• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 101 + 000

Торги відмінено

77 298 371.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 772 983.71 UAH
Період уточнення: 05.10.2016 16:13 - 26.10.2016 01:00
Відповідь надана

Уточнення змісту технічного завдання (Додаток 5)

Номер: ff4b998675d44035844c6ada52c1f996
Дата опублікування: 25.10.2016 14:56
Опис: 1. Земляне полотно стор.39 п.4. «Планування узбіч автогрейдером середнього типу за чотири проходи по одному узбіччю» обсягом 140 км. Просимо надати площу планування та вказати ширину узбіч. 2. Земляне полотно. стор.39 п.5 «Укріплення узбіччя грунтощебенем товщиною 12 см на ширину 1,0 м при витраті щебеню фракції 20-40 мм 50 % від об'єму грунту» обсягом 35000 м2. Просимо надати роз’яснення, чи необхідна додаткова розробка грунту для улаштування грунто-щебеневого узбіччя, чи цю розробку передбачено у п.1 3. Ремонт прогонової будови та опор стор. 40 Просимо надати обсяги з очищення оголеної арматури та підготовлення бетонних поверхонь перед нанесенням ремонтних та захисних шарів. 4. Ремонт прогонової будови та опор. Стор. 40 п.22 «Захист бетонних поверхонь елементів штучних споруд від корозії адгезійною ремонтною сумішшю по типу еквівалент Ceresit CD22 та типу еквівалент Thomsit R766 (витрата 2,0 кг/м² на 1 мм) шаром 2 мм» обсягом 6,0м2/9,72кг/0,57кг. Якщо витрата матеріалу 2,0кг/м2 на 1 мм, то 2,0кг*6,0м2*2 мм=24 кг, обсяг не збігається. Чи вірно розуміємо, що ґрунтування поверхні під нанесення антикорозійного матеріалу по типу еквівалент Ceresit CD22 надається в п.21 стор. 33 «Грунтування бетонної поверхні грунтовкою по типу еквівалент Thomsit R766 вручну (витрата 0,2 кг/м²)» обсягом 3,0м2/0,6 кг? Навіщо у п.22 потрібен матеріал типу еквівалент Thomsit R766, та яка його витрата? 5. Сполучення моста з підходами. Стор. 41 п.40. Відсутній полив водою перед пошаровим ущільнення. 6. Сполучення моста з підходами. Стор.42 п.61 «Установлення стояків оцинкованої дорожньої бар'єрної огорожі на підходах» обсягом 13шт/0,234т. Просимо надати роз’яснення де враховані роботи з монтажу стрічки бар’єрної огорожі. 7. Мостове полотно. Стор. 42 п.65 «Очищення фасадних поверхонь плит прогонової будови від бруду та сміття» обсягом 47 м2. Просимо уточнити. Роботи виконуються механізованим способом чи вручну? 8. Дорожній одяг. Стор.43 п.80. «Укладання гарячої асфальтобетонної суміші при товщині шару 5 см вручну для відновлення зруйнованих крайків проїзної частини» обсягом 2110 м2/256,15 т. Просимо уточнити який тип та клас гарячої асфальтобетонної суміші використовувати. 9. Дорожній одяг. Стор.436 п.81. «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 м² при при товщині шару до 50 мм» обсягом 1385м2/166,2т. Просимо уточнити який тип та клас гарячої асфальтобетонної суміші використовувати 10. Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб. Стор. 44 п.99. «Підсипання ґрунтової основи під автопавільйон вручну» обсягом 16 м2. Просимо уточнити обсяг укладання основи та групу ґрунту. Чи потрібно додаткове ущільнення цієї основи. 11. Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб. Стор.44 п.п.105,106 «Улаштування цементної вирівнювальної стяжки на кровлі автопавільйонів товщиною 2 см. Улаштування чотиришарових покрівель із руберойду на бітумній мастиці на кровлі автопавільйонів». обсягом 77м2.Просимо уточнити площу покрівлі 1-го автопавільйону, згідно п.101. 12. Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб стор.44 п.109 «Установка букв назв населених пунктів на автопавільйонах» обсягом 41 шт. Просимо вказати розміри букв та матеріал, з якого виготовляються ці букви. Просимо вказати назви населених пунктів. 13. Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб стор.45 п.110 «Пано з назвою населеного пункту» обсягом 3шт/3,8 м2. Просимо надати роз’яснення про місце встановлення панно (чому автопавільйонів 1 шт, а панно 3 шт) 14. Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб стор.45 п.117 «Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см на посадкових майданчиках біля автопавільйонів» обсягом 120 м2. Просимо уточнити який тип та клас гарячої асфальтобетонної суміші використовувати. 15. Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб стор.45 п.118 «Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 4 см на тротуарах біля автобусних зупинок» обсягом 180м2. Просимо уточнити який тип та клас гарячої асфальтобетонної суміші використовувати. 16. Огородження місць виконання робіт тимчасовими дорожніми знаками при десятикратній їх обертаємості. Організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з нанесення крайової лінії горизонтальної розмітки схема А.5 захватка – 500 м, кількість встановлень –36х2=64. Організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з нанесення осьової лінії горизонтальної розміткисхема А.6 захватка – 500 м, кількість встановлень – 36 стор. 47. Відсутні роботи з перенесення та знімання дорожніх знаків, встановлення дерев’яних стояків та їх демонтування.
Відповідь: Доброго дня! На Ваші питання повідомляємо наступне. 1. Ширини узбіччя на ділянці ремонту не є сталою і коливається від 2,5 м на польовій ділянці до 0 м в населених пунктах, місцях улаштування автобусних зупинок, тощо. Виходячи з цього, площу планування визначити неможливо. Планування прийнято в кілометрах проходу автогрейдера. 2. Додаткова розробка ґрунту для укріплення узбіччя грунтощебенем не потрібна. Обсяг враховано в п.1. 3. Обсяги по очищенню оголеної арматури відповідають обсягам по нанесенню антикорозійного захисту на арматуру, тобто 1,5 м2 (п.20 стор. 40) 4. Мається на увазі: адгезійна суміш для бетонної поверхні Ceresit CD22+6% Thomsit R766+18% вода=17:1:3 (витрата 2,0 кг/м2 на 1 мм) шаром 2 мм, тобто 6,0/9,72+0,57+ 1,71=12,0 м2/кг 5. Так, необхідно врахувати полив водою 50%. 6. Безпосередньо на місці встановлено, що на підходах в існуючому огородженні безпеки відсутні деякі стояки. Необхідності в демонтажу/монтажу профільної стрічки немає. Лише необхідно скріпити балки з стояком. 7. Очищення необхідно механічним способом. 8. При ремонті кромок використовується гарячий щільний дрібнозернистий асфальтобетон типу Б марки 2. 9. При ямковому ремонті використовується гарячий щільний дрібнозернистий асфальтобетон типу Б марки 2. 10. Товщина шару ґрунту – до 10 см. Група ґрунту – І. Нормою передбачено ущільнення ручними трамбівками. 11. Площа покрівлі одного автопавільйону – 15,4 м². Крім стяжки на новому, робота виконується і на існуючих автопавільйонах, що знаходяться в задовільному стані. 12. Висота букв – 200 мм. Матеріал – як для дорожніх знаків. Назви: КОЛІСНИКИ ГРИГОРО-ІВАНІВКА ГРИГОРО-ІВАНІВКА 13. Нових автопавільйонів – 1 шт., крім того – 2 шт. існуючих, що не підлягають заміні. 14. При улаштуванні покриття на посадкових майданчиках вико-ристовується гарячий щільний дрібнозернистий асфальтобетон типу Б марки 2. 15. При улаштуванні покриття на тротуарах використовується гарячий щільний дрібнозернистий асфальтобетон типу Б марки 2. 16. Ресурсною нормою на улаштування горизонтальної розмітки у складі робіт передбачаються роботи з встановлення, перестановки та зняття тимчасових дорожніх знаків разом з конусами. Окремо їх виділяти не потрібно. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 28.10.2016 08:46