• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення корекційно-розвивального комплексу (комплектація 1+5))

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 08.04.2020 20:21 - 13.04.2020 22:00
Відповідь надана

Усунити діскримінаційні вимоги

Номер: 77152ec16d1242e4a3e5333125f356dd
Дата опублікування: 13.04.2020 12:26
Опис: Шановний Замовник! У Додатку 3 (Технічні Характеристики) зазначено: Учасник повинен надати 1) листа від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (ноутбук), багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; 2) лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника; Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю. Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Окрім того, предмет закупівлі 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення корекційно-розвивального комплексу (комплектація 1+5)), за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та внести зміни до Тендерної документації прибравши вимоги щодо необхідності надання: - 1) листа від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (ноутбук), багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; 2) лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника;
Відповідь: Доброго дня! Так як предметом закупівлі є системні блоки з попередньо встановленим ПЗ Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для крупних виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) – таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків, ноутбуків, моноблоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак є безліч всесвітньовідомих виробників (HP, Dell, Asus, Aser, Lenovo та інші). Стосовно вимоги: «Персональний комп’ютер вчителя (системний блок з монітором) повинні бути продуктом від одного виробника» повідомляємо Вам, що на ринку України є більше двох виробників комп’ютерної техніки, які відповідають даній вимогі, а саме: Lenovo, Acer, HP, Asus, Dell, та інші, тому, Замовник ніяким чином не обмежує вибір обладнання, яке можна запропонувати до закупівлі та конкуренцію серед учасників. Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем такого обладнання, а також гарантійне і постгарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, Замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах Замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищезазначене, ваша вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді: 13.04.2020 20:38
Відповідь надана

Усунити діскримінаційні вимоги

Номер: 2d300f7c2a3849fc87712b96a9a1c282
Дата опублікування: 13.04.2020 12:04
Опис: Просимо усунити дискримінаційну вимогу яка міститься в додатку № 3 Технічні характеристики (Вимоги до предмету закупівлі*) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення корекційно-розвивального комплексу (комплектація 1+5)), а саме: 1) листа від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, портативний комп’ютер учня (ноутбук), багатофункціональний пристрій, портативну цифрову лабораторію для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; 2) лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника; Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника як партнера цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність листа виробника в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення корекційно-розвивального комплексу (комплектація 1+5)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III. Відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Відповідь: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: вимогою, викладеною в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів: - лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, документ-камера, системний блок, монітор, ноутбук учня, багатофункціональний пристрій для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; - лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника) із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника» Замовник ніяким чином не порушує вимоги п.1. Статті 3 «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі. Так, виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і авторизаційний лист ніяким чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися. На підтвердження недискримінаційності даної вимоги надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279- р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Дата відповіді: 13.04.2020 20:22
Відповідь надана

Тендер

Номер: 0b3ff3200e6244d598d551ada3ac6503
Дата опублікування: 09.04.2020 11:21
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами Тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Виходячи з цього, замовник допускає на торги аналоги і еквіваленти товару. Оскільки Intel/AMD є виробником товару, то такі процесори будуть розглядатись як еквіваленти, якщо мають характеристики, що встановлені технічними вимогами або кращі.
Дата відповіді: 13.04.2020 15:09
Відповідь надана

Тендер

Номер: d59edb9928e949b7b046ae5866e3621d
Дата опублікування: 09.04.2020 11:21
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! «Еквівалент» -це товар, який має такі ж або кращі характеристики. LibreOffice це неліцензований додаток, який не має можливості роботи з електронною поштою та не має україномовної підтримки, отже не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з цього, LibreOffice не розглядається як еквівалент.
Дата відповіді: 13.04.2020 15:08
Відповідь надана

Тендер

Номер: adf9cd99ddf649788e7813442a5c840a
Дата опублікування: 09.04.2020 11:16
Опис: Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Прохання ознайомитися з тендерною документацією. Ця інформація наведена в п.2 Розділу 5 Тендерної документації, де вказано, що до розрахунку ціни входять усі види послуг (доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи, введення в експлуатацію (монтаж) та навчання користуванням обладнання), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Також Додатком № 3 до Тендерної документації передбачено, що вартість тендерної пропозиції Учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (тобто монтаж). Пункт 5.4. проекту Договору (Додаток № 5 до Тендерної документації) передбачає, що обов'язки та витрати з транспортування товару, його розвантаження, монтаж та навчання користуванням обладнання покладаються на Постачальника. Таким чином, монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання необхідні.
Дата відповіді: 13.04.2020 15:06