-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в Київському професійному ліцеї будівництва і комунального господарства за адресою: м. Київ, вул. Клавдіївська, 21
Завершена
1 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 050.00 UAH
Період уточнення:
17.04.2020 13:22 - 02.05.2020 10:00
Відповідь надана
Атестат акредитації
Номер:
7aefd8663f3141249c6fae8deba4b312
Дата опублікування:
22.04.2020 17:29
Опис:
Добрий день. Відповідно до Тендерної документації необхідно надати Довідку, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою засвідчується намір про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів. До роботи комісії у якості третьої сторони залучаються представники компетентного органу державної влади, що має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника.
Вимога про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів базується на ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції «Довідку, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, якою засвідчується намір про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів, а також відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника». Чому Учасник повинен надавати відповідний атестат акредитації третьої сторони??? Це обов’язок замовника залучати третю сторону і перевіряти документи(атестат акредитації) третьої сторони. Виконавець може тільки надати згоду на участь у комісії з перевірки. Просимо видалити вимогу надати «Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством, копія якого також надається у складі ТП учасника».
Відповідь:
В частині порушеного питання Замовником найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
23.04.2020 17:46
Відповідь надана
Дозвіл
Номер:
e442e0e33134484b87e44b8ad3c7fb93
Дата опублікування:
22.04.2020 17:19
Опис:
Добрий день. Відповідно до вимоги Тендерної документації необхідно надати дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством). Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так, після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні.Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: надати - дозвіл АБО декларацію на Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні.
Відповідь:
В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25 грудня 2015 року (із змінами) (далі – Закон) повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини першої, частини третьої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерної документації, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, зокрема: дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (далі – Дозвіл) (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством).
З огляду на норми та положення Закону та з урахуванням наведених вище вимог тендерної документації повідомляємо наступне.
У випадку, якщо наявність Дозволу не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинним законодавством, учасник процедури закупівлі розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель документ, що його замінює згідно із законодавством. При цьому відсутність Дозволу у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
У випадку якщо наявність документа, що замінює Дозвіл не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинними нармативно-правовими актами, вказаний Дозвіл від учасника процедури закупівлі умовами тендерної документації не вимагається. При цьому відсутність документа, що замінює Дозвіл у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
23.04.2020 17:43