• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Торги відмінено

174 825.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 16.04.2020 12:10 - 22.04.2020 15:00
Відповідь надана

розвантаження авто

Номер: 380c03b3c2994c0ab49b0d76626a5362
Дата опублікування: 21.04.2020 10:54
Опис: Просимо сповістити розванатження авто та заніс продукції у споруду робить орнганізатор чи переможець торгів?
Відповідь: Розвантаження авто та заніс продукції у навчальний заклад здійснює переможець торгів
Дата відповіді: 22.04.2020 10:10
Відповідь надана

монтаж та інструктаж/навчання персоналу

Номер: dad655d115c645d299d5fc3d55106520
Дата опублікування: 21.04.2020 10:53
Опис: Просимо сповістити чи потрібен монтаж та інструктаж/навчання персоналу?
Відповідь: Так потрібно. Товар поставляється та вводяться в експлуатацію учасником у загальноосвітньому навчальному закладі, а вартість пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (монтаж) та навчання користуванням обладнання
Дата відповіді: 22.04.2020 10:10
Відповідь надана

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення

Номер: 0a3f8c390fe3453dafa792432e791fad
Дата опублікування: 17.04.2020 17:07
Опис: Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати характеристикам зазначеного Товару, або бути кращими за них). Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженою Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р., відсутня необхідність зазначення на титульному листі Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету. У забезпеченні пропозиції не вимагається надання інформації щодо № та дати протоколу затвердження рішення тендерного комітету.
Дата відповіді: 22.04.2020 10:09
Відповідь надана

Питання та вимога

Номер: c5d7ceba6d1a40aa9340ddee00f09f51
Дата опублікування: 17.04.2020 10:02
Опис: У вимогах вказано, учасники повинні надати Інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв, експедиторів транспортних вантажників, комплектувальників товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою ніж кількість одиниць автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Якщо учасник користується для доставки товару послугами логістичної компанії "НОВА ПОШТА", то він не може надати довідку про водіїв та експедиторів (адже не відомо, яким транспортом перевізник відправить товар). Виходить, що учасники, які не мають власного транспорту штучно позбавлені права приймати участь у цій закупівлі?! Навіщо ви порушуєте закон?? Не важливо, чи буде за кермом Степаненко Іван, чи Іваненко Степан... Який експедитор буде сидіти поруч... Предмет закупівлі - не послуги з перевезення (це стосується і надання медичних довідок на водіїв!!), а товар! Для підтвердження його якості достатньо отримати відповідні документи, які передбачено на території України для даного виду товару. А за те, щоб товар цілим та неушкодженим доїхав до Замовника несе відповідальність Постачальник. Він зобовʼязаний проконтролювати цей момент, замінити товар, якщо той приїхав з поломкою чи дефектом, тощо. При цьому зробити це за власний рахунок. Навіщо ви все ускладнюєте?? прописуєте зайві вимоги... Чи може ви вже знаєте, хто буде переможцем цієї закупівлі і вимоги прописані під конретну компанію?! За подібні речі передбачається відповідальність! Враховуючи вище викладене, ВИМАГАЄМО, видалити з документації вимогу стосовно надання інформації про водіїв, експедиторів (із зазначенням освіти, досвіду роботи тощо) та надання медичних довідок на водіїв. Не порушуйте законодавства! Працюйте чесно.
Відповідь: Відповідно до п. ч. 2 Додатку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель, учасник може самостійно здійснювати перевезення предмету закупівлі, у разі якщо він має власний або орендує автотранспорт. Також умовами Порядку передбачено, що у разі якщо учасник не має власного (орендованого) автотранспорту та не має у штаті працівників, що здійснюють перевезення предмету закупівлі, учасник може залучити суб’єкта господарювання (перевізника), що буде здійснювати перевезення предмету закупівлі. Замовник не передбачає доставку товару виключно власним автотранспортом учасника. Будь-який учасник, що прийняв рішення брати участь у закупівлі, може укласти договір перевезення з будь-якої транспортною компанією, яка буде здійснювати перевезення вантажів. Наявність медичних довідок у водіїв автотранспортних засобів є обов’язковою нормою, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.
Дата відповіді: 22.04.2020 10:07
Відповідь надана

Медичні довідки

Номер: 4ccf33159d494851bf15126268f4d4bc
Дата опублікування: 17.04.2020 09:51
Опис: Ви вимагаєте надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. Більшість учасників використовують для доставки товару транспорт перевізника "НОВА ПОШТА". Що повинні на цю вимогу надавати такі учасники? Достатньо довідки?? І чи не буде це причиною для відхилення пропозиції????
Відповідь: Відповідно до Наказу МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. «Про положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», наявність медичних довідок у водіїв автотранспортних засобів, що здійснюють перевезення вантажів є обов’язковою нормою. Учасник повинні надати медичні довідки водіїв автотранспортних засобів, що будуть задіяні під час поставки товару.
Дата відповіді: 22.04.2020 10:06
Відповідь надана

Про потужності

Номер: cae6c3f88632476393698c7dea70b4dd
Дата опублікування: 17.04.2020 09:37
Опис: У вимогах вказано, що учасники мають надати Документи на потужності (об’єкти), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі: - у разі використання Учасником власних потужностей: • правовстановлюючий документ Учасника на потужності; - у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені в інформаційній довідці потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі. Скажіть будь ласка, який документ має надати учасник, якщо він сам є покупцем у дистрибʼютора чи представника виробника? Оскільки абсолютно все мультимедійне обладнання (дошки, проектори, ноутбуки тощо) виробляється за кордоном, учасники не можуть мати доступу до виробництва. Як ви це собі уявляєте?? Що, наприклад, українська компанія буде мати доступ до виробничих потужностей Епсон? Надавати якісь договори про використання потужностей чи правовстановлюючі документи. Це ж повний абсурд! Пропонуємо видалити цю вимогу, вказавши, що учасники повинні надати підтверджуючі документи на наявну матеріально-технічну базу (договори на склад (власний, орендований) та на офіс. Не обмежуйте конкуренцію та не прописуйте нісенітниці в документах, порушуючи тим самим Закон. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п. 1.4. та п. 1.5. ч.1 Додатку 2 до Порядку та умов проведення допорогових закупівель із використанням електронної системи закупівель учасник повинен підтвердити наявність складських приміщень, що будуть використовуватись під час виробництва або обігу (зберіганні) товару. У разі якщо учасник має власні складські приміщення, то у складі пропозиції надається документ, що підтверджує право власності на зазначене приміщення. Якщо учасник орендує чи будь-яким іншим способом користується приміщеннями, то надається договір, що підтверджує право користування цим приміщенням (наприклад договір оренди або договір зберігання тощо). Під потужностями розуміється наявність складських приміщень, які використовуються або будуть використовуватися учасником під час виконання умов договору.
Дата відповіді: 22.04.2020 10:05