• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Циркунівської школи, що знаходиться за адресою: Харківська область Харківський район, с. Циркуни, вул. Соборна, 32»)

Торги не відбулися

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період уточнення: 16.04.2020 21:01 - 01.05.2020 23:59
Відповідь надана

Кваліфікаційний сертифікат

Номер: dfcdca98333344c5bfd45e50ef7510c9
Дата опублікування: 23.04.2020 09:35
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога: Кваліфікаційний сертифікат відповідальних виконавців окремих видів робіт, пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіонбуду України про те, що виконавець може виконувати роботи, пов’язані з інженерно-будівельним проектуванням у частині дотримання вимог пожежної безпеки. а) повідомляємо, що Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарств України з 30 жовтня 2014 року делегувало свої повноваження з атестації працівників відповідним організаціям (на підставі Порядку делегування повноважень саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності, затвердженого Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 13.10.2014 № 282). Відповідно з того часу атестацію працівників проводить не Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарств України. Про подібне йдеться і у Наказі Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарства України від 25.11.2014 № 326 «Про обсяг повноважень, що делегуються саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності» (Визначити, що Мінрегіоном делегуються саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності повноваження щодо професійної атестації архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів). Зокрема одним із суб’єктів, кому були передані повноваження є Всеукраїнська громадська організація «Гільдія проектувальників у будівництві» (Наказ Міністерства Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарства України № 71 від 20.03.2019 року «Про внесення змін до деяких наказів Мінрегіону»). Таким чином, маємо те, що сформульована Замовником вимога можлива для виконання тим учасникам, які співпрацюють з інженерами, які були атестовані до 30 жовтня 2014 року. Оскільки нам інженер пройшов атестацію в 2018 році, то ми маємо сертифікат, виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві». Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо сертифікату інженера - проектувальника/ інженера - кошторисника (ГІП), виданий Міністерством Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарств України, але маємо сертифікат інженера, виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві». Тому просимо зобов’язати Замовника виключити припис щодо суб’єкта видачі, або до вже зазначеного формулювання додати «або виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві»».
Відповідь: Пунктами 3, 4 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 передбачено, що професійна атестація проводиться Атестаційною архітектурно-будівельною комісією, яка утворюється Мінрегіоном та діє на підставі затвердженого ним положення. Даний Порядок №554 є чинним на теперішній час. Тобто, Ваше твердження щодо того, що з 13.10.2014 атестацію працівників проводить не Міністерство Регіонального Розвитку, Будівництва та Житлово-комунального господарств України не відповідає діючим нормативно – правовим актам України. Одночасно, з метою розширення потенційного кола учасників з зазначеного питання в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 27.04.2020 22:26
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: 67478d33f5fb443798ce78781e748e82
Дата опублікування: 23.04.2020 09:28
Опис: У додатку 2 до тендерної документації міститься вимога про надання: Ліцензію МНС України на право проектування систем протипожежного захисту на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки. а) звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику, і не можемо її мати, оскільки почали провадити свою діяльність в 2017 році. Тому просимо виключити вимогу щодо надання ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідь: З зазначеного питання в тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді: 27.04.2020 22:51
Відповідь надана

Нет звязи

Номер: 93285f9850d64ce9864a5c88ba170fca
Дата опублікування: 22.04.2020 14:57
Опис: Ув. заказчик на телефоны указанные в ТД +38(057) 747-94-65, +38(057) 747-93-00 невозможно дозвонится в рабочее время. Можете указать дополнительные номера телефоном или отвечать на указанные?
Відповідь: Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону, що діяла на момент оголошення даних відкритих торгів передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ваше звернення не містить ні питання щодо надання роз’яснення стосовно тендерної документації, також не містить вимогу щодо усунення порушення під час проведення продери закупівлі. Одночасно на ваше запитання повідомляємо, що в Циркунівській сільській раді встановлено тільки 2 телефони, які вами вказано в запитанні і вони є діючими. Можливо ви дзвонили в час перерви.
Дата відповіді: 23.04.2020 22:40