• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С101301 Круглик - Кременище - Ходосівка км 0+000 - км 5+500, Київська область

Завершена

117 532 611.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 117 532.61 UAH
Період уточнення: 17.04.2020 16:37 - 08.05.2020 10:00
Відповідь надана

Щодо надання договірної ціни до електронного аукціону

Номер: 6d07664d3eda47fead55a127871e01f7
Дата опублікування: 07.05.2020 12:02
Опис: Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни та додатків до неї. Просимо Замовника роз'яснити доцільність їх надання до аукціону, оскільки Закон про публічні закупівлі не містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни, а саме локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загально-виробничих витрат, порівняльного складу ресурсів кошторисних норм у разі заміни машин (механізмів), тощо до проведення електронного аукціону. Також відповідно до пункту 6.3. розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" договірна ціна є которисом вартості підрядних робіт, який узгоджений з Замовником. Оскільки ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Тому є абсолютно незрозумілим надання договірної ціни саме до проведення електронного аукціону.
Відповідь: Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Дійсно, згідно роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року Закон не містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Разом з тим, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, оскільки Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проектом,то виконання робіт в повному обсязі відповідно до тех.завдання є особливо важливим критерієм для оцінки претендента. Необхідно зазначити,що аномально низька ціна тендерної пропозиції ,як правило досягається з порушенням застосування елементних ресурсних норм та зміни технології робіт. Зазначені порушення можливо відслідкувати лише при наявності «попереднього» кошторису в договірній ціні. Для того, щоб зробити вірну оцінку співставлення тендерної пропозиції Замовник вимагає включенням до ціни коштів, які входять до складу очікуваної вартості, на покриття ризиків та інфляції сталою величиною. Такі вимоги сприяють запобіганню порушення статті 5 Закону, а їх виконання можливо відслідкувати лише при наявності кошторису в договірній ціні.
Дата відповіді: 08.05.2020 14:26