• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

3021 (Робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки )

Торги не відбулися

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період уточнення: 08.04.2020 20:40 - 15.04.2020 02:00
Відповідь надана

Щодо техвимог до предмету закупівлі (2)

Номер: 64d2b82bff0a4aa3ba7b057dd9964ac9
Дата опублікування: 14.04.2020 16:55
Опис: Дякуємо за усунення недоліків в тендерній документації. Проте стосовно технічних вимог до предмету закупівлі радимо вивчити відповідні параметри у тендерах, що вже відбулись в 2020 році або, на крайній випадок, в 2019 році. Особливо радимо переглянути технічні вимоги тендеру UA-2019-11-19-003255-b (ДП "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "БЕЗПЕКА"), який, нажаль, не відбувся, але має актуальні технічні вимоги до обладнання, які співвідносяться з ціною за комплект. При цьому зазначимо, що в зазначений тендер також ставилось запитання про виключення коммутатору та патчкордів як непотрібного обладнання. Всі інші параметри в ньому є адекватними. Посилання на лист регіонального управління ДМСУ є некоректним, оскільки його зміст учасники не можуть переглянути. В підтвердження того, що ДМСУ не закуповувало обладннання с параметрами, які зазначені Вами, є тендер UA-2018-07-12-001216-b разом з зазначеним тендером ДП "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "БЕЗПЕКА". Таким чином. виходячи з ціни обладнання на цей час, бюджету Вашої закупівлі, техпараметри ПОТРІБНо відкоригувати, що підтверджується досвідом постачання учасників.
Відповідь: Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону, предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. При цьому наказом Міністерства економічного розвитку і торгів України від 17.03.2016 № 454 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Враховуючи вище викладене вважаємо, що замовник самостійно визначає предмет закупівлі та його складову специфікацію , аналогічного правового висновку по даним правовідносинам дійшов також Антимонопольного Комітету України у своїх роз’ясненнях ввід 30 березня 2018 р. Київ № 4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» Відповідно до ч.2 ст. 9 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Оскільки, Управлінням Державної Міграційної Служби України у Вінницькій області (лист від 20.03.2020 року № 109/01 – 18) визначено, що робоча станція для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки - включено 2 LЕD монітори діагоналлю - 23, саме тому відділ «Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації» виконавчого комітету Гайсинської міської ради не може самостійно змінювати вищевказані параметри. Враховуючи вищевикладені нормативні приписи відділ «Центр надання адміністративних послуг та Державної реєстрації» виконавчого комітету Гайсинської міської ради інформує Вас про неможливість внесення зміни щодо технічних вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 15.04.2020 15:52
Відповідь надана

Щодо довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах

Номер: 50644174ee304f79838cb0bd3259e716
Дата опублікування: 13.04.2020 14:23
Опис: Добрий день, шановний Замовник! Частиною другою ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначений склад тендерної документації, яким не передбачено надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку(ків). Згідно з вимогою частини третьої ст. 22 Закону відсутні підстави відповідно до законодавства (конкретні закони, акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти центральних органів виконавчої влади) надання такої інформації у складі тендерної пропозиції. Виходячи з цього, а також беручи до уваги, що кваліфікаційний критерій "наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами)", встановлений частиною другою ст. 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель", втратив чинність разом із цим Законом 01 серпня 2016 року на підставі пункту 5 розділу ІХ Закону України "Про публічні закупівлі", а також керуючись статтею 19 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством, ДОВІДКА З ОБСЛУГОВУЮЧОГО БАНКУ ПРО НАЯВНІСТЬ РАХУНКУ(КІВ) та відсутність простроченої заборгованості за кредитами НЕ МОЖЕ ВИМАГАТИСЬ Замовником. У зв'язку з цим потрібно виключити п. 9 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Відповідь: зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 (недолік усунутий, вищевказана вимога виключена)
Дата відповіді: 14.04.2020 14:51
Відповідь надана

Щодо документу "тендерна пропозиція" Переможця

Номер: 61a59fbf5b824a508c70a58eff5bb160
Дата опублікування: 13.04.2020 14:14
Опис: Добрий день, шановний Замовник! Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, де заповнюються відповідні поля, та додаються документи, що підтверджують кваліфікацію учасника, вимоги ст. 17 Закону та документи щодо технічних аспектів предмету закупівлі (про що також зазначено в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації). Закон не передбачає можливості вимагати Замовником додаткових документів у паперовому вигляді, навіть, якщо вони відскановані! Отже, всі нормативні акти, які визначали форми "тендерних пропозицій", на цей час скасовані через втрату необхідності в них. Вся динаміка аукціону фіксується електронною системою закупівель та Замовник має можливість її роздрукувати, де будуть зазначені початкові ціни Учасників та кінцеві, тому потреби вимагати окремий документ з назвою "тендерна пропозиція" як до аукціону, так і після нього зі зміненою ціною є зайвим та суперечить Закону! Така вимога залишилась за звичкою з часів паперових тендерів. Про неможливість вимагання Замовником ОСОБЛИВО від Переможця тендерної пропозиції в любому вигляді можна ознайомитись в рішенні АМКУ за пунктом 1 скарги № UA-2016-05-04-000047-c.a3 з цього приводу. У зв'язку з цим потрібно виключити з тендерної документації: вимогу з п. 1 розділу ІІІ про приведену тендерну пропозицію; п. 10 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації; додаток 5 до тендерної документації. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Відповідь: Зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 та тендерної документації у новій редакції (недолік усунутий, внесені відповідні зміни, що дублюють вимоги в технічній документації).
Дата відповіді: 14.04.2020 16:16
Відповідь надана

Щодо окремих положень тендерної документації

Номер: bac45a2eaa1f4f00b8d15ebebc96edbb
Дата опублікування: 13.04.2020 14:02
Опис: Добрий день, шановний Замовник! 1) Додаток 1.1 до тендерної документації потрібно виключити, оскільки він встановлює форму надання відомостей Учасником про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам п. 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації про надання Учасником відповідної довідки в довільній формі. Такий кваліфікаційний критерій для цієї закупівлі не є критичним, тому відомостей від Учасника в довільній формі достатньо. У зв'язку з цим потрібно виключити п. 13 з переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, який містить посилання на додаток 1.1 до тендерної документації. 2) Зміст пп. 5 п. 2 Розділу V тендерної документації щодо інформації про формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу та п. п. 1 переліку документів, що має надати Учасник, наведеному в додатку 1 до тендерної документації, потрібно до єдиної змістовності, оскільки ці всі відомості містяться в одному документі – статуті учасника та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Варто до дати до тендерної документації вимогу про надання замість копії статуту код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що передбачено ст. 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців". 3) Виключити з п. 6 розділу ІІІ тендерної документації вимогу про надання Учасниками: довідки в довільній формі про найменування товару, країну походження, а також інформацію про екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання; копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару, оскільки обладнання, що закуповується, НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО КОНТРОЛЬОВАНИХ ТОВАРІВ ТА НЕ ПІДЛЯГАЄ ОБОВ'ЯЗКОВІЙ СЕРТИФІКАЦІЇ; крім того, з 01 січня 2018 року ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 р. № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", яким визначались правові та економічні основи систем стандартизації та сертифікації, встановлювались організаційні форми їх функціонування на території України, в тому числі основні положення та вимоги до проведення обов'язкової сертифікації продукції в державній системі сертифікації, а також скасовані відповідні похідні нормативні документи. 4) Виключити з пп. 5 п. 2 Розділу V тендерної документації надання Учасниками інформації про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, оскільки процедура закупівлі проводиться шляхом електронного аукціону через авторизовані електронні майданчики, на яких зареєстровані Учасники, присутність представників Учасника не потрібна. Дякуємо за відкориговану тендерну документацію.
Відповідь: Зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 та тендерної документації у новій редакції (недолік усунутий, внесені відповідні зміни в технічну документацію).
Дата відповіді: 14.04.2020 16:15
Відповідь надана

Щодо техвимог до предмету закупівлі

Номер: 159175e477c443fa82db272c7e7ec5d5
Дата опублікування: 13.04.2020 11:53
Опис: Добрий день, шановний Замовник! Ґрунтуючись на багаторічному досвіді постачання та монтажу обладнання робочих станцій (РС) пропонуємо відкоригувати технічні вимоги (додаток 3 до тендерної документації), а саме. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" про те, що техспецифікація в тендерній документації НЕ ПОВИННА містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, ВОНО ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ. У зв’язку з цим в таблиці техвимог пропонуємо видалити посилання на конкретні назви елементів обладнання враховуючи те, що наведені в таблиці техвимоги є детальними та типовими для такого пердмету закупівлі. Враховуючи відсутність підстав та обґрунтування щодо підвищення типових технічних вимог до обладнання РС, враховуючи актуальні закупівельні ціни на обладнання РС, а також виходячи з бюджету оголошеної закупівлі, в таблиці техвимог: 1) в п. 1.3 зі складу обладнання виключити "маршрутизатора мережевий 10/100 мбіт/c з Wi-Fi" та "Патчкорд UTP, cat 5e, RJ45, 2 м – 2 шт." як такі, що не потрібні для такого обладнання. У зв'язку з цим з таблиці виключити пп. 1.3.5 стосовно маршрутизатора мережевий. Таке обладнання використоувало виключно для власних відомчих потреб, а ЦНАП воно не потрібно та не задіється ніяким чином. 2) в пп. 1.3.2, таблиці технічних вимог замінити монітори 23" на монітори 21,5", а тип матриці з IPS на TN+film (ДМС протягом 2016 – 2019 років ніколи не закуповувало для власних аналогічних робочих станцій монітори 23", що підтвержується відповідними технічними вимогами до таких закупівель; вимога ДМС для ЦНАП про монітори 23" є необґрунтовано завищеною, яка здорожує закупівельну ціну обладнання; санітарні норми для роботи за моніторами 23" є більшими ніж для моніторів 21,5"); у зв'язку з цим в пп. 1.3.1, 1.3.2 таблиці технічних вимог також замінити "інтерфейс та DVI-D, HDMI" на "інтерфейс D-Sub; DVI" відповідно; 3) в пп. 1.3.1 таблиці технічних вимог знизити вимогу до чипсету материнської плати з Intel B250 на Intel H110 та до блоку живлення в корпусі комп'ютера з 450 Вт до 400 Вт (обладнання в типовій конфігурації виконує одну спеціалізовану функцію, надійно та стало, відсутні будь які необхідності для підвищення його теххарактеристик, що необґрунтовано здорожує закупівлю); 4) в пп. 1.3.3. таблиці технічних вимог знизити вимогу до потужності ДБЖ з 1200 Вт / 600 Вт на 1000 Вт / 500 Вт через відсутність потреби в такому збільшенні. 5) в пп. 1.3.6 замінити виключити посилання на конкретний фотоспалах " MD-50SM" та радісинхронізатор "Falcon SH-25E". 6) в пп. 1.3.11 стосовно замінити Numpad i130 на Numpad i120; 7) в загальних вимогах до предмету закупівлі виключить пункт 4, оскільки предмет закупівлі не віднесений до переліку обладнання, обов'язкового для сертифікації в Україні. Для підтвердження висунутих рекомендацій щодо коригування висунутих технічних вимог пропонуємо вивчити технічні вимоги до обладнання робочих станцій у відповідній закупівлі ДМС (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-12-001216-b). Все обладнання працює, підстав для підвищення технічних вимог немає. Дякуємо за відповіді.
Відповідь: Технічні вимоги до обладнання і програмного забезпечення замовником були озвучені відповідно до отриманих роз’яснень від Управління держаної міграційної служби України у Вінницькій області (лист від 20.03.2020 року за № 109/01-18) де зазначене обладнання що входить до складу робочої станції. Замовник, керуючись принципами прозорості, підтримки конкуренції та недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення як до робочої станції так можливістю примірники її програмного забезпечення, всі компоненти якого повинні забезпечувати повне узгодження між собою. Наведені в додатку №3 до тендерної документації технічні вимоги не прив’язані до жодного з виробників і можуть бути забезпечені різними виробниками такого класу обладнання. Також зауважуємо що Ваше твердження з приводу озвученої специфікації, як такої що ДМС протягом 2016 – 2019 років ніколи не закуповувало та ЦНАП воно не потрібно є безпідставними та не підлягає задоволенню, оскільки відповідна робоча станція з аналогічними специфікаціями по Гайсинському району була придбана та встановлена через торгівельний майданчик Prozorro Краснопількою ОТГ для власного ЦНАП у 2018 році. Враховуючи вищевикладене, внесення озвучених Вами змін в техумови задоволенню не підлягають.
Дата відповіді: 14.04.2020 16:14
Відповідь надана

Щодо згоди на обробку персональних даних та копії паспорту представника Учасника

Номер: 888aeeb618704bafb2fc0d0434be0ebd
Дата опублікування: 13.04.2020 10:34
Опис: Добрий день, шановний Замовник! Просимо відкоригувати тендерну документацію з наступних питань. Тендерною документацією (додаток 7) вимагається від Учасника надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, а також надати в складі тендерної пропозиції копію паспорту керівника та службової (посадової) особи Учасника (п. 3 переліку документів, що має надати Учасник, в додатку 1). Для того, щоб надати таку згоду відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" (далі – Закон) просимо включити до тендерної документації наступне: МЕТУ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ (абз. 4 ст. 2 Закону: суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки; згідно з ч. 1 ст. 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних); СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ Учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ Замовником (абз. 3 ст. 2 Закону). Крім того, на виконання вимог ч. 2 ст. 12 Закону просимо включити до тендерної документації відомості "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону умов отримання Замовником торгів згоди Учасників на обробку їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; складу персональних даних; визначеної процедури обробки персональних даних, є законодавчою підставою Учаснику торгів не надавати згоду на обробку своїх персональних даних. У разі неможливості виконати Замовником зазначені вимоги (норми) Закону, пропонуємо виключити з тендерної документації відповідні положення про згоду Учасника на обробку персональних даних, а саме – додаток 7 до тендерної документації . Беручи до уваги зазначене вище, також зауважуємо про неможливість надання в складі тендерної пропозиції Учасником і копій паспортів його представників, оскільки електронними майданчиками для відкритих торгів (крім відкритих торгів з публікацією англійською мовою) НЕ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ можливість обмеження доступу до відповідних файлів Учасника, як конфіденційних. Таким чином, виконати вимогу тендерної документації про надання копії паспортів НЕМОЖЛИВО, оскільки на цей час така вимога порушує норми Закону України "Про захист персональних даних". У зв’язку з цим п. 3 переліку документів, що має надати Учасник, з додатку 1 до тендерної документації пропонуємо виключити. Дякуємо за відповіді та відкориговану тендерну документацію.
Відповідь: Зміни внесені, відповідно до протоколу уповноваженої особи 14.04.2020 за №5/2020 та тендерної документації в новій редакції (недолік усунутий, вищевказана вимога виключена).
Дата відповіді: 14.04.2020 16:13