• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультативні послуги в сфері публічних закупівель)

Торги відмінено

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 14.04.2020 12:29 - 20.04.2020 00:00
Відповідь надана

Вимога

Номер: e130d471abc74f60a54cbfd84fc8b92b
Дата опублікування: 15.04.2020 20:37
Опис: Просимо усунути вимогу, щодо обмеження працівників учасника. вимогами встановлено "повною вищою освітою за напрямком підготовки/спеціальністю «Економіка», «Облік і аудит»", спеціальність економіста маю больший напрямок за фахом, а не лише «Економіка», «Облік і аудит». Дякуємо
Відповідь: Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Встановлення Замовником вимоги стосовно наявності працівника з повною вищою освітою за напрямком підготовки/спеціальністю «Економіка», «Облік і аудит», зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, щонайменше одну особу, яка володіє теоретичними та практичними навичками у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування, економічного аналізу та аудиту, які є необхідними при проведенні публічних закупівель. Враховуючи те, що у питанні чітко не зазначено, яким чином дана вимога обмежує участь у даній закупівлі, які саме спеціальності не передбачені умовами Оголошення, Замовник не вважає за необхідність вносити зміни до Оголошення в даній частині.
Дата відповіді: 17.04.2020 12:51
Відповідь надана

Не відповідність

Номер: dba4078fe8f64c239d7dd31e2d60ee3a
Дата опублікування: 15.04.2020 20:32
Опис: Відповідно до вимог визначених у вимог до торгів встановлено, учасники підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг. По перше підтвердження проходження навчання у сфері публічних закупівель не вимагається жодним із Законів України. по друге професійний стандарт отримав позитивний висновок Науково-дослідного інституту праці і зайнятості населення Мінсоцполітики і НАН України та затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 18.02.2019 №234 «Про затвердження професійного стандарту «Фахівець з публічних закупівель». Просимо Вас надати більш детальні вимоги стосовно підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, відповідно до діючого законодавства України.
Відповідь: Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Встановлення Замовником вимоги стосовно надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, виданих підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що визначення переможця процедури закупівлі відбувається шляхом перевірки документів у складі пропозиції потенційних учасників, на думку Замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у сфері публічних закупівель є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель. До того ж, дані документи повинні бути видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, що є цілком очевидним, оскільки документ, який видано органом, що не має на це повноважень, не можна вважати законним. Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив обмеженого переліку таких документів, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість надати документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, які вони отримали у встановленому чинним законодавством порядку.
Дата відповіді: 17.04.2020 12:51
Відповідь надана

доцільність проведення закупівлі

Номер: 9e0a8637f7c84bed8fa3dfbab1d874f3
Дата опублікування: 15.04.2020 20:23
Опис: Шановний замовнику! ч5. Прикінцевих положень Закону зазначено -Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Допорогова закупівля не є процедурою в розумінні вимог Закону. Укласти договір до 19.04.2020 р. за оголошеною процедурою Ви не встигаєте. Тому навіщо ця закупівля оголошена? Її потрібно вже оголосити як спрощену з 21.04.2020, в протилежному випадку при укладанні договора - це порушення Закону
Відповідь: Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, підстави проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель врегульовано даним законом. Окрім даного Закону, Замовник при проведенні допорогової процедури закупівлі керується Рішенням Київської міської ради «Про затвердження Положення про впровадження та експлуатацію в м. Києві пілотного проекту «Система електронних закупівель» від 23.07.2015 року зі змінами, Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до пункту 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Отже, враховуючи наведене, допорогова процедура закупівлі, яка розпочата до набуття чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» завершується відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону, тобто відповідно до Рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про впровадження та експлуатацію в м. Києві пілотного проекту «Система електронних закупівель» від 23.07.2015 року зі змінами, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді: 17.04.2020 12:51