• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин А-92, бензин А-95

Завершена

2 530 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 650.00 UAH
Період уточнення: 14.04.2020 18:48 - 16.05.2020 19:00
Відповідь надана

Дискримінація підтвердження від АЗС

Номер: 808447dd28484392868a1114ae51d243
Дата опублікування: 16.04.2020 12:22
Опис: Відповідно до пункту 9 Додатку 4 «Учасник повинен надати Лист (сканкопію з оригіналу) від власника товару (бренду) (бланків-дозволів (талонів)), що підтверджує чинність договору(-ів) наданим(-ими) учасником відповідно з вимогою пп. 2. та підтвердженням від власника товару щодо права здійснювати учасником реалізацію товару (бланків-дозволів (талонів)) стороннім організаціям. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати аукціону.» Тобто, Замовник потребує окремого обсягу палива за Талонами зі способом доставки через мережу АЗС. Відповідно до Проекту договору та Технічного завдання в такому випадку гарантом на відпуск палива по Талонам через мережу АЗС виступає саме УЧАСНИК закупівлі. Згідно з договорами з АЗС відбувається купівля/продаж/поставка нафтопродуктів за ТАЛОНАМИ - у такому випадку післ операції купівлі ВЛАСНИКОМ талонів стає УЧАСНИК. Таким чином, будь-які підтвердження з боку АЗС не є гарантіями поставки, так як участь в ЗАКУПІВЛІ бере лише УЧАСНИК з ВЛАСНИМИ ТАЛОНАМИ, які придбані відповідно до договорів, і тому УЧАСНИКУ не потрібно мати дозвіл на право передавати іншим організаціям від МИНУЛОГО власника талонів. Тому всі вимоги підтвердження ВІД АЗС (крім договру про співпрацю) щодо чинності договору та права на передачу іншим організаціям не впливають на поставку товару, так як вся відповідальність на Учаснику. Вимоги щодо підтвердження від АЗС дають підстави вважати , що Замовник орієнтований на певне коло учасників ринку. Крім того, для поставки товару достатньо мати договір з АЗС про спіпрвацю. Вимагати додаткові підтвердження( крім договору) ДО ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЙ є нераціональним, так як є вірогідність втрати спіпраці у день аукціону у зв'язку з ОБСТАВИНАМИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (зазначаютья у договорах). ТОМУ, достатньо мати договір співпраці учасника з АЗС та ГАРАНТІЇ від УЧАСНИКА. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині (додаток 2 до тендерної документації), де вказані пункти з будь-яким підтвердженням від АЗС. У разі незадоволення нашої Вимоги будемо змушені звернутися у Антимонопольний комітет України.
Відповідь: Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити. Вимога, щодо надання Замовнику Листа (сканкопії з оригіналу) від власника товару (бренду) (бланків-дозволів (талонів)), що підтверджує чинність договору(-ів) наданим(-ими) учасником, висунута Замовником з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим кваліфікаційною документацією, та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 21.04.2020 11:28
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 71f9a182ec6e47949c7455252460be54
Дата опублікування: 16.04.2020 11:56
Опис: Доброго дня! У пункті 5 Додатку 4 вимагається надати : Учасник повинен надати копії акту(ів) очищення резервуарів паливно-мастильних матеріалів за 2020 рік. Відбувається закупівля на поставку палива. ЯКИМ чином копія АКТУ очищення резервуварів ПММ за 2020 рік ВПЛИВАЮТЬ на ПОСТАВКУ палива та макисмальну економію і ефективність (принципи статті 3 Закону "Про публічні закупівлі" ??? Закупівля не про ОЧИСТКУ резервуварів, а ПОСТАВКУ палива. Крім того, умовами договору відсутнє ЗБЕРІГАННЯ ПАЛИВА, а поставка ТОВАРУ на АДРЕСУ ЗАМОВНИКА, тому наявність/відсутність резервуварів (терміналу, нафтобази, а тим БІЛЬШЕ ОЧИЩЕННЯ РЕЗЕРВУАРІВ) ніяким чином не впливають на виконання умов договору. Жодних законних підстав для даної вимоги ЗАМОВНИКА, тому вона явно дискримінційна та свідчить про орієнтацію Замоника на певного учасника. Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині, де вказано виключне «Учасник повинен надати копії акту(ів) очищення резервуарів паливно-мастильних матеріалів за 2020 рік» У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Як повідомлялося раніше, Замовник розглядає можливість зберігання нафтопродуктів у подальшому, а стан резервуарів прямо впливає на якість нафтопродуктів. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідним до неї включити. Вимога, щодо надання Замовнику копії акту(ів) очищення резервуарів паливно-мастильних матеріалів за 2020 рік, висунута Замовником з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим кваліфікаційною документацією, та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 21.04.2020 11:14
Відповідь надана

Дискримінація Ліцензія

Номер: 287ca13fa6414b8b871c6249d829b674
Дата опублікування: 16.04.2020 11:43
Опис: Доброго дня! У пункті 4 Додатку 4 вимагається надати : копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Дані вимоги очевидно є дискримінаційними та обмежують коло учасників. 1) ЛІЦЕНЗІЯ Зберігання : Учасник має базу зберігання пального за договором зберігання з власниками нафтобаз ПММ. У такому випадку, ліцензія на право зберігання пального повинна бути у ВЛАСНИКА бази ПММ, а не в Учасника. Учаснику достатньо мати право на оптову торгівлю пального, при цьому надавши ліцензію на право зберігання від власника бази ПММ, з яким є договір зберігання. .!!! Тому вимога дискримінаційна. 2) Ліцензія на роздрібну торгівлю з місцем торгівлі: Учасник має партнерські договори з АЗС. У такому випадку, ліцензія на право роздрібної торгівлі повинна бути у ВЛАСНИКА АЗС, а не в Учасника. Таким чином, Учасник, який НЕ має АЗС ( Ліцензії на РОЗДРІБНУ торгівлю) , але має право на реалізацію товару через мережу АЗС на партнерських умовах, здатний виконати умови договору. Тому вимога дискримінаційна. У принципах статті 3 Закону відсутня «Зручність співпраці із певним учасником», проте є Економія державних коштів, яка повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників, а не для певного кола. 3) Ліцензія на виробництво : дана Ліцензія видається саме виробнику товару, який не є учасником закупівлі. Тому, Учасник, який має договори постачання палива з офіційними представниками виробників, не повинен мати Ліцензії на виробництво. Крім того, у сертифікатах відповідності та паспортах якості зазначається виробник Товару і Замовник згідно Закону має право перевірити у відкритих реєстрах інформацію про наявність у даного виробника Ліцензії на право виробництво. Тому вимога дискримінаційна. 4) Ліцензія на право оптової торгівлі за наявності місць торгівлі: Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників. так як Ліцензії надаються ТАКОЖ на оптову торгівлю БЕЗ місць оптової торгівлі, і тому Учасник, який має «ліцензію на право здійснення оптової торгівлі пальним БЕЗ наявності місць оптової торгівлі» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Повідомляємо, що Учасник, який має ОДНУ Ліцензію на оптову торгівлю та договори з постачальниками/ партнерські з АЗС, ЗДАТНИЙ вионати умови постачання як бензовозами, так і через мережу АЗС. Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині, де вказано виключне право на участь в закупівлі тим Учасникам, яких є ліцензій на зберігання, виробництво, оптову та роздрібну торгівлю , та з місцями зберігання, виробництва, оптової та роздрібної торгівлі, де вказані виключно право здійснення. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: п. 4 Додатку 4 стосується можливості зберігання нафтопродуктів, тому Замовника ціавить ліцензія на зберігання. Вимога буде скоригована, відповідні зміни будуть внесені до тендерної доументації
Дата відповіді: 21.04.2020 11:06
Відповідь надана

Ліцензії

Номер: fd25aeacf96042f19ad8ec021703e799
Дата опублікування: 16.04.2020 10:49
Опис: У пункті 4 Додатку 4 встановленні вимоги: копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Поясніть, ЧИ всі ВИДИ ЛІЦЕНЗІЙ мають бути у складі пропозиції, чи можливо одну із них??? Поясніть, ЦІ всі ЛІЦЕНЗІЇ повинні НАЛЕЖАТИ УЧАСНИКУ??
Відповідь: В даному випадку мова йде про можливість у подальшому оформити зберігання нафтопродутів, тому ліцензія має бути саме на зберігання. Якщо Учасник має ВЛАСНИЙ термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів, то ліцензія має належати йому (Учаснику). Якщо Учасник орендує термінал, або користується терміналом на праві зберігання, то ліцензія має належати власнику такого терміналу.
Дата відповіді: 21.04.2020 11:01
Відповідь надана

Дискримінація АЗС

Номер: 68e3de97bfcd461e9dac49563b125778
Дата опублікування: 16.04.2020 10:33
Опис: Шановний замовнику! У Додатку 4 до ТД Вимагається : «не менше як 5 (п’ятьма) АЗС на території Дарницького району м. Києва..» . Вами встановленні дискримінаційні вимоги, що суперечить принципам статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога Очевидно є дискримінаційною у зв’язку з тим, що у документації відсутні ЗАКОННІ ПІДСТАВИ встановлення даних обмежених вимог по кількості АЗС та саме на території ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ, що свідчить про орієнтацію замовника на конкретного учасника. Повідомляємо про те, що МЕРЕЖА АЗС – це наявність БІЛЬШЕ 1 (однієї) АЗС, а отже учасник, який має партнерські АЗС у кількостях від 2 до 4 у Дарницькому районі м. Києва і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Таким чином, кількість АЗС у конкретному РАЙОНІ значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника. Стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині технічних критеріїв (додаток 4 до до тендерної документації), де вказані виключно 5 АЗС у ДАРНИЦЬКОМУ районі. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Шановний Учасник, дана вимога обгрунтовується тим, що Замовник відповідно до Статуту здійснює свою діяльність в Дарницькому адміністративному районі м. Києва та має великий парк автомобільної техніки та малої механізації. Тому використовувати мережу АЗС у інших районах м Києва для нашого підприємства є економічно невигідно.
Дата відповіді: 21.04.2020 10:35
Відповідь надана

Дискримінація власні/орендовані

Номер: 9d86245cad4d448da7145daad39b4875
Дата опублікування: 16.04.2020 10:12
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 вказано, що учасник має можливість мати Обладнання та матеріально-технічну базу як власну та/або орендовану та або на підставі чинних договорів перевезення та зберігання. ПРОТЕ, у Додатку 4 вказані вимоги, які не відповідні вимогам Додатку 2, а саме : - пункт 3 «власні або орендовані бензовози» - відсутні послуги перевезення; - пункт 4 «власний або орендований термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів» - відсутні послуги зі зберігання; Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного та орендованого майна (рішення від 30.11.2018 № 12247-р/пк-пз у процедурі UA-2018-10-31-001568-с.), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.. Звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації, де вказані виключно власна/орендована автомобільна техніка та термінал. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 21.04.2020 10:27