• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код 06.20.1 згідно ДК 016:2010 (газ природний, скраплений або в газоподібному стані), код 09123000-7 згідно ДК 021:2015 (природний газ)

код 06.20.1 згідно ДК 016:2010 (газ природний, скраплений або в газоподібному стані), код 09123000-7 згідно ДК 021:2015 (природний газ)

Торги не відбулися

549 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 746.00 UAH
Період уточнення: 30.12.2016 09:24 - 06.01.2017 09:29
Відповідь надана

щодо ліцензії

Номер: c2a9d8e6970742afafc43152d30c07d6
Дата опублікування: 30.12.2016 12:34
Опис: Відповідно до ТД учасник повинен мати ліцензію на постачання природного газу. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 в чинній редакції від 26.11.2016 року. Зокрема законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» скасовано такі види ліцензійної діяльності як - постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим та нерегульованим тарифом. У частині 2 статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що у разі скасування ліцензування виду господарської діяльності орган ліцензування втрачає повноваження органу ліцензування, а ліцензії, видані на здійснення цього виду діяльності, вважаються недійсними. На сьогоднішній день постачальники природного газу мають два види ліцензій за регульованим та нерегульованим тарифом. Виходячи з норм законодавства викладених вище дані ліцензії не є дійсними, з чим згодна НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ. Так в листі № 5930/16.3.2/7-16 від 13.06.2016 опублікованому на своєму офіційному сайті 23.06.2016 НКРЕ КП посилаючись на Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» повідомляє Луганський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України м. Сєвєродонецьк, Луганська обл., про те що на підставі статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» видані раніше ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом вважаються недійсними, а НКРЕКП позбавлена повноважень здійснювати ліцензування діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за нерегульованим тарифом. Виходячи із статті 8 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» те саме стосується і ліцензій виданих на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом. Згідно Закону України «Про ринок природного газу» розділу I Загальні положення п. 27) постачальник природного газу (далі - постачальник) - суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Тобто на сьогоднішній день чинним законодавством встановлено такий вид діяльності як «ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ». Положеннями частин першої та третьої статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII визначено, що ліцензія на постачання природного газу видається Регулятором – НКРЕКП у встановленому законодавством порядку. Станом на сьогоднішній день порядку отримання ліцензій на постачання природного газу діючим законодавством не встановлено, ліцензійні умови офіційно не опубліковано та не оприлюднено. Тобто вимога щодо наявності ліцензії є необов’язковою, оскільки жодна компанія що здійснює постачання природного газу не має ліцензії на такий вид діяльності як - постачання природного газу. Просимо виключити цю вимогу з ТД або замінити на вимогу «якщо така ліцензія видається на даний час», та надати відповідь на наступні запитання: 1) Чи буде учасник, який не має ліцензії, допущений до оцінки? 2) Ви допустите до розгляду тільки учасників які нададуть ліцензію НА ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ? 3) Ви не допустите до оцінки всіх учасників які нададуть ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим та нерегульованим тарифом? (оскільки згідно чинного законодавства дані ліцензії втратили чинність у зв’язку з ліквідацією таких видів діяльності)?
Відповідь: Щодо наявності чи відсутності ліцензії та чи буде учасник, який не має ліцензії, допущений до оцінки? Частиною другою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що учасник-переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Питання ліцензування господарської діяльності з постачання природного газу регулюється статтею 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII та статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 в чинній редакції від 26.11.2016 року. Згідно частини першої статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників буде здійснюватися згідно Закону та вимог тендерної документації. Отже, під час формування пропозиції конкурсних торгів, учасники процедури закупівлі повинні керуватися виключно нормами чинного законодавства. За для дотримання чинного законодавства та на підставі вищенаведеного, Замовник не має права виконати Ваше прохання та виключити вимогу з тендерної документації , щодо надання ліцензії природного газу .
Дата відповіді: 05.01.2017 15:00
Відповідь надана

щодо транспортування

Номер: afb6149b59014349bf253e35b9d75fe8
Дата опублікування: 30.12.2016 12:33
Опис: Документація зокрема форма цінової пропозиції вказує, що вартість пропозиції конкурсних торгів (повинна включати всі витрати, пов’язані із доставкою Товару до об’єктів Замовника). Це вказує на те що до вартості постачання природного газу повинні входити послуги з транспортування магістральними трубопроводами та розподіл. Законом України «Про ринок природного газу» встановлена пряма заборона займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС(ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. На виконання наданих в Законі України «Про ринок природного газу» повноважень, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг прийнято низку підзаконних нормативно-правових актів, що регулюють ринок природного газу. Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2496 затверджені Правила постачання природного газу, пунктом 1 розділу ІІ яких зазначено, що підставою для постачання природного газу споживачу є: наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ; наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу; наявність у споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу та дотримання його умов. Зі змісту наведених норм договори транспортування природного газу та договори розподілу природного газу укладають виключно споживачі, а не постачальники. Законом України «Про ринок природного газу» НКРЕКП надані повноваження із затвердження методології визначення тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу, основною характеристикою яких є потужність. Відповідно до даної моделі розрахунку тарифів оплачується не фізичне переміщення природного газу газотранспортною системою, а потужність точок входу і точок виходу з газотранспортної системи. Це знайшло своє відображення у главі 1 розділу IX Кодексу газотранспортної систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2493: Оператор газотранспортної системи надає потужність у фізичних точках входу та фізичних точках виходу на підставі договору транспортування природного газу. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надається виключно такому споживачу на період не менше одного року. Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем (у тому числі побутовим споживачем) відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи; Відповідно до пункту 1 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем розрахунки споживача за договором розподілу природного газу здійснюються за тарифом, встановленим Регулятором для відповідного Оператора ГРМ, виходячи з величини приєднаної потужності об’єкта споживача. Таким чином, запроваджена НКРЕКП правова конструкція, дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Операторами ГТС та Операторами ГРМ, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі послуг розподілу природного газу Оператору ГРМ. За наведених обставин, постачальник природного газу як суб’єкт ринку не має доступу до газотранспортної/газорозподільної систем. Додатково щодо ситуації з наданням послуг транспортування та розподілу природного газу слід зазначити наступне. З урахуванням того, що тарифи за послуги транспортування за моделлю «вхід / вихід» до теперішнього часу не встановлені, Оператори ГТС/ГРМ на підставі п.12 Порядку забезпечення споживачів природним газом , затвердженого постановою КМУ № 1729 від 27.12.2001 року, надіслали на адреси споживачів додаткові угоди до договорів на транспортування природного газу, укладених до введення в дію Закону України «Про ринок природного газу». Зазначеною постановою встановлено, що договори транспортування та розподіл укладаються також виключно споживачами. На підставі даних Оператори ГТС/ГРМ договорів тимчасово отримуються грошові кошти за послугу фізичного переміщення природного газу. Тому звертаємося до Вас з проханням вилучити з тендерної документації вимогу що до ціни пропозиції повинні входити послуги з транспортування магістральними трубопроводами та розподіл природного газу.
Відповідь: Щодо формування ціни пропозиції та послуг з транспортування. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та проекту договору на постачання, який наведено у додатку 4 тендерної документації, предметом договору та предметом закупівлі є Природний газ (газ для опалення). Згідно пункту 4.1. проекту договору, ціна газу, розраховується відповідно до пункту 4.1 цього Договору. Пунктом 4.1 договору, передбачено, що ціна газу за цим Договором визначається за 1000 (одну тисячу) кубічних метрів. Як бачимо, даною нормою не передбачено, що ціна повинна включати в себе послуги з транспортування. Послуги щодо транспортування покладені на Замовника. Пунктом 1.3. Договору передбачено, що постачання газу здійснюється за умови наявності у Споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної та газотранспортної систем укладених договорів з оператором ГРМ та оператором ГТС. Отже, при формуванні ціни, учасники повинні враховувати тільки ціну товару. До ціни пропозиції не повинні входити послуги з транспортування.
Дата відповіді: 05.01.2017 13:37