• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження водобійної плити та відвідного каналу у нижньому б’єфі філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Обстеження водобійної плити та відвідного каналу у нижньому б’єфі філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».

Торги відмінено

6 296 835.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 900.00 UAH
Період уточнення: 08.04.2020 15:32 - 05.05.2020 09:00
Відповідь надана

Стосовно використання при визначенні договірної ціни положень ДСТУ Б Д.1.1-1

Номер: 265c130fa9a14d1496fe393b178754a8
Дата опублікування: 02.05.2020 18:03
Опис: П.8 Технічного завдання передбачені наступні основні етапи і види робіт, які мають бути виконані: Комплекс робіт містить у собі: 1. Обробку і аналіз проектної документації, ув’язування необхідного для виконання робіт комплекту документації з місцевою системою координат; 2. Виконання відповідно-технічних робіт по обстеженню підводних частин гідротехнічних споруд; 3. Відеодокументування процесу обстеження; 4. Аналіз результатів контролю; 5. Підготовка технічного звіту за результатами виконання підводно-технічних робіт, висновки та рекомендації. В таблиці №5 додатку №2 у складі документів, які має подати переможець, зазначено «Договірна ціна (динамічна договірна ціна) за результатами пониження на аукціоні та обов’язкові додатки та розрахунки до неї (оригінали документів подаються у паперовому вигляді на адресу Замовника, а також розміщуються в електронній системі закупівель окремим архівом «rar./zip.» обов’язково у форматі з розширенням «.rtf», «.doc» або «.xls» та інформаційну модель договірної ціни у програмному комплексі «Будівельні Технології – Кошторис» або «АВК-5», або (інформаційну модель) у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації і розрахунків до договірної ціни та повинна містити назву «Договірна ціна та розрахунки»).» Локальний кошторис, що є складовою Додатку №5 Тендерної документації, містить у своєму складі 2 види робіт: ПР 44-2-5 «Обстеження конструкцій підводних частин гідротехнічних споруд, водолазна станція на катері, гравітаційні споруди підводною висотою до 20 м без детального обстеження» та ПР 44-4-1 «Проведення підводної відеозйомки, водолазна станція на катері» Проте склад робіт, передбачених нормами ПР 44-2-5 та ПР 44-4-1 не покриває повністю всього переліку робіт, зазначених у Технічному завданні, а саме: п. 1 Обробка і аналіз проектної документації, ув’язування необхідного для виконання робіт комплекту документації з місцевою системою координат; п. 4. Аналіз результатів контролю; п. 5. Підготовка технічного звіту за результатами виконання підводно-технічних робіт, висновки та рекомендації. П. 4 та п.5 – це основна результуюча частина робіт з обстеження, мета обстеження. Ці роботи виконуються експертом з оцінки технічного стану будівель та споруд. Вони не є будівельними роботами, не оцінюються за ресурсними елементними кошторисними нормами. Зважаючи на це, Договірна ціна має містити також розрахунки, що враховують вартість виконання цих видів робіт. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на момент оголошення закупівлі) очікувана вартість закупівлі формується та встановлюється замовником. Згідно з оголошенням UA-2020-04-08-001804-a на закупівлю послуг з «Обстеження водобійної плити та відвідного каналу у нижньому б’єфі філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"» очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Дефектного акту, що є додатком Технічного завдання (Додаток № 7 ст. 4) до Тендерної документації та з урахування ринкових вартостей аналогічних послуг. Дефектний акт – це документ, який підтверджує необхідність ремонту матеріального об'єкта та містить перелік робіт, які необхідно з даною метою виконати, посвідчений членами кваліфікованої комісії. Вся інформація, отримана в процесі підводного огляду, оформляється у вигляді актів, документів, що описують стан конструктивних споруд, графіків. До звітів додаються фото і відеоматеріали. В окремих випадках замовнику надається попередня інформація, на основі якої проводяться додаткові роботи - випробування або більш детальна інспекція підводних частин гідротехнічних споруд. Також відповідно до додатку № 5 Тендерної документації п. 4.1. Підрядник за результатами проведених обстежень, передає Замовнику технічний звіт із висновками та рекомендаціями. Таким чином, очікувана вартість закупівлі – це та вартість, за яку Замовник очікує придбати дані послуги враховуючи наявність фінансування та керуючись ринковими цінами, а тому учасники, після ознайомлення закупівлі та проведення власного аналізу з огляду на якісні, кількісні, технічні показники та очікувану вартість, вивчаючи можливість виникнення ризиків для себе, подають або не подають свої тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі. Отже, Замовник не погоджує внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 06.05.2020 16:30
Відповідь надана

Стосовно необхідності узгодження субпідрядної організації Замовником

Номер: 4e724102a38641e1ae0a5c2dc0137999
Дата опублікування: 02.05.2020 18:02
Опис: Тендерною документацією, зокрема п. 3 Таблиці 3 Додатку 1, передбачено, що частина робіт може бути виконана субпідрядником, з яким у Учасника укладений відповідний договір (пункт 3.4.2. Укладений договір між учасником та субпідрядною організацією на право здійснювати відповідну діяльність (в предметі договору чітко зазначається вид послуг, на які планується залучення субпідрядної організації). Разом з тим в проекті договору (додаток №5 до Тендерної документації) Прописано, що: «1.2. Підрядник зобов’язується своїми силами та з використанням власних матеріально-технічних засобів виконувати роботи, що обумовлені в Договорі» Також проект договору містить розділ 10 «Порядок залучення субпідрядників» в якому зазначено: «10.1 На виконання окремих видів і комплексів робіт Підрядник має право, за письмовою згодою Замовника, залучати до виконання Договору як третіх осіб субпідрядника (субпідрядників). Залучення Підрядником субпідрядника (субпідрядників) без письмового погодження Замовника забороняється». Просимо надати роз’яснення, яким чином зазначені умови договору працюють у варіанті, коли Учасник бере участь в тендері відразу із субпідрядником, і подає всі необідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації. Зокрема яким чином, в такому випадку відбувається процедура письмового погодження Замовником субпідрядника і на якому етапі.
Відповідь: Умовами проєкту договору (додаток № 5 до Тендерної документації) передбачено, що Підрядник зобов’язується своїми силами та з використанням власних матеріально-технічних засобів виконувати роботи, що обумовлені в Договорі, а також те, що Підрядник має право, за письмовою згодою Замовника, відповідно до вимог Договору, залучати до виконання Договору третіх осіб – субпідрядників. Для погодження субпідрядника (субпідрядників) Підрядник надає Замовнику такі документи: - довідка (у довільній формі) за підписом директора (уповноваженої особи) Підрядника про наявність в субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що передбачені договором субпідряду; - довідка (у довільній формі) за підписом директора (уповноваженої особи) Підрядника про наявність в субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що передбачені договором субпідряду; - нотаріально завірена копія ліцензії субпідрядної організації на право здійснювати господарську діяльність, з додатком переліку робіт, що дозволяє виконувати роботи відображені в предметі договору субпідряду; У разі, якщо у субпідрядної організації ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), то він надає належним чином завірену копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якій відображається інформація про видачу ліцензії або рішення органу ліцензування. Враховуючи вищевикладене, у разі якщо у складі пропозиції учасником надано документи, які підтверджують наявність у субпідрядних організацій відповідних дозволів, висновків, сертифікатів або ліцензій, гарантій та ці документи тотожні зазначеним у відповідному розділі проєкту договору, то процедура письмового погодження Замовником субпідрядника здійснюється на етапі розгляду пропозиції учасника.
Дата відповіді: 06.05.2020 16:29
Відповідь надана

Стосовно складу документів, які підтверджують наявність у Учасника, субпідрядних організацій відповідних дозволів, висновків, сертифікатів або ліцензій, гарантій

Номер: 218cd12b5f0c4edab629f430ff97344f
Дата опублікування: 02.05.2020 18:00
Опис: В п. 3 Таблиці 3 Додатку 1 зі змінами до Тендерної документації зазначено, що учасник має подати: - Ліцензію Учасника на господарську діяльність з додатком переліку робіт, що дозволяє надавати послуги відображені в технічному завданні (якщо Учасник безпосередньо буде надавати такі послуги). - Свідоцтво про визнання, видане Регістром судноплавства України, що дозволяє надавати послуги відображені в технічному завданні (якщо Учасник безпосередньо буде надавати такі послуги). - Дозвіл (Декларація) на роботи підвищеної небезпеки: водолазні роботи (якщо Учасник безпосередньо буде надавати такі послуги). Стосовно необхідності подання Учасником Ліцензії на господарську діяльність з додатком переліку робіт, що дозволяє надавати послуги відображені в технічному завданні. Предметом закупівлі є Послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження водобійної плити та відвідного каналу у нижньому б’єфі філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»). Згідно з чинним законодавством Послуги з технічного обстеження будівель і споруд не є будівельними роботами, не потребують ліцензії. Організація, що їх виконує, повинна мати у своєму складі сертифікованого експерта з оцінки технічного стану. Роботи з виконання підводно-технічних робіт, також на разі не відносяться до робіт, що потребують будівельної ліцензії (Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/256-2016-%D0%BF/ed20200318) Таким чином вимога Замовника, щодо подання Учасником Ліцензії на господарську діяльність з додатком переліку робіт, що дозволяє надавати послуги відображені в технічному завданні, є неправомірною. У зв’язку з вищевикладеним просимо виключити з переліку документів, що має подати учасник, Ліцензію на господарську діяльність та надати роз’яснення щодо вичерпного та остаточного переліку документів з їх назвами, які має подати Учасник для підтвердження своєї кваліфікації та права виконувати, зазначені у Технічному завданні робіт. Крім того, відповідно до Постанови КМУ №48 від 07.08.2017 «Про внесення змін в Постанову КМУ №725 від 25.08.2010 і постанови № 1107 від 26.10.2011» водолазні роботи (до яких відноситься підводно-технічне обстеження) віднесено до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, та не відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки на які отримується Дозвіл. Форма Декларації (додаток 8 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) передбачає, що в ньому вказується конкретне місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Тобто Декларація відкривається виконавцем робіт для кожного конкретного об’єкту, де будуть виконуватись роботи з підвищеної небезпеки. В такому разі у Учасника до укладання договору на виконання робіт не має правових підстав для того щоб вказати адресу виконання робіт . Зважаючи на те, що водолазні роботи (як було вказано вище) не потребують отримання Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, а Декларація видається на конкретний об’єкт (після укладання відповідного договору на виконання робіт), вимога Замовника щодо надання Учасником Дозволу чи Декларації є не правомірною. Просимо виключити ці документи, з переліку тих, що має надавати Учасник.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації (Лист ПрАТ «Укргідроенерго» від 06.05.2020 № 7-2/1838 додається).
Дата відповіді: 06.05.2020 16:28
Відповідь надана

Стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Номер: aa3f3ad085e041019d81c92f2ef9e935
Дата опублікування: 02.05.2020 17:59
Опис: Згідно п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 зі змінами до Тендерної документації зазначено, що: «2.1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом директора (уповноваженої особи) що містить інформацію про наявність в учасника та/або субпідрядної організації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що передбачені технічним завданням В п 2.2. цієї ж таблиці зазначено, що Учасник має подати сертифікат фахівця з неруйнівного контролю (візуально-оптичний VT); Сертифікація фахівців з неруйнівного контролю здійснюється відповідно до Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю НПАОП 0.00-1.63-13 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0010-13) Правила (п.1.1.) є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання та фахівців, які виконують роботи з неруйнівного контролю металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, згідно з додатком 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Відповідно до НПАОП 0.00-1.63-13 та інших вимог вітчизняної нормативної бази сертифікація фахівців у сфері неруйнівного контролю «візуально-оптичний VT» здійснюється за напрямками «метал» та «поліетилен». Для виробничого сектору 14 «Металоконструкції і будівельні конструкції» сертифікація здійснюється за напрямом «метал». Технічне завдання не містить інформації щодо необхідності обстеження металевих конструкцій чи зварних з’єднань або машин, механізмів чи устаткування підвищеної небезпеки, що входить Переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 ( в редакції Постанови КМУ № 207 від 03.03.2020}, а отже вимога Замовника, щодо необхідності наявності у Учасника фахівців з неруйнівного контролю (візуально-оптичний VT) є неправомірним. Просимо внести відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Відповідь: Згідно технічного завдання передбачено виконання візуального та інструментального обстеження будівельних конструкцій, а саме підводно-технічного обстеження водобійної плити та відвідного каналу нижнього б’єфу, а також надання висновків та рекомендацій за результатами проведених обстежень. Згідно визначень «Настанови щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану ДСТУ-Н Б В. 1. 2-18:2016» обстеженням об’єкта встановлюють фактичні фізико-механічні характеристики несучих та огороджувальних конструкцій – зусилля в елементах та перерізах, дефекти та пошкодження, які знижують несучу здатність та довговічність або перешкоджають нормальній реалізації захисних функцій. При обстеженні будівельних конструкцій для визначення міцності бетону застосовують методи неруйнівного контролю. З метою отримання речової та якісної оцінки структури цементного бетону будівельних конструкцій, обстеження яких передбачено виконати згідно технічного завдання, необхідно виконати оптико-мікроскопічні дослідження, для виконання яких необхідно залучити фахівця з неруйнівного контролю (візуально-оптичний VT). Крім того, згідно попереднього обстеження відвідного каналу у нижньому б’єфі філії «Дністровська ГЕС», яке виконувалось у 2003р., та в 2013р., за результатами обстеження та порівняння виміряних відміток дна відвідного каналу відносно проектних було виявлено місця руйнування залізобетонного покриття. В подальшому для аналізу розмиву та оцінки стану (металевих стрижнів вертикальної арматури, зварних швів, та самої армосітки залізобетонного покриття), необхідно визначити стан не тільки бетону а й металевих стрижнів армосітки, тому і необхідно фахівець у сфері неруйнівного контролю «візуально-оптичний VT» для надання висновків по стану металевих конструкцій армосітки залізобетону. В зв'язку з зазначеним, Замовник не погоджує внесення змін до тендерної документації та вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника сертифіката фахівця з неруйнівного контролю (візуально-оптичний VT) залишається без змін.
Дата відповіді: 06.05.2020 16:23
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 5387f06bfd4c40018ec4b28bcce4b57f
Дата опублікування: 28.04.2020 13:57
Опис: Наша організація вважає, що перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Замовника згідно Додатку 1 до тендерної документації є вичерпним, оскільки основними документами є вказані в п. 3.2 та п. 3.3 Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації. Вимогу Учасника внести в перелік додаткові документи вважаємо лобіюванням інтересів певної організаціії, а внесення змін дискримінаційними діями по відношенню до всіх учасників торгів. До того ж звертаємо увагу, що тендерна документація дозволяє учаснику «за власним бажанням … надати додаткові матеріали про його відповідність іншим вимогам Замовника».
Відповідь: Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «1.Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.» Тобто, фізична/юридична особа має право звернутися до замовника САМЕ за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Оскільки, оприлюднене Вами в електронній системі закупівель звернення, не стосується тендерної документації та не є вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, то у Замовника відсутні підстави розглядати Ваше звернення та надавати роз’яснення на нього.
Дата відповіді: 29.04.2020 15:04
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: be64ca7de9804999adfaf476f45cbc32
Дата опублікування: 24.04.2020 14:50
Опис: Згідно додатку № 6 п. 4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 4. Вимоги щодо якості надання послуг: 4.1. Послуги повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для надання такого виду послуг, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій. Відповідно Просимо додати до документів, вказаних у додатку №1 до тендерної документації п. 3. Документи, які підтверджують наявність у Учасника, субпідрядних організацій відповідних дозволів, висновків, сертифікатів або ліцензій, гарантій. - Діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста Згідно закону України №353ХІV «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та вимог наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №65 від 11.02.2014 - Сертифікат фахівця з неруйнівного контролю (візуально-оптичний VT) - Копії водолазних книжок водолазів 1-2 груп спеціалізації робіт з відміткою про підтвердження кваліфікації. - Копії Дозволів (Декларацій) на роботи підвищеної небезпеки: водолазні роботи. - Копія посвідчення керівника водолазних робіт. - Копія посвідчення осіб які виконують медичне забезпечення водолазних робіт.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації (Лист ПрАТ "Укргідроенерго" від 29.04.2020 р. додається).
Дата відповіді: 29.04.2020 15:02