-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне ДГ (13-100); Вугілля кам’яне ЖКО (25-80)
Завершена
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
Період уточнення:
14.04.2020 16:35 - 20.04.2020 00:00
Відповідь надана
Підтвердження виконання аналогічних договорів. Дискримінаційні вимоги
Номер:
451e7d8ac559451aa0e34411225cda90
Дата опублікування:
17.04.2020 16:48
Опис:
Глава 48 Цивільного кодексу регулює виконання забов'язання за договорами, де вказано що підтвердженням виконання забов'язання э первинні документи, товарна накладна, акт виконаних робіт, розписка(відгук) від замовника про повне виконння договірних відносин. Тому надання сертифікатів якості для підтвердження виконнаня аналогічного договору є дискримінаційною вимогою.
Відповідь:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель (редакція на момент оголошення даної закупівлі) не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Текст закону (редакція на момент оголошення даної закупівлі) не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Крім того, на кожну партію Постачальник (контрагент по договору) повинен надавати документи, що посвідчують якість товару.
Відповідно, якщо Постачальник добросовісно та якісно виконував договірні зобов’язання, надання відповідних документів, що вимагаються умовами тендерної документації, є абсолютно можливим, звісно при їх наявності та добросовісної співпраці.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, а також не надано доказів що дану умову не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.04.2020 11:43
Відповідь надана
Ваги стаціонарні.
Номер:
703d00a1f7b14680a9ae4fb66cacfa86
Дата опублікування:
17.04.2020 16:13
Опис:
Надайте будьласка поясення відповідно розділу 5. пункту 5.1 де на нашу думку є дискримінаційні вимоги! Чому саме ваги стацонарні а не мобільні!? Якщо у нашого підприємтства є пересувні ваги а стаціонарні відсутні ми будемо відхилині, хоча відповідно до тендерної докуентації цього достатньо для зваження товару. Тому ваша вимога навмисно руйнує конкурентно зданість інших учасників і є дискримінаційна. Виправте зазначене до подальшої співпраці.
Відповідь:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель (редакція на момент оголошення даної закупівлі) не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство не містить заборони щодо використання чи наявності саме вагів стаціонарних. Учасники у яких дані ваги відсутні можуть їх придбати чи орендувати, тому в цій частині відсутня дискримінація, це тільки не бажання потенційного Учасника розширювати та удосконалювати своє обладнання та матеріально-технічну базу.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі. Ваги стаціонарні наявні на ринку товарів та доступні для придбання.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.04.2020 11:20
Відповідь надана
Прием предложений после аукциона
Номер:
cad3bd01cfb04fd9ada90067e812f22b
Дата опублікування:
16.04.2020 13:48
Опис:
У вас стоит прием предложений до 30.04.2020 00.00 годин, а Аукціон 30.04.2020 13.03 години. Надайти чітку відповідь до коли прийом пропозицій а коли Аукціон! Виправте зазначене
Відповідь:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Закону (редакція на момент оголошення даної закупівлі) оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднюється не менше ніж за 15 днів (календарних) до кінцевої дати подання пропозицій разом із тендерною документацією. Оголошення № UA-2020-04-14-001878- було опубліковано 14.04.2020 року, кінцевий строк подання пропозицій – 30.04.2020, отже строк подання пропозицій складає 15 календарних днів.
Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
Згідно із технічним регламентом роботи електронних майданчиків аукціон зазвичай призначається на наступний робочий день після кінцевої дати подання пропозицій, електронні майданчики також враховують показник часу, тому якби замовник вказав кінцевий час подання після 00:00 годин 30.04.2020, аукціон був би призначений не раніше наступного робочого дня, а це 05.05.2020 року. Замовником було дотримано строків оприлюднення інформації відповідно до Закону у повній мірі.
З урахування роботи майданчиків технічно можливо подати пропозицію до 30.04.2020 00:00 годин, тобто 29.04.2020 об 23:59:59 спливає строк подання пропозицій.
Вивчайте роботу та інструкцію відповідного майданчику та системи електронних закупівель в цілому.
Підсумовуючи вище зазначене в цій частині відсутня потреба внесення змін до тендерної документації та оголошення.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.04.2020 10:33