• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"

Торги відмінено

52 982 661.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 264 913.31 UAH
Період уточнення: 10.04.2020 14:47 - 02.05.2020 18:00
Відповідь надана

Документи якості матеріалів

Номер: 63a1ccbe87da40e9999916e535260d43
Дата опублікування: 16.04.2020 16:00
Опис: Роз'ясніть, будь ласка, чи є необхідність підтверджувати якість матеріалів, які будуть використані в будівництві? Якщо ТАК. то якими документами?
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Дата відповіді: 21.04.2020 17:03
Відповідь надана

Дискваліфікаційні вимоги у Тендерній Документації

Номер: 80923ca8ece04f87819d796d79613fc4
Дата опублікування: 15.04.2020 10:16
Опис: 1. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 1.10, вимагає надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірену печаткою та підписом інженера-проектувальника. Відповідно до чинних норм кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації вимагається для виконання проектних робіт на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, а вищезазначена закупівля проводиться на «Будівельні роботи та поточний ремонт Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7», таким чином для виконання будівельних робіт - наявність у штаті сертифікованого кошторисника не вимагає жоден нормативно – правовий акт України. Що означає, що така вимога замовника торгів є дискримінаційною. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації. 2. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 1.4, вимагає надати копію паспорту підтверджуючу посадову особу. У такій копії паспорту вочевидь містяться персональні дані у розумінні ЗУ “Про інформацію”, ЗУ “Про обробку персональних даних”, ЗУ "Про захист персональних даних". Учасник категорично не погоджується розповсюджувати публічно через публічні закупівлі персональні дані. Такі вимоги Тендерної документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в частині подання копії паспорта є надмірними та порушують права учасника, відповідно ЗУ «Про захист персональних даних». В статтях 16, 17, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та в наказі ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (із змінами і доповненнями) чітко не прописано про надання копії паспорта. Вимагаючи у Тендерній пропозиції завантаження копії паспорта на портал «ПРОЗОРРО», володільцем якого є інша юридична особа, Замовник грубо порушує права Учасника щодо захисту його персональних даних. Таким чином вимоги про надання в складі пропозиції тендерної пропозиції персональних даних будуть оскаржені в Органі оскарження, що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі. Тобто замовник свідомо ігноруючи вимогу учасника про виключення вимоги, щодо копії паспорту бере на себе відповідальність із затягуванням в часі закупівлі обмежуючи тих учасників, які не погоджуються надавати свої персональні дані. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації. 3. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 1.12, вимагає надати Файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що Учасник несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній форм. Така вимога є дискримінаційною, тому що визначення неякісного складання не може відноситись до компетенції Замовника. Відповідно до чинних норм відсутнє поняття якісного або неякісного складання тендерної пропозиції торгів. Учасник не може заздалегідь визнати свою тендерну пропозицію торгів неякісною, тим більше нести за це відповідальність. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації. 4. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 5, вимагає надати Гарантійного листа про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документі. Така вимога є дискримінаційною та безглуздою, тому що неможливо гарантувати несення кримінальної відповідальності згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів, якщо відсутнє: вчинення суспільно небезпечного діяння, яке містить склад злочину, передбаченого Кримінальним Кодексом України; вину не доведено в законному порядку і не встановлено обвинувальним вироком суду. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації. 5. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 6, вимагає надати кошторисну документація, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Відповідно до чинних норм кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації вимагається для виконання проектних робіт на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, а вищезазначена закупівля проводиться на «Будівельні роботи та поточний ремонт Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7», таким чином для виконання будівельних робіт - наявність у штаті сертифікованого кошторисника не вимагає жоден нормативно – правовий акт України. Що означає, що така вимога замовника торгів є дискримінаційною. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації. При цьому кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненням щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 Закону.
Дата відповіді: 17.04.2020 15:28
Відповідь надана

реконструкція мереж водовідвед

Номер: 3d7ee18b3ff0486da78077e7169b7ee3
Дата опублікування: 13.04.2020 14:31
Опис: А де технічне завдання???????????
Відповідь: Уважно подивіться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-001031-c
Дата відповіді: 15.04.2020 15:37