• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 — «34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»

Завершена

3 650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 16.04.2020 14:49 - 24.05.2020 17:00
Відповідь надана

До Додатку7

Номер: 586b19c925c84e3183f188c68d496f47
Дата опублікування: 23.04.2020 14:58
Опис: До Лота 2, п.2.1 Шановний Замовнику. В Ваших вимогах зазначена «Можливість забезпечення одним контролером одночасного керування незалежними перехрестями (з різними циклами роботи), не менш 3-х.». В ДСТУ 4157-2003 така функція дорожнього контролера не передбачена. Деякі розрахунки показують, що не передбачається і суттєвого фінансового виграшу при застосуванні одного такого контролера замість 3-х окремих з такою ж сукупною кількістю силових виходів. При такому рішенні, як правило збільшується довжина прокладки кабельних ліній (також вартість будівельних робіт). А з точки зору безпеки дорожнього руху таке рішення створює залежність всієї групи світлофорних об’єктів при загрозливих ситуаціях на одному з них (пошкодження одного з світлофорів, відключення живлення, ураження блискавкою або іншими високовольтними напругами). Поясніть, будь ласка, яким документом регламентована ця вимога та які переваги дає її реалізація.
Відповідь: Шановний Учасник! В п.5.2.1 ДСТУ 4157-2003 визначено призначення дорожнього контролера як технічного засобу, що ніяк не обмежує кількість світлофорних об’єктів під керуванням контролера. Об’єднання декількох світлофорних об’єктів, розташованих близько один від одного, є доволі поширеною сучасною практикою в проектуванні світлофорних об’єктів. Також, така практика значно зменшує вартість будівництва.
Дата відповіді: 24.04.2020 16:46
Відповідь надана

До лоту 1

Номер: e37ce9baeaf34111b0f71c1c0eb6fe11
Дата опублікування: 23.04.2020 13:08
Опис: До Лота 1. Шановний Замовнику. Вами заявлені світлофори Т1.3 та П1.1 в великій кількості. Проте жодного світлофора з табло зворотного відліку часу (ТВЧ) Вами не заявлено, що викликає велике здивування. На цей час практично всі світлофорні об'єкти в Україні оснащаються цими сучасними пристроями, бо вони дисциплінують пішоходів та водіїв транспортних засобів, таким чином допомагаючи підвищувати безпеку дорожнього руху. Застосування ТВЧ позитивно оцінено суспільством. ТВЧ введені в дію ДСТУ 4092 -2002 (ред.2010р.), нагально рекомендовані для введення на постійній основі службам автомобільни доріг в областях листом Укравтодору від 13.07. 2018р. №5632/1/7.2-7-606/05. На цей час в Україні вже реалізовані автономні ТВЧ з самовизначенням тривалості фаз, в тому числі при застосуванні табло визивного пішохідного, а також розроблені ТВЧ для роботи з дорожнім контролером в режимі адаптивного керування дорожнім рухом. Таким чином жодних перепон для застосування ТВЧ в організації дорожнього руху в Україні немає. Питання. Чому Замовник ігнорує рекомендації Укравтодору, не враховує в своїх діях підвищення безпеки дорожнього руху на вулично - дорожній мережі м. Маріуполя.
Відповідь: Шановний Учасник! Світлофори з табло відліку зворотнього часу не є предметом закупівлі даних торгів.
Дата відповіді: 24.04.2020 16:45
Відповідь надана

До Додатку 7

Номер: 202efa1caece47a9ba701bccf0eb2f1b
Дата опублікування: 23.04.2020 12:15
Опис: До Лота 2, п.2.1 Шановний Замовнику. З Вашої відповіді витікає, що Технічним завданням не вимагається підключення контролерів до існуючої АСКДР. Тоді поясніть чому значна кількіть вимог до контролера, наявність сертифікату відповідності ДСТУ 4158-2003 якраз і стосується роботи його в складі АСКДР. Відомо також, що протоколи контролерів та АСКДР різних виробників ДК в Україні мають різні протоколи зв'язку. Таким чином, якщо ви отримаєте дорожній контролер стороннього виробника, то не зможете його включити в склад АСКДР, до якої він не адаптований. Тому контролер, який поставляється, повинен мати зараньше обумовлений протокол зв'язку. Наведіть будь ласка цей протокол, або скорегуйте вимоги. Внаслідок заявленого ваша відповідь викликає глибокі сумніви оскільки в заявлених Вами вимогах є великі протиріччя.
Відповідь: Шановний Учасник! АСКДР або підключення контролерів до АСКДР не є предметом закупівлі даних торгів. Предметом закупівлі є контролери дорожні, які будуть працювати у складі АСКДР одного чи декількох виробників. Тому контролер повинен бути системним, відповідати всім вимогам ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158.
Дата відповіді: 24.04.2020 16:44
Відповідь надана

До Додатку 7

Номер: 942f949bc2f142f5a399d7bf29c06a9b
Дата опублікування: 22.04.2020 14:43
Опис: До Лота 2, п.2.1 В п.2.1 лота зазначені вимоги: Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечувати зв'язком центрального пункту керування, що встановлені у Замовника та контролером відповідно до п. 6.2.1.8. ДСТУ 4158-2003 тобто: 3G, 4G. «Контролер по WEB інтерфейсу повинен забезпечувати: - можливість диспетчерського керування (зміни режимів роботи, корекція параметрів часових програм);» Таким чином згідно з цими вимогами канали зв’язку є відкритими для зовнішнього зловмисного втручання, а не локально закритими (як, наприклад, при наявності зв’язку по оптоволокну). Таким чином наявність керування по WEB інтерфейсу дає можливість в будь який сприятливий момент обрушити всю систему регулювання дорожнього руху. Питання: яким чином Замовник збирається забезпечити стабільну і безпечну роботу системи регулювання дорожнього руху м. Маріуполя.
Відповідь: Шановний Учасник! Просимо надавати запитання виключно щодо змісту тендерної документації.
Дата відповіді: 24.04.2020 11:39
Відповідь надана

ДоДодатку 7

Номер: 47c32225c47241958959fc2a3734b18d
Дата опублікування: 22.04.2020 13:56
Опис: До Лота 2, п.2.1 В п.2.1 лота зазначені вимоги: «Робота контролера повинна забезпечити реалізацію усіх функцій ЦПК АСКДР відповідно до п. 5.2. ДСТУ 4158-2003» та «Відповідність ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003». Вимога сертифікації дорожнього контролера (ДК) на відповідність ДСТУ 4157-2003 не викликає сумнівів, але вимога щодо необхідності сертифікації відповідності ДСТУ4158-2003 при наявності першого сертифіката є надлишковою. Щодо всіх перелічених Замовником функцій ЦПК АСКДР: « Автоматичне локальне керування дорожнім рухом на окремих перехрестях ВДМ. Автоматичне координоване керування дорожнім рухом на групі перехресть (маршрути координації). Координоване керування дорожнім рухом на ВДМ або її фрагментах (зонах, районах).» завданням ДК є «Обмін інформацією з пунктом керування каналами зв’язку ( приймання команд телекерування та передавання телесигналізації), що обумовлено п.6.1.3.1) ДСТУ 4157-2003. Таким чином для виконання заданих Замовником вимог потрібно тільки виконання ДК п.6.1.3.1) ДСТУ 4157-2003 та мати взаємоузгоджений протокол зв’язку між ДК та ЦПК. Також в ДСТУ4158-2003 жодним чином нема в явному вигляді згадки про ДК та його конкретні функції. На основі викладеного прошу з п.2.1 виключити як невідповідну вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003, замінивши його на декларацію відповідності і опис його роботи в складі АСКДР.
Відповідь: Шановний Учасник! Ваш запит виключити з п.1 вимогу про обов’язковість наявності в тендерній документації на дорожній контролер сертифіката відповідності ДСТУ 4158-2003 не може бути виконаним, оскільки контролери, що плануються до закупівлі, будуть працювати у складі АСКДР. Вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, як периферійних пристроїв, наведені в ДСТУ 4158:2003 у пунктах 5.2, 6.2.1.5-6.2.1.15. Тому, для підтвердження кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, вважаємо необхідним надання учасниками сертифікатів відповідності на обидва стандарти: ДСТУ 4157:2003 та ДСТУ 4158:2003.
Дата відповіді: 24.04.2020 11:39
Відповідь надана

До Лодатку 7

Номер: 3b04e89004f14cec9d451ea98ae4f123
Дата опублікування: 21.04.2020 17:34
Опис: До Лотів 1, 2, п.2.1 В лотах 1, 2 зазначена вимога «Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017. Напруга живлення світлофорів з контролера в режимі затемнення повинна бути синусоїдальної форми.» В ДСТУ EN 12368:2017 вимога щодо дімінгу сформульована наступним чином: «Class D1 declared by the manufacturer. For Class D1 the manufacturer shall declare the performance of their signal in dimmed operation against the optical product characteristics of this specification and operational voltage ranges.» (Клас D1, заявлений виробником. Для класу D1 виробник повинен оголосити працездатність свого сигналу в затемненому режимі відповідно до оптичних характеристик виробів цієї специфікації та робочих діапазонів напруги.) Закупівля контролерів та світлофорів в даному тендері запланована по різним лотам, вимоги до дімінгу у яких також приведені окремо і не узгоджено в явному вигляді. Таке формулювання вимог не дозволяє на цьому етапі виконати їх, якщо переможцями по цих лотах визнаються різні виробники, бо характеристики по дімінгу в контролері не будуть відповідати таким в світлофорі. Таким чином Замовником сформовано умови, що для виконання даної вигравати обидва лоти повинен один і той же виробник. Таким чином Замовник повинен узгодити вимоги по дімінгу в контролерах і світлофорах для реалізації цієї вимоги незалежними виробниками, інакше сформована вимога має право вважатися дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно ДСТУ EN 12368:2017 пункту 6.3 та CLC/TS 50509 діапазон напруг з пристрою керування світлофорами (дорожнього контролеру) для переведення світлофорів в режим затемнення повинен бути в межах 65-75% від номінальної напруги живлення світлофорів. Тобто 150-170В. Радимо Учаснику ознайомитись з вимогами стандартів ДСТУ EN 12368:2017 та CLC/TS 50509 (з додатковими вимогами).
Дата відповіді: 22.04.2020 14:37
Відповідь надана

До Додатку 7

Номер: 1ccf800db5d8451d886c3fba132ee097
Дата опублікування: 21.04.2020 14:09
Опис: До Лота 2, п.1.1 Згідно п.1.1 тендерних вимог дорожні контролери (ДК) призначені для роботи як в автономному режимі, так і в складі автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР). В той же час згідно з ДСТУ 4158-2003 АСКДР містить в своєму складі центральний пункт керування (ЦПК), периферійні засоби АСКДР, зокрема ДК, а також засоби зв’язку між ЦПК та ДК. Відомо, що зв’язок можливий тільки при застосуванні одного і того ж протоколу для ЦПК та ДК. В тендерних вимогах такий протокол відсутній. Для забезпечення можливості участі нашого підприємства в даній тендерній закупівлі прошу надати відомості про тип АСКДР, яка запроваджена в м. Маріуполі, а також надати протокол зв’язку між ЦПК та ДК. Без надання таких відомостей виконати вимоги тендерної закупівлі в змозі тільки підприємство виробника АСКДР та афілійовані з ним , тому в цьому разі дана вимога може вважатися дискримінаційною.
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше запитання нам не зрозуміле. Технічним завданням не вимагається підключення контролерів до існуючої АСКДР.
Дата відповіді: 22.04.2020 14:37