-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення О151901 Снігурівка-Тамарине-Безіменне в межах території Снігурівського району Миколаїввської області)
Торги відмінено
901 053.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період уточнення:
14.04.2020 17:11 - 02.05.2020 10:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
3e9e75eaa2634a7fb7296cdde1cd13cd
Дата опублікування:
15.04.2020 16:02
Опис:
Шановний Замовник!
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено дискримінаційні, антиконкурентні вимоги, що порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. А саме:
«Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу».
Встановлюючи вимогу «під автомобільною(ими) дорогою(ами) загального користування», ви як Замовник не обґрунтовує її та одночасно з цим обмежуєте конкуренцію та можливість участі у даній закупівлі значного кола потенційних учасників з наступних підстав:
1. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документацій із землеустрою визначений Законом України «Про землеустрій» та не залежить від функціонального призначення земельної ділянки;
2. Порядок подання документів для здійснення державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права також визначений чиним законодавством України та не залежить від функціонального призначення земельної ділянки.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, та змінити вимогу щодо предмету аналогічного договору, переформулювати наступним чином:
Аналогічний договір - договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельної(их) ділянки(ок) в постійне користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(них) ділянок у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права та/ або договір на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) технічної(их) документації(ій) із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної(их) ділянки(ок) в натурі (на місцевості), наданої(их) в постійне користування, в складі якого надавались послуги (виконувались роботи) з державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) у Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної(их) ділянки(ок) в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права».
Відповідь:
Шановний учасник, Тендерний комітет Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації розглянув Ваше питання від 15.04.2020 року (далі – Питання) та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон):
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації .
Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме:
1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2015 року по теперішній час;
2) акт(и) здачі-прийняття наданих послуг (виконаних робіт) по аналогічному договору;
3) документ, де відображена інформація Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну(ні) ділянку(ки), відведену(і) у постійне користування за аналогічним договором.
4) позитивний(ні) відгук(и) балансоутримувача (ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника зауважень, претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
У разі, якщо у замовника по аналогічному договору є зауваження, претензії або судові позови щодо невиконання або неналежного виконання учасником умов аналогічного договору, такий учасник є таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічного договору».
При цьому ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення, або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому Замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках зазначеної закупівлі. Так як предмет закупівлі передбачає розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування місцевого значення О151901 Снігурівка-Тамарине-Безіменне в межах території Снігурівського району Миколаївської області, визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації є логічним та обґрунтованим.
Одночасно звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про землеустрій» визначає правові та організаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямований на регулювання відносин, які виникають між органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами із забезпечення сталого розвитку землекористування. Отже, норми Закону України «Про землеустрій» ніяким чином не регламентують проведення публічних закупівель.
Також слід зазначити, що ст.1 Закону України «Про автомобільні дороги» затверджено наступні визначення термінів:
автомобільна дорога – лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного безпечного та зручного руху транспортних засобів.
смуга відведення автодороги – земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги.
Ст.9 вказаного Закону визначено наступні складові автомобільної дороги загального користування у межах смуги відведення: земляне полотно; проїзна частина; дорожнє покриття; смуга руху; споруди дорожнього відводу та водоочисні споруди; споруди шумозахисні; штучні споруди; засоби технологічного зв’язку; інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення та зручних умов руху; архітектурне облаштування, архітектурні споруди та декоративні насадження, призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження; спеціально об лаштовані місця для зупинки маршрутних транспортних засобів. Об’єкти дорожнього сервісу не є складовими частини автомобільної дороги, крім випадків, якщо їх будівництво чи розміщення у межах смуги відведення автомобільної дороги є власник чи орган управління цих автомобільних доріг.
Складовими автомобільної дороги загального користування за межами смуги відведення є: архітектурне облаштування; споруди, призначені для збереження автомобільних доріг і контролю дорожнього руху; споруди дорожнього водовідводу та водоочисні споруди шумозахисні; поромні переправи, снігозахисні споруди, протилавинні та протиселеві споруди; уловлювальні з’їзди, нагірні канави; випарні басейни; відкриті та закриті дренажні системи.
Зазначимо, що розуміння наведених термінів складових автомобільної дороги, їх призначення з наступним застосуванням на практиці потребує відповідної фахової підготовки та наявності досвіду виконання відповідних робіт.
Відповідно до ст.27 Закону України «Про землеустрій», замовники документації із землеустрою мають право:
а) доручати розробникам виконання робіт із землеустрою;
б) встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою. Ст.29 Закону України «Про землеустрій» визначено, що документація із землеустрою включає в себе текстові та графічні матеріали і містить обов’язкові положення, встановлені завданням на розробку відповідного виду документації. Документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку відповідного виду документації, затвердженого замовником. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документації із землеустрою регламентуються відповідною нормативно-технічною документацією з питань здійснення землеустрою.
Також в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації) визначені технічні характеристики необхідних для виконання робіт з оформлення права постійного користування на земельні ділянки, які мають відмінності від типового складу технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі, визначеного ст.55 Закону України «Про землеустрій» і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площ смуги відведення земельних ділянок під автодорогу, а також визначення площ землекористування відповідно до вимог державних будівельних норм та стандартів та технічного паспорту автомобільної дороги.
Враховуючи викладене, визначення Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації аналогічного договору як підтвердження досвіду виконання вказаних робіт саме під автомобільними дорогами загального користування є обґрунтованим та таким, що в повному обсязі узгоджується з нормами чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, дискримінаційні умови відсутні.
Дата відповіді:
21.04.2020 14:49