• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шафи, столи, тумби та інше

код ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (шафи, столи, тумби та інше)

Завершена

2 574 954.30 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 16 000.00 UAH
Період уточнення: 17.04.2020 09:00 - 24.04.2020 09:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: ffe80205dc454831936f83a49d7add33
Дата опублікування: 22.04.2020 16:15
Опис: Шановний Замовнику! Питання щодо позиції 26 "Крило з тумбою", що мається на увазі "крило", який вигляд має ця констркуція? Додайте орієнтовне зображення!
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю має докладні технічні описи товарів (Додаток №1 -Специфікація). Крило з тумбою – приставний елемент до столу, представляє собою тумбу зі стільницею. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник при поданні своєї тендерної пропозиції завантажує кольорові (не чорно-білі) зображення всього товару, що пропонується до постачання. Означені зображення повинні відповідати реальному вигляду запропонованого товару з урахуванням кольорової гами та габаритних розмірів. Зображення надається на кожний окремий вид товару. Учасник повинен вказати на зображенні номер та назву позиції у відповідності до умов тендерної документації (технічного завдання)
Дата відповіді: 27.04.2020 12:34
Відповідь надана

Дайте номер телефона

Номер: 026a4c1f33434aaf8302cb26c34a4195
Дата опублікування: 22.04.2020 14:47
Опис: Дайте конкретный номер телефона по вопросам техническим по мебели!!! Все номера которые указаны в тендерной документации, звонили и там не кто не вкурсе вообще про этот тендер!
Відповідь: З загальних питань та питань щодо технічних характеристик товару, що закуповується, звертатися до економіста підрозділу-куратора – Вороная Вікторія Миколаївна тел. (061- 39) 5-57-67.
Дата відповіді: 27.04.2020 12:32
Відповідь надана

Дайте номер телефона

Номер: 1e26d285ddd04c99aef2a8e20eb97683
Дата опублікування: 22.04.2020 14:45
Опис: Добрый день! Дай
Відповідь: З загальних питань та питань щодо технічних характеристик товару, що закуповується, звертатися до економіста підрозділу-куратора – Вороная Вікторія Миколаївна тел. (061- 39) 5-57-67.
Дата відповіді: 27.04.2020 12:32
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: f15e0318c00446c999a008372b14572d
Дата опублікування: 21.04.2020 17:41
Опис: Шановний Замовнику! Уточніть, будь-ласка, поз. №2, №19, №23 - написано, що матеріал ДСП 25мм, а задня стінка тумби з шухлядами - ДСП 18 мм. Чи дійсно столи повинні бути повністю із ДСП завтовшки 25мм окрім задньої стінки тумби з шухлядами?? Чи можливо це помилка і 25мм повинна бути тільки стільниця, а інші деталі 18мм?
Відповідь: Матеріал столу письмового двотумбового1600х700х750 мм, відповідно до технічних ха-рактеристикNo2, No19, No23 Додатку No1до ТД -Специфікаціїна закупівлю,повинен бути ДСП завтовшки 25 мм, колір -вільха.Задня стінка тумби з шухлядами повинна бути виго-товлена з ДСП завтовшки 18 мм в колір виробу.В даномувипадку необхідне виготовлення стільницістолу з ДСП завтовшки 25 мм, інші елементи каркасу з ДСП завтовшки 18 мм.
Дата відповіді: 23.04.2020 12:55
Відповідь надана

Технічний опис предмету закуівлі

Номер: 9691fad77f5c483e87439c5248da9396
Дата опублікування: 21.04.2020 16:46
Опис: Доброго дня! Уточніть будь ласка: Поз. 2 Стіл письмовий двотумбовий 1600х700х750 - повинна буди виготовлена вся із ДСП 25мм крім задньої стінки тумби? Або лише стільниця товщиною 25мм
Відповідь: Матеріал столу письмового двотумбового 1600х700х750 мм, відповідно до технічних характеристик №2 Додатку №1 до ТД - Специфікації на закупівлю, повинен бути ДСП завтовшки 25 мм, колір - вільха. Задня стінка тумби з шухлядами повинна бути виготовлена з ДСП завтовшки 18 мм в колір виробу. В даному випадку необхідне виготовлення стільниці столу з ДСП завтовшки 25 мм, інші елементи каркасу з ДСП завтовшки 18 мм.
Дата відповіді: 24.04.2020 13:55
Відповідь надана

Строки оплати

Номер: 0cfe01d3970740b49c9541ee5449871d
Дата опублікування: 17.04.2020 10:12
Опис: Чи дійсно Замовник планує післяоплату за поставлений товар через 120 календарних днів?
Відповідь: Згідно вимог розділу 3 додатку №4 (Проект договору на закупівлю) тендерної документациї, оплата за поставлений товар здійснюється протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати поставки, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Дата відповіді: 21.04.2020 16:09