• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гематологічний аналізатор

Завершена

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період уточнення: 15.04.2020 14:18 - 21.04.2020 15:00
Відповідь надана

Прописание дискриминационных условий закупки

Номер: 0bcce62e7ec045c48145866fcccdff8c
Дата опублікування: 15.04.2020 18:39
Опис: Уважаемый заказчику, ознакомившись с тендерной документацией конкурсных торгов, сразу видим четкое нарушение закона "О публичных закупках" в части прописание дискриминационных условий закупки и невозможность здоровой конкуренции всех участников торгов. Ведь понятно, что анализатор, который вас интересует это Genrui KT 6300, китайского производителя Genrui, дистрибьютора на Украине компании Фармаско. Такое впечатление что имеет место материальный интерес определенных должностных лиц заказчика, ведь подобное злоупотребление. Просьба к заказчику забрать из тендерной документации позорные пункты медико-технического задания, дискриминирующие других участников и делают невозможным любую здоровую конкуренцию в данной тендере. Напоминаем, что тип закупки - открытые торги, и подобное злоупотребление нормами противоречит действующему законодательству. Приведите пожалуйста документацию в надлежащий вид и не ограничивайте законное право всех участников на участие в открытых публичных закупках.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Разом з цим, є незрозумілим, яким чином будь-які вимоги тендерної документації порушують права та законні інтереси учасника пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають учаснику подати пропозиції конкурсних торгів . Також, зауважуємо, що відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Крім того з питання не зрозуміло, які саме виникли питання в рамках даної закупівлі, і не вказано, що саме суперечить Вимогам законодавства.
Дата відповіді: 17.04.2020 13:15