогічного досвіду двічі чітко зазначений в інших положеннях тендерної документації. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Відповідь: Учасники повинні надати документи котрі вимагає замовник. Якщо учасник вважає що вимоги обмежують конкуренцію- бігом в АМКУ зі скаргою. Якщо вимоги не будуть виконані- як наслідок відхил пропозиції.
Дата відповіді: 23.04.2020 10:07
Відповідь надана

Щодо технічних вимог до предмету закупівлі

Номер: e6dc24b8344b4ab6b9fec6124c7eed80
Дата опублікування: 22.04.2020 16:02
Опис: Шановна уповноважена особа Замовника! На підставі багаторічного досвіду постачання та монтажу обладнання робочих станцій (РС) для ЦНАП (в т.ч. й ДМСУ) пропонуємо відкоригувати технічні вимоги (додаток 1 до тендерної документації), а саме: 1) в п. 1.3 зі складу обладнання виключити "Кабель UTP, cat 5e, 20 м.; Патчкорд UTP, cat 5e, RJ45, 2 м. – 2 шт.; Роз'єм RJ45 – 4 шт." як таке, що залишилось непотрібним залишком незрозуміло для чого. Цей зайвий "хвіст" належить виключно внутрівідомчій потребі ДМСУ, а коли Замовник "дере" відповідний додаток з тендерної документації Виконкому Мукачівської міської ради (UA-2019-06-27-001194-b), то уповноваженій особі варто було б узгодити його зміст, на крайній випадок, з керівником місцевого ЦНАП; 2) в пп. 1.3.2, 1.3.3. монітори 23" замінити на монітори 21,5"; тип матриці IPS замінити на TN+film; інтерфейс HDMI замінити на DVI (до відома: ДМСУ протягом 2016 – 2018 років НІКОЛИ НЕ ЗАКУПОВУВАЛО для власних аналогічних РС монітори 23", що підтверджується технічними вимогами до обладнання РС (UA-2016-07-15-000195-c, UA-2016-09-05-000397-b, UA-2017-08-18-000645-a, UA-2018-07-12-001216-b); включення до складу обладнання РС моніторів 23" є необґрунтованим, що здорожує закупівельну ціну обладнання; санітарні норми для роботи за моніторами 23" є більшими ніж для моніторів 21,5"; монітори 23" збільшують навантаження на адміністраторів ЦНАП; для монтажу двох моніторів 23" на одному робочому місці потрібен стіл збільшеного розміру); у зв'язку з цим в пп. 1.3.1 слова "(VGA, HDMI)" виключити; 3) в пп. 1.3.1 частоту процесору знизити з 3,5 ГГц до 3,3 ГГц, а розмір жорстокого диску з 1 Тб до 500 Гб (до відома: загальний розмір встановленого на жорсткому диску загального та спеціалізованого програмного забезпечення не перевищує 50 Гб навіть з тимчасовими та робочими файлами, отже, навіщо такий величезний жорсткий диск?); 4) в пп. 1.3.6. виправити помилку, замінивши слова "(ресивер, 2 трансмітери)" словами "(трансмітер, 2 ресивери)", бо трансмітер – передавач, а ресивер – приймач, що відповідає реальному стану; 5) в пп. 1.3.11. стосовно швидкості принтера та сканера замінити "30 стр/хв" на "20 стр/хв", як це й було спочатку, бо повинно бути хоч і "безобразно, но однообразно" (що відповідає матеріальній частині питання). Дякуємо за приведення технічних вимог до ладу.
Відповідь: Шановний учасник, якщо ви вважаєте що не готові постачати продукцію, вимоги котрої вказані- не беріть участь в закупівлі, ви ще то тендерів не готові. В тендерному законодавстві вказано що за невиконання своїх зобов"язань можете піти в бан на 3 роки. Воно вам треба? Вчіться працювати.
Дата відповіді: 23.04.2020 10:12