• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3 Тверде паливо (брикети паливні з деревини твердих порід типу « НЕСТРО»)

Завершена

1 187 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 879.00 UAH
Період уточнення: 08.04.2020 17:35 - 15.04.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо спрощення процедури закупівлі

Номер: 91b0b41b41214880b08006d86a54e170
Дата опублікування: 13.04.2020 15:14
Опис: Тендерна документація Замовника містить незаконні та дискримінаційні вимоги (описані у поставлених раніше питаннях та пред"явлених вимогах), які не впливають на виконання договору закупівлі. Не усунення таких зайвих, незаконних та дискримінаційних вимог, призведе до того, що замовник в черговий раз оголосить переможцем учасника з дорожчою пропозицією у порівнянні з іншими учасниками, відмовивши учасникам з дешевшою пропозицією та не гіршою якістю брикетів. Чому б замовнику не прибрати зайві вимоги та передбачити, що учасники повинні дотримуватись вимог щодо якості, безпечності тощо, встановленим чинним законодавством та відбирати учасників з більш вигідною (дешевшою) ціною, як того вимагає Закон України "Про публічні закупівлі", з метою економії бюджетних коштів як того вимагає Чернігівська облдержадміністрація. Що Замовник скаже з даного приводу?
Відповідь: Ваші зауваження врахованно.
Дата відповіді: 15.04.2020 19:38
Відповідь надана

Щодо надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 18be95d88c7942f98dbf39bedd90c08c
Дата опублікування: 13.04.2020 14:50
Опис: У тендерній документації міститься вимога щодо надання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який виданий не раніше 2019 року. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби», Держсанепідслужбу ліквідовано. Інші державні органи, які здійснюють державний санітарно-епідеміологічний контроль, не уповноважені видавати таких висновків. Наявність чи відсутність такого документу жодним чином не може вплинути на виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити: з якою метою вимагається надання такого документу? яким нормативним документом передбачено право замовника вимагати надання та обов"язок учасника надати такий документ? яким нормативним документом передбачено орган, установу або особу, уповноважені видавати запитуваний документ?
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 16.04.2020 11:40
Відповідь надана

Щодо надання документу про радіаційне дослідження

Номер: a11e33c91e2441c4bb61081273fab6df
Дата опублікування: 13.04.2020 14:36
Опис: У тендерній документації міститься вимога щодо надання будь-якого документа спеціаліста щодо радіаційного дослідження на паливні брикети з деревини, завірені підписом та печаткою Учасника (документ повинен бути не раніше 2019 року) та скановані копії документів, які підтверджують право підприємства, установи, організації (тощо) та (або) відповідного спеціаліста здійснювати заходи на радіаційне дослідження деревини. Наявність чи відсутність такого документу жодним чином не може вплинути на виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити: з якою метою вимагається надання такого документу? яким нормативним документом передбачено право замовника вимагати надання та обов"язок учасника надати такий документ?
Відповідь: Законодавстовом про публічні закупівлі на Замовника покладено обов’язок наповнити змістом даний кваліфікаційний критерій, а також встановити форму та спосіб такого підтвердження учасниками закупівлі. Крім того, згідно наказу МОЗ України №54 від 02.02.2005 року затверджено державні санітарні правила "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України", де серед іншого передбачено, що радіаційна безпека - стан радіаційно-ядерних об'єктів та навколишнього середовища, що забезпечує неперевищення лімітів доз, виключення будь-якого невиправданого опромінення та зменшення доз опромінення персоналу і населення нижче встановлених лімітів доз настільки, наскільки це може бути досягнуте і економічно обґрунтоване.Особливою формою контролю, що здійснюється в інтересах поточного санітарного нагляду, є моніторинг радіаційного стану - вимірювання активності чи випромінювання з метою вивчення, оцінки, прогнозування радіаційної ситуації, виявлення випадків порушення санітарного законодавства, розробки заходів, спрямованих на запобігання, усунення або зменшення можливого негативного впливу іонізуючого випромінювання на здоров'я людини (населення).На об'єктах, що не мають достатнього досвіду здійснення контролю та моніторингу та/або не мають необхідного обладнання та власних кваліфікованих спеціалістів для здійснення цих функцій, дозволяється виконання цих робіт силами залучених кваліфікованих спеціалістів та/або організацій, що мають достатню приладово-методичну базу для їх виконання та мають право на проведення цього виду діяльності. Невідповідність встановленим законодавством вимогам з питань радіаційної безпеки ставить під сумнів кваліфікацію підприємства, як сумлінного і законослухняного постачальника твердого палива.
Дата відповіді: 16.04.2020 13:21
Відповідь надана

Щодо складання тендерної документації під документи одного учасника (попереднього постачальника)

Номер: e29d88141dd44ddf8c091461da61795c
Дата опублікування: 13.04.2020 13:28
Опис: Питання, які були поставлені Замовнику до внесення даного питання, не врегульовані замовником у своїй документації. До того ж відсутність спірних, раніше написаних замовнику вимог, жодним чином не впливає на виконання договору. Учасники, в період карантину та у період, коли більшість підприємств, які займаються випробуванням та радіаційним контролем, і які можуть оформлювати і видавати необхідні документи, не працюють, можуть не встигнути замовити та отримані документи, що вимагаються замовником. Навіщо так ускладнювати процес, такі вимоги замовника викликають підозру у готуванні та оприлюдненні тендерної документації з метою виграшу у тендері одного учасника, а можливо й у відношенні попереднього постачальника. Відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищевикладене, раніше поставлені через електронну систему замовнику питання, не виключення з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які не впливають на виконання договору, прошу обгрунтувати та роз"яснити: чи складена тендерна документація під одного учасника, який має змогу виконати усі, у т.ч. дискримінаційні, вимоги замовника (враховуючи період карантину та припинення роботи підприємств, що видають необхідні документи)? чи підготовлена тендерна документація з метою виграшу у тендері попереднього постачальника?
Відповідь: Ні. Додатково повідомляємо, що Статею 10, 23 Закону України " Про публічні закупівлі" передбачені строки для оприлюднення інформації та надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата відповіді: 15.04.2020 20:05
Відповідь надана

Щодо наявності у учасника водіїв

Номер: 90ba46464f16472290d14c3111b09a99
Дата опублікування: 13.04.2020 13:14
Опис: У тендерній документації міститься вимога щодо наявності працівників водіїв із наданням медичних довідок і трудових книжок. Я як ФОП залучаю орендований транспорт, оплачую послуги третьої особи та не маю власних водіїв і відповідно медичних довідок і їх трудових книжок, а ФОП який здійснює перевезення теж немає таких працівників, здійснює перевезення та функції водія самостійно. Наявність чи відсутність працівників водіїв, наявність у них медичних довідок та трудових книжок (хоча це й так вимагає чинне законодавство), має сенс лише коли це підприємство, яке має власний транспорт, і навіть в такому випадку їх відсутність жодним чином не може вплинути на виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити: з якою метою вимагається наявність працівників водіїв, медичних довідок та трудових книжок? як ФОП, який не має працівників та працює самостійно і не зобов"язаний мати трудову книжку та договір, зареєстрований на біржі праці, повинен підтвердити наявність працівників водіїв із наданням медичних довідок і трудових книжок?
Відповідь: Стосовно критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник усвідомлює що згідно Господарського кодексу України фізична особа-підприємець є самозайнятою особою, що має право здійснювати свою діяльність і самостійно. А також, відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями). Згідно зі статтею 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються, зокрема, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані, відповідно до закону, як підприємці, та здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Однак, враховуючи кількість закладів загальної середньої освіти Бахмацького району, котра складає 14 одиниць та їх територіальної розгалуженості і відсутністю належних складських приміщень у вказаних закладах, зумовлено відповідний порядок поставки товару, що більш детально описано в розділах Vта VI проекту договору про закупівлю за Додатком 5 до тендерної документації, зі змісту яких стає зрозумілим, що поставка товару відбувається окремими партіями. Беручи до уваги середній показник вантажопід’ємності великогабаритного транспортного засобу та мінімальне замовлення товару, не можливо здійснити одночасну поставку на всі чотирнадцять закладів освіти, однією одиницею транспортного засобу у визначений термін за договором, що є в край важливим фактором особливо в опалювальний період. Тому, Замовник встановив, що учасник повинен мати в наявності або в користуванні або отримувати відповідні послуги, щонайменше двома одиницями транспортних засобів, котрі мають виконувати поставку товару до місця призначення. Відтак, стає зрозумілим що фізична особа-підприємець самостійно попросту не взмозі фізично забезпечити поставку Товару та його розвантаження своїми силами у кожному місці поставки, що зазначені у замовленні.Відтак, Замовник встановив Кількість працівників (водіїв) повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, тобто не менше двох. А також на кожного водія обов’язково надати медичну довідку щодо придатності до керування транспортними засобами, із відміткою про своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене наказом МОЗ та МВС України №65/80 від 31.01.2013 року. Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками: 1) У разі якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: - для учасників –юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний стаж роботи згідно довідки про працівників); - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний стаж роботи згідно довідки про працівників) та/або зареєстровані в центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015 року – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби). 2) У разі якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання який здійснює перевезення вантажів, надаються: - для перевізників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу); - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані в центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015 року – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року, з відміткою про їх отримання територіальним органом (Державної фіскальної служби).
Дата відповіді: 16.04.2020 11:33
Відповідь надана

Щодо наявності у учасника працівників

Номер: 8470a93062704889b025968cf9e92fa4
Дата опублікування: 13.04.2020 12:58
Опис: У тендерній документації міститься вимога щодо надання інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору про закупівлю, за формою: із заначенням ПІБ, посади, спеціальності, досвіду, штатний або сумісник. Наявність чи відсутність такої інформації жодним чином не може вплинути на виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити: з якою метою вимагається надання такої інформації? яку інформацію та документи повинен надати ФОП, який не має працівників та працює самостійно?
Відповідь: • Критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» означає, що у Учасника повинні бути оформлені трудові відносини із вищевказаними працівниками, та таких працівників повинно бути більше ніж 1. Трудові відносини в Україні регулюються Кодексом законів про працю. Він поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності, галузевої приналежності, а також на осіб, які працюють за трудовими договорами у фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності. Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 КЗпП України). Трудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк, та строковим, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін або на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Трудові відносини між громадянином, який наймається на роботу та роботодавцем (юридичною або фізичною особою — підприємцем) оформлюються в письмовій формі. Роботодавець не має права допускати працівника до роботи без оформлення трудових відносин, але слід зауважити, що таке оформлення буде вважатися проведеним за умови додержання наступних дій: по-перше, роботодавець складає трудовий договір у формі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу/призначення на посаду, а фізичні особи — підприємці можуть керуватися формою трудового договору, затвердженою наказом Мінпраці «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» від 08.06.2001 № 260; по-друге, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, роботодавець зобов’язаний подати повідомлення про прийняття працівника на роботу (за встановленою формою), до територіального органу Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413. Перед допуском працівників до роботи роботодавець повинен провести оформлення трудових відносин з додержанням вимог статті 24 КЗпП України. Яким чином будуть виконуватися договірні зобов’язання , щодо навантаження, зважування , транспортування, розвантаження товару , якщо у Фізичної особи підприємця відсутні працівники?
Дата відповіді: 15.04.2020 13:40
Відповідь надана

Щодо наявності у учасника складських приміщень/майданчиків для зберігання паливних брикетів

Номер: 87ce43bac40f4581bfce190920b9efb9
Дата опублікування: 13.04.2020 12:53
Опис: У тендерній документації міститься вимога щодо надання документів, що підтверджують наявність у учасника складських приміщень/майданчиків для зберігання паливних брикетів. Наявність чи відсутність таких документів жодним чином не може вплинути на виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити з якою метою вимагається надання документів, що підтверджують наявність у учасника складських приміщень/майданчиків для зберігання?
Відповідь: Повідомляємо , що встановивши вимогу про надання документів, що підтверджують наявність складських приміщень/майданчиків для зберігання паливних брикетів Замовник воліє пересвідчитись, що у учасника-переможця не виникне складнощів з забезпеченням поставок товару, оскільки обсяг предмета закупівлі в розмірі 339,4 тонни повинен десь зберігатись перед його реалізацією. Поряд з тим, якщо відповідний правочин, що укладений між учасником закупівлі та безпосереднім виробником або його офіційним представником/дилером/дистриб’ютором тощо котрий надає в оренду складські приміщення або надає послуги на відповідальне зберігання, містить конфіденційну та/або комерційну таємницю, допускається затоновування відповідного змісту, тобто створення відповідної інформації не придатної до читання. Конкретно даний випадок не вважатиметься підставою для відхилення тендерної пропозиції. Та варто зауважити, що адреса розташування складських приміщень та їх розмір не може тлумачитись конфіденційною та/або комерційною таємницею.
Дата відповіді: 15.04.2020 13:38
Відповідь надана

Щодо наявності у учасника транспортних засобів

Номер: 5c37340f22594ce58cc05606a5ed5168
Дата опублікування: 13.04.2020 12:48
Опис: У тендерній документації міститься вимога щодо наявності у учасника транспортного засобу не менше 2-х одиниць. Наявність транспорту у кількості як мінімум однієї одиниці вже є достатнім для виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити: чому ця цифра саме не менше 2? з якою метою поставлено наявність не менше двох одиниць транспорту? У тендерній документації міститься вимога, що до довідки додаються копії правовстановлюючих документів, що підтверджують право користування на визначені за довідкою транспортні засоби. Наявність власного транспорту дійсно підтверджується правовстановлюючими документами, але наявність орендованого транспортного засобу підтверджується договором оренди. Потрібно розділити у вимогах тендерної документації перелік документів для власного та орендованого транспорту. Надання або ненадання правовстановлюючих документів на орендований транспорт жодним чином не може вплинути на виконання договору. Прохання обгрунтувати та роз"яснити з якою метою вимагається надання правовстановлюючих документів на орендований транспорт?
Відповідь: Дякуємо за запитання . Пояснення на ідентичне запитання знаходиться у відповіді на поставлене потенційним учасником запитання «Вимоги Замовника» від 09.04.2020 року, тож Замовник не вбачає необхідності повторюватись. Поряд з тим, Договір оренди транспортного засобу не підтверджує наявності у власності сторони контрагента учасника такого транспортного засобу, а лише дає підставу використовувати його за відповідним призначенням, тому Замовник і передбачив, що у разі користування визначеними ТЗ або отримує відповідні послуги від інших суб’єктів господарювання, потрібно надати: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на кожну одиницю разом із договором оренди, перевезення або надання послуг тощо, а також надати відомості з ЄДРПОУ на сторону контрагента учасника за відповідним договором.
Дата відповіді: 15.04.2020 21:54
Відповідь надана

Вимоги Замовника

Номер: 524fd53ecdd948ae9a55f1e5696797f7
Дата опублікування: 10.04.2020 12:23
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу надати роз'яснення щодо вказаних Вами вимог у тендерній документація, а саме: 1. . Документи, що підтверджують наявність складських приміщень/майданчиків для зберігання паливних брикетів: – а якщо товар буде зберігатися безпосередньо у виробника без проміжного зберігання на складах учасника?? 2. До медичної довідки обов’язково надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками: - а якщо у нас немає працівників, а будуть залучені офіційно працевлаштовані водіі суб’єктів господарювання які надають нам транспортні послуги? Чи не буде це розцінюватися як невідповідність? Документальне підтвердження: (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані в центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015 року – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 року – яким чином підтверджується зареєстрований трудовий договір через біржу??? І яким чином може підтвердити це не власник транспортного засобу 2. - Учасник повинен перед кожною поставкою надати документи щодо якості та зразки паливного брикету для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з поставленим в пункт призначення товару. – що відноситься до документів якості і чи повинні вони будуть подаватися в період подачі тендерних пропозицій. 3. учасники мають надати копію будь-якого документа спеціаліста щодо радіаційного дослідження на паливні брикети з деревини, завірені підписом та печаткою Учасника (документ повинен бути не раніше 2019 року). – що це за документ? Це посвідчення працівника лабораторії чи що? 4. Додатково учасник надає скановані копії документів, які підтверджують право підприємства, установи, організації (тощо) та (або) відповідного спеціаліста здійснювати заходи на радіаційне дослідження деревини (паливні брикети з деревини твердих порід типу НЕСТРО) – це атестат лабораторії? Чи який інший документ?
Відповідь: Повідомляємо наступне :1) Встановивши вимогу про надання документів, що підтверджують наявність складських приміщень/майданчиків для зберігання паливних брикетів Замовник воліє пересвідчитись, що у учасника-переможця не виникне складнощів з забезпеченням поставок товару, оскільки обсяг предмета закупівлі в розмірі 339,4 тонни повинен десь зберігатись перед його реалізацією. Поряд з тим, якщо відповідний правочин, що укладений між учасником закупівлі та безпосереднім виробником або його офіційним представником/дилером/дистриб’ютором тощо котрий надає в оренду складські приміщення або надає послуги на відповідальне зберігання, містить конфіденційну та/або комерційну таємницю, допускається затоновування відповідного змісту, тобто створення відповідної інформації не придатної до читання. Конкретно даний випадок не вважатиметься підставою для відхилення тендерної пропозиції. Та варто зауважити, що адреса розташування складських приміщень та їх розмір не може тлумачитись конфіденційною та/або комерційною таємницею. 2) Згідно Господарського кодексу України фізична особа-підприємець є самозайнятою особою, що має право здійснювати свою діяльність і самостійно. А також, відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’ єктами господарювання (підприємцями). Згідно зі статтею 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються, зокрема, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані, відповідно до закону, як підприємці, та здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’ язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством. Однак, враховуючи кількість закладів загальної середньої освіти Бахмацького району, котра складає 14 одиниць та їх територіальної розгалуженості і відсутністю належних складських приміщень у вказаних закладах, зумовлено відповідний порядок поставки товару, що більш детально описано в розділах V та VI проекту договору про закупівлю за Додатком 5 до тендерної документації, зі змісту яких стає зрозумілим, що поставка товару відбувається окремими партіями. Тому, Замовник встановив, що учасник повинен мати в наявності або в користуванні або отримувати відповідні послуги, щонайменше двома одиницями транспортних засобів, котрі мають виконувати поставку товару до місця призначення. Відтак, стає зрозумілим що фізична особа-підприємець самостійно попросту не взмозі фізично забезпечити поставку Товару та його розвантаження своїми силами у кожному місці поставки, що зазначені у замовленні. Відтак, Замовник встановив Кількість працівників (водіїв) повинна бути не меншою ніж кількість одиниць транспортних засобів, тобто не менше двох. А також на кожного водія обов’язково надати медичну довідку щодо придатності до керування транспортними засобами, із відміткою про своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене наказом МОЗ та МВС України №65/80 від 31.01.2013 року. Якщо ФОП здійснює перевезення та функції водія самостійно, то також повина бути медична довідка. Поряд з тим, Договір оренди транспортного засобу не підтверджує наявності у власності сторони контрагента учасника такого транспортного засобу, а лише дає підставу використовувати його за відповідним призначенням, тому Замовник і передбачив, що у разі користування визначеними ТЗ або отримує відповідні послуги від інших суб’єктів господарювання, потрібно надати: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на кожну одиницю разом із договором оренди, перевезення або надання послуг тощо, а також надати відомості з ЄДРПОУ на сторону контрагента учасника за відповідним договором. 3) У складі тендерної пропозиції Учасники подають Документи відповідно до Додатку №3. 4) Таким документом може мути радіаційний сертифікат або протокол радіаціних досліджень на паливні брикети з деревини . 5) Вами було вірно визначено , що таким документом є атестат лабораторіїї або відповідного спеціаліста на проведення таких досліджень.
Дата відповіді: 15.04.2020 13:17
Відповідь надана

Економія

Номер: 468c15f7d8a749fca96aede0769a8ae5
Дата опублікування: 09.04.2020 18:41
Опис: Доброго дня! Оскільки відкриті торгі передбачають економію бюджетних коштів, то пропонуємо замість закупівлі паливних брикетів в тоннах, закупити їх еквівалент в одиницях теплоти. Наприклад Вам треба 339,4 тонни брикетів. У відповідності до тендерної документації Ви очікуєте нижчу теплоту згоряння 4200 ккал/кг, відповідно з вказаного об'єму Ви отримаєте щонайменьше 339400*4200=1425,48 Гкал. Але якщо виробник буде пропонувати брикет з більшою теплотою згоряння то відповідно треба буде меньшу массу брикетів. Наприклад Вам запропонують брикет з вишчою теплотою згоряння 6000 ккал/кг, якщо Вам треба теплота 1425,48 Гкал, то це вже буде 237,58 тонн брикету. При цьому виробник може отримати економію через те що йому треба доставляти меньший обсяг брикету, так само з пакуванням, навантаженням і розвантаженням. При такому розрахунку треба буде доставляти вже меньше брикету при цьому збрерігається теплота згоряння. Більш того при спалюванні меньшої кількості брикету із збереженням теплоти згоряння, Ви отримаєте меньше відходів та трудозатрат на обслуговування котельні. Також зверніть увагу, що виробник який може запропонувати брикет з більшою теплотою згоряння виробляє більш якісний брикет, а Ви відповідно зможете закупити більш якісний брикет за меньшу вартість за рахунок економії на доставці, пакуванні, навантаженні та розвантаженні. Також такий підхід дозволить уникнути маніпуляцій з відповідністю до стандартів виробників брикету низької якості. Вважаємо такий підхід більш розумним, якщо звісно Вас не цікавить закупівля води, що містится у брикеті у вигляді вологи, але це значно знижує теплоту згоряння. Так само пісок і земля можуть збільшити вагу брикету без додавання теплоти згоряння, при цьому збільшується зольність брикету. Але ж вибір за тендерним комітетом, що саме планується закуповувати - тепло чи вагу.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги та проаналізувавши Ваше звернення повідомляємо наступне : Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до наказу МЕРТУ № 454 від 17.03.2016 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відтак, на дотримання вище вказаних норм права Замовник визначив, що предметом даних торгів є товар, за кодом ЄСЗ 09110000-3 Тверде паливо (брикети паливні з деревини твердих порід типу « НЕСТРО»), одиницею виміру товару встановлено тонна, оскільки тверде паливо не може вимірюватись в гігакалорії, та у замовника відсутня потреба у закупівлі брикетів паливних з деревини твердих порід типу « НЕСТРО» в еквівалентних одиницях теплоти.Вказана інформація підтверджується формою Оголошення про проведення відкритих торгів, згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Підстав для внесення змін до оголошеної процедури закупівлі відкритих торгів Замовник за Вашим зверненням не вбачає.
Дата відповіді: 14.04.2020 17:16