• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання і сухого чищення (прання постільної білизни, ковдр)

Торги не відбулися

324 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 07.04.2020 12:50 - 19.04.2020 12:47
Відповідь надана

Щодо внесення змін

Номер: a0a3c9576a7b47ac94499d349683061e
Дата опублікування: 14.04.2020 10:44
Опис: Щодо внесення змін до тендерної документації по закупівлі та надання додаткових роз’яснень до неї Тендерному комітету Сумського національного аграрного університету, маю намір прийняти участь у тендері UA-2020-04-07-001593-b за предметом Послуги з прання і сухого чищення (прання постільної білизни, ковдр), однак за результатом вивчення документації, хочу звернути Вашу увагу на наявність в ній неточностей та дискримінаційних вимог, а саме. По-перше, деяка плутанина в посиланнях на додатки, як наприклад, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 5 тендерної документації) – хоча це додаток 6. Щодо зазначеної вимоги: Зміст вимоги за ТД Зміст Додатку 6 На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (Додаток 5 тендерної документації) Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI Я ___________________________________________даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (вказати у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у тендерній процедурі, цивільно-правових та господарських відносин По вимозі за ТД – згоду щодо персональних даних посадової особи. Звідси, навіщо Вам паспортні дані посадової особи у згоді згідно додатку 6 та які банківські реквізити чи свідоцтва платника податків посадової особи Вам необхідно надавати? Посадова особа деяких персональних даних не має, так як це стосується даних по підприємству. Конкретизуйте щодо яких та чиїх відомостей Вам необхідна згода на обробку персональних даних? По друге, за змістом тендерної документації переможець торгів надає, зокрема оригінал або нотаріально завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (видана на ім’я замовника) має бути дійсною станом на дату розкриття пропозиції. При цьому в додатку 3 до ТД така довідка вже має бути дійсною на момент подання. Як це розуміти? Така довідка дійсна 10 календарних днів. Наприклад, у випадку коли Учасників декілька і процес кваліфікації затягнеться у часі понад 10 днів??? По третє, так як Ви не є Учасником процесу закупівель можете й не знати, що вимога «Всі учасники торгів після завершення електронного аукціону, протягом одного дня подають цінову пропозицію (Додаток 1) з урахуванням результатів аукціону, в електронному вигляді, у форматі PDF, з накладанням КЕП/ЕЦП.» ТЕХНІЧНО не можлива. Оскільки долучати документи у період кваліфікації відкрита ВИКЛЮЧНО учаснику, який перебуває на кваліфікації. Змініть дану вимогу відповідно до технічних можливостей електронної системи закупівель. Останнє, вимога щодо надання копію (копії) висновку (висновків) санітарно-епідеміологічної експертизи про встановлення відповідності вимогам санітарних норм приміщень пральні щодо прання білизни для інфекційних стаціонарів. Вивчіть детальніше, оскільки відповідно до Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом МОЗ від 30.04.2014 № 293 «Про затвердження Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я» прання білизни інфекційних стаціонарів повинно здійснюватися у лікувальних або міських комунальних закладах. Тобто Ви навмисне обмежили участь для фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб, що не є комунальними, а також фізичних осіб. Поясніть чим Ви керувалися встановлюючи таку вимогу та яким нормативним актом передбачено, що всі пральні в Україні повинні мати такий висновок. Прошу надати пояснення та/або внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Надаємо відповідь на Ваше запитання. 1.Можливий учасник просить конкретизувати щодо яких та чиїх відомостей необхідно надати згоду на обробку персональних даних. Крім того, запитує навіщо замовнику паспортні дані посадової особи та банківські реквізити, свідоцтва платника податків. Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Поряд з цим згідно з частиною другою статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Натомість згідно із Законом України «Про захист персональних даних» у сфері електронної комерції обов’язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі. Таким чином, замовник скористався законно наданим правом вимагати від учасників іншу інформацію, в даному випадку - паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством У наведеній тендерній документації включено відомості про особу, яка уповноважена на участь у закупівлі та володіє правом підпису тендерної пропозиції, ця інформація включена спираючись на принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також вона не суперечить п.4 ст. 22 Закону тому, що будь-яка юридична та фізична особа має ці документи. На підставі вищевикладеного вважаємо за необхідне залишити у тендерній документації вказану вище інформацію. Щодо нумерації додатку 6 до тендерної документації то це формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної документацї. 2.Щодо дійсності довідки про відсутність заборгованості на дату розкриття пропозиції чи на момент подання тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 27 Закону розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Таким чином, у разі якщо очікувана вартість закупівлі не перевищує суму для товарів і послуг – 133 тисячі євро; для робіт – 5150 тисяч євро розкриття тендерних пропозицій здійснюється у день проведення електронного аукціону. Таким чином, довідка про відсутність заборгованості має бути чинна на момент розкриття пропозицій та її дія не стосується етапу кваліфікації. Оскільки, зазначена довідка чинна 10днів, кінцевий строк подання тендерної пропозиції та проведення електронного аукціону відбувається з різницею в декілька днів, тому довідка буде чинною. Враховуючи вище викладене, вимоги Технічної документації залишаються не змінними. 3.Щодо положення тендерної документації «Всі учасники торгів після завершення електронного аукціону, протягом одного дня подають цінову пропозицію (Додаток 1) з урахуванням результатів аукціону, в електронному вигляді, у форматі PDF, з накладанням КЕП/ЕЦП.» Дане положення буде виключено. 4.Щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо засобів побутової хімії, які будуть використовуватися учасником при наданні послуг з прання постільної білизни та чищення ковдр та про встановлення відповідності вимогам санітарних норм приміщень пральні щодо прання білизни. Замовник у своїй тендерній документації не посилався на наказ МОЗ № 293, на який чомусь посилається ФОП Рожков М.О., тому жодної дискримінації учасників тендерна документація не містить. З метою забезпечення виконання Учасником торгів взятих на себе зобов’язань, на підтвердження можливості надання якісних послуг пропозиція Учасника повинна супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару. Згідно норм законодавства під час надання послуг Виконавець повинен дотримуватися: - ГСТУ 201-04-96 Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови; - ДСТУ ГОСТ 12.2.084:2007 Машини та обладнання для пралень та підприємств хімчистки. Загальні вимоги щодо безпеки; - ДСТУ 2320-93 Роботи з хімічними речовинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни. Вимоги безпеки; - ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними і біологічними речовинами); - ДНАОП 9.0.30-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень; - Санітарні правила пристрою, устаткування і змісту пралень № 979-72. Керуючись нормами законодавства Замовник встановив вимогу щодо надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції висновок СЕС на розміщення пральні. Інформацією стосовно того, що СЕС не видає даний висновок ми, як Замовник, не володіємо. Враховуючи вище викладене, вимоги Технічної документації залишаються не змінними.
Дата відповіді: 14.04.2020 13:02