-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 314+000 – км 319+335, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
220 700 974.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 103 504.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 103 504.87 UAH
Період уточнення:
15.04.2020 17:04 - 30.05.2020 20:00
Відповідь надана
Дискримінаційні умови щодо банківської гарантії
Номер:
656ddce4bcca4401887e7e30d2cc1eaa
Дата опублікування:
22.05.2020 18:36
Опис:
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від25.12.2015року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) передбачає принципи здійснення закупівель, а саме згідно ч.1 закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 23 Закону передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме згідно ч.1 цієї статті фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно достатті 10цього Закону.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно достатті 7-1цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі – ТД), а саме п. 3.2. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства».
В свою чергу, відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону зазначається, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно ст. 24 Закону передбачено умови забезпечення тендерної пропозиції, а саме ч. 1 цієї статті передбачає, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно ч. 3 ст. 24 Закону встановлено чіткий перелік умов, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
- непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
- ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
- ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Згідно ч. 4 ст. 24 Закону забезпечення тендерної пропозиціїповертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
- закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
- відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
- закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Відповідно до п. 9 ч. 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 р. (далі – Положення) визначено, що гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов’язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Крім того, п. 3.2. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що
«В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема:
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію».
Враховуючи вказаний вище пункт ТД (п. 3.2. Розділу 3. ТД, а саме що в тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема:«відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення ним свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію», ПРОСИМО надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо даної вимоги, а саме:
- РОЗ’ЯСНИТИ за чиї дії несе відповідальність банк-гарант перед бенефіціаромне обмежуючись сумою, на яку надано гарантію (за дії самого банка-гаранта, тобто за власні дії гаранта або за дії учасника).
У випадку, якщо Замовник трактує п. 3.2. Розділу 3. ТД, як «відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію»,то зазначене йде в розріз нормам діючого законодавства, а саме ч. 1 ст. 566 ЦК України, Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженому Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 р. та самою ТД.
У разі, якщо Замовник трактує п. 3.2. Розділу 3. ТД, як «відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію»,постає логічне питання, ЯКЕ ПОТРЕБУЄ РОЗ’ЯСНЕННЮ, А САМЕ:
- яка норма права (з зазначенням номеру статті та нормативно правового акту) передбачає «відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію»;
- який розмір «відповідальності банку-гаранта перед бенефіціаром, в разі порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію», у разі настання такого випадку та яким документом такий розмір визначається.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Відповідно до ч.9 р.1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України
15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) (надалі – Положення), відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію, якщо інше не встановлено в гарантії. З метою уникнення встановлення банком – гарантом в банківський гарантії будь яких обмежень відповідальності останнього, в разі порушення ним свого обов'язку, замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо обов’язковості зазначення в банківській гарантії вищевказаних норм. Звертаємо увагу учасника, що вказана вимога в повній мірі відповідає нормам Положення, і ніяким чином не стовується порушення УЧАСНИКОМ свого обов’язку.
Дата відповіді:
27.05.2020 14:58
Відповідь надана
Щодо АБЗ
Номер:
4dc4cf8921044538bb3fb40575027634
Дата опублікування:
22.05.2020 18:29
Опис:
У тендерній документації наявна настуцпна вимога:
"В підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає:
- договір(и) (договір(и) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю)) (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору). "
Просимо розяснити, що замовник розуміє під КІЛЬКІСТЮ поставки та ОБСЯГОМ поставки? Виходячи з документації - це два окремі показники, які учасник має зазначити. Також просимо пояснити, що означає фраза "ЩОМІСЯЧНІ ОБСЯГИ ПОСТАВКИ". Замовнику необхідно знати, скільки у конкретний місяць року учасник буде забезпечувати поставку конкретного виду асфальтобетону? Якщо це так, то як учасник повинен вирахувати ці показники з огляду на массу факторів, що не залежать від нього. Наприклад місяць укладення договору, фінансування Замовника та інші фактори. Поясніть та уточніть будь-ласка, як автор даної тендерної документації, у якому вигляді ви хочете отримати інформацію стосовно поставок асфальтобетону від учасників.
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме додатку 1 до тендерної документації, учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію шляхом надання в складі тендерної пропозиції інформацій та документів, визначених тендерною документацією замовника. Серед іншого, учасники мають підтвердити наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо, в тому числі при поставці асфальтобетонних сумішей, в підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає:
- договір(и) (договір(и) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС (та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю)) (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору).
Кількість поставки/відвантаження – це загальна кількість асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду (типу) для надання послуг за предметом закупівлі. Кількість поставки/відвантаження є підсумком щомісячних обсягів поставки асфальтобетону.
Обсяг поставки – це заплановані обсяги випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт.
Щодо словосполучення «щомісячні обсяги поставки». Умовами тендерної документації не передбачено обсяги поставки «у конкретний місяць року», як ви зазначаєте у зверненні, а саме щомісячні обсяги поставки. Учасник, проаналізувавши технічну специфікацію (додаток 5 до тендерної документації) та терміни виконання робіт (п.п.1.4.4. тендерної документації), має розуміти та спланувати, в який період він буде виконувати ті чи інші роботи, коли буде приступати, протягом скількох місяців влаштовувати шари асфальтобетону та в яких обсягах помісячно - на дугий, третій, четвертий місяць виконання робіт по обєкту, або на третій,четвертий і так далі. Інформація та документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність останнього вказаній вимозі тендерної документації, підтверджують спроможність учасника надати послуги (виконати роботи) безперебійно, в заплановані саме тендерною документацію терміни. Умови фактичного виконання робіт регламентуватимуться умовами укладеного договору.
Дата відповіді:
27.05.2020 14:57
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційного критерію
Номер:
24220dd9a61e4ae39db94b992b453e67
Дата опублікування:
23.04.2020 10:14
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації вимагається надання для документального підтвердження інформації про виконання аналогічного договору, надається:
«аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2015 року по теперішній час, під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, в складі якого (яких) виконувались роботи (надавались послуги) з:
- регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" за допомогою машини Ресайклер,
- влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону асфальтоукладальником,
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево – мастикового асфальтобетону асфальтоукладальником.»
Просимо дати роз’яснення якщо у Учасника є аналогічний досвід виконання договору надання послуг з «поточного ремонту» автомобільної дороги загального користування державного значення з повним переліком виконаних робіт, які вимагаються Замовником для підтвердження досвіду, чи не буде вважатись даний договір, як невідповідність кваліфікаційному критерію?
Просимо з метою усунення розбіжностей, внести зміни до тендерної документації і додати до переліку підтвердження досвіду виконання аналогічного договору «поточний ремонт».
Відповідь:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Договір надання послуг з «поточного ремонту» буде розцінюватись Замовником як аналогічний за умови виконання за цим договором регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією "холодний ресайклінг" за допомогою машини Ресайклер, влаштування вирівнювального шару із асфальтобетону асфальтоукладальником, влаштування верхнього шару покриття із щебенево – мастикового асфальтобетону асфальтоукладальником.
Також інформуємо, словосполучення «поточний середній ремонт», вжито в повній відповідності до норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», тому застосування саме такого словосполучення є нормативно обгрунтованим. Враховуючи наведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації в цій частині
Дата відповіді:
28.04.2020 13:51