-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин (окремими ділянками), Полтавська область
Завершена
522 825 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 228 259.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 228 259.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2020 14:40 - 01.06.2020 10:00
Відповідь надана
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
1b39c616e50c476ab38d86075e1bbcae
Дата опублікування:
30.04.2020 14:11
Опис:
Шановний Замовнику,
Відповідно до п.3.1 Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/ надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше:
……
- Влаштування шару покриття з відфрезерованого матеріалу з додаванням 60% нового матеріалу та цементу 3,5 з приготуванням в установці – 232 560 м2;
……
Дана вимога Замовника є не обґрунтованою та такою, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід з виконання робіт з влаштування покриттів з сумішей, оброблених цементом. Тому звертаємося до Вас з проханням внести зміни щодо вимог документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт/надання послуг, де передбачити можливість застосування досвіду з виконання робіт з влаштування покриттів з сумішей, оброблених цементом.
Оскільки, організація і технологія виконання робіт з влаштування покриттів з сумішей, оброблених цементом нічим не відрізняється від влаштування шару покриття з відфрезерованого матеріалу з додаванням 60% нового матеріалу та цементу 3,5 з приготуванням в установці.
Дякуємо!
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації щодо вимог документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт/надання послуг.
Дата відповіді:
06.05.2020 09:01
Відповідь надана
АБЗ
Номер:
f972007c6d65402eb5aa31d6d999aacd
Дата опублікування:
27.04.2020 21:35
Опис:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод.
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб учасник розраховував відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
У разі не дотримання Учасником вищезазначених вимог, його пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці нижче» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що тендерною документацією не забороняється можливість використання учасником мобільного заводу. Однак фізичне переміщення АБЗ на іншу земельну ділянку жодним чином не підтверджує фактичну можливість Учасника здійснювати виготовлення асфальтобетонної суміші, оскільки Учасник зобов'язаний отримати дозвіл на викиди у порядку, визначеному чинним законодавством за новим місцезнаходженням, а також враховуючи тривалий час необхідний для введення в експлуатацію та отримання усіх необхідних дозвільних документів (близько 5-6 місяців) залишається не визначений механізм, яким же чином учасник у разі обрання його переможцем торгів буде мати можливість приступити до безпосереднього виконання робіт відразу після укладання договору. Така ж сама позиція викладена у рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №5734 –р/пк-пз від 25.03.2020 року.
Дата відповіді:
30.04.2020 15:54