• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасадів Навчально - виховного комплексу № 12 Рівненської міської ради за адресою: м. Рівне, вул. Грушевського,81

Завершена

9 564 296.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 643.00 UAH
Період уточнення: 16.04.2020 16:41 - 24.04.2020 17:00
Відповідь надана

Звернення за роз'ясненням

Номер: 827578e00cfb4638823924e4ab86f64c
Дата опублікування: 24.04.2020 14:41
Опис: Доброго дня! Відповідно до вимог Тендерної документації Замовником вимагається надати у складі тендерної пропозиції ряд документів, при цьому частина із них зазначена просто як власна назва документу, решту – із додаванням словом «копія». У зв’язку з тим, що документи тендерної пропозиції подаються через електронну систему Уповноваженого органу з питань публічних закупівель у сканованому вигляді, просимо надати роз’яснення щодо поняття «копії документу» в розумінні Замовника (для прикладу: перед скануванням документу необхідно зробити з нього копію і завірити згідно з чинним законодавством, після чого зробити скан завіреної копії? Чи копія документу вважається скан-копія зроблена з оригіналу документу?). Виходячи з викладеного, просимо додатково роз’яснити чи можна для подання всіх, без винятку, документів тендерної документації використовувати скан-копії зроблені безпосередньо з оригіналу документу? Дякуємо за розуміння.
Відповідь: В пункті 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації сказано, що документи, які вимагаються тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель у сканованому кольоровому вигляді у форматі pdf або jpg. Перед скануванням документів учасник повинен підготувати їх згідно з вимогами тендерної документації. Якщо в документації міститься вимога надати копію документа, учасник повинен зробити копію документа, завірити її згідно з чинним законодавством, а потім сканувати. Якщо міститься вимога надати оригінал або нотаріально завірену копію саме такий документ готує до сканування учасник. Якщо в тендерній документації не вказано в якому вигляді подавати документ, учасник самостійно приймає рішення який документ йому підготувати. Однак, потрібно пам’ятати вимогу, яка міститься у вищевказаному пункті тендерної документації, про те, що усі аркуші тендерної пропозиції, які містять інформацію, повинні мати підпис, найменування посади, прізвище, ініціали уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки (у разі її використання), крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами, та копій документів завірених нотаріально. Отже, якщо оригінал документа учасника відповідає цій вимозі можна робити з нього скан-копію.
Дата відповіді: 27.04.2020 10:57