-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Завершена
1 161 098.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 483.29 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 483.29 UAH
Період уточнення:
06.04.2020 20:54 - 10.04.2020 14:00
Відповідь надана
відомості про працівників
Номер:
a30616c21c4448be82c568edb9f084a4
Дата опублікування:
08.04.2020 13:06
Опис:
Пункт 7.10.2 Оголошення містить вимогу "У довідці також потрібно зазначити загальну чисельність працівників згідно штатного розкладу." Мається на увазі вказати працівників лише Технічного відділу чи взагалі кількість працюючих на підприємстві (у тому числі адміністрацію)?
Відповідь:
В цілому за штатним розкладом.
Дата відповіді:
10.04.2020 13:48
Відповідь надана
підтвердження наявності досвіду
Номер:
998785385a264824a7735c57c5628560
Дата опублікування:
08.04.2020 13:00
Опис:
Чи буде вважатися виконаною вимога щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, якщо учасник надасть частково виконані договори?
Відповідь:
Вичерпна інформація з цього питання надана в оголошенні про закупівлю.
Дата відповіді:
10.04.2020 13:48
Відповідь надана
щодо працівників
Номер:
d5c9fc077e044c54902c058cdd6a25df
Дата опублікування:
08.04.2020 12:51
Опис:
Відповідно до Оголошення пункт 7.10.2
В штаті підприємства або залучені (ий) за договором мають бути:
- інженер з технічного нагляду;
- інженерно-технічні працівники, що пройшли навчання та перевірку знань з загальних питань охорони праці та охорони праці в будівництві.
Наше підприємство має у штаті інженерів технічного нагляду, які пройшли навчання та перевірку знань з загальних питань та охорони праці у галузі. Чи є необхідність на виконання вимог Замовника відповідно до Оголошення (п. 7.10.2) додатково зазначати інших інженерно-технічних працівників? Які саме працівники маються на увазі?
Відповідь:
Маються на увазі інженерно-технічні працівники в штаті підприємства які можуть бути задіяні для виконання договору по предмету закупівлі
Дата відповіді:
10.04.2020 13:47
Відповідь надана
щодо ЗКР
Номер:
8601567ac9ce458c89ac78ed18a737a8
Дата опублікування:
08.04.2020 12:37
Опис:
Доброго дня! Відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що супроводжуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технічний нагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначеного ДСТУ. З метою здійснення правильних розрахунків вартості пропозиції щодо закупівлі просимо надати ЗКР або вкажіть підсумок графи 8 глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. Дякуємо.
Відповідь:
Очікувана сума закупівлі зазначена в оголошенні про закупівлю дорювнює сумі коштів що визначені у зведеному кошторисному розрахунку (ЗКР) на залучення спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня
Дата відповіді:
10.04.2020 13:46
Відповідь надана
визначення предмету закупівлі
Номер:
164be7dac8b74951839ec6adfe1bfe67
Дата опублікування:
08.04.2020 12:17
Опис:
Порядок визначення предмету закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016.
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 Замовник закуповує 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Але в той же час на сторінці закупівлі обрано "Закупівля робіт". Роботи та послуги не є тотожними поняттями відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вірне визначення предмету закупівлі є вирішальним для порядку здійснення закупівлі.
Пороги закупівель визначаються відповідно до пункту 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. “Допорогові” та “надпорогові” закупівлі – це умовні назви закупівель. Закупівлі, очікувана вартість яких менша 200 000 грн (для товарів, послуг) та 1,5 млн грн (для робіт), а також менша 1 млн грн для товарів і послуг, 5 млн грн – для робіт (для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання), вважаються “допороговими”. Такі закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, а не Законом України “Про публічні закупівлі”. Якщо ж очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 200 000 грн (для товарів, послуг), для робіт 1,5 млн грн, а також дорівнює або перевищує 1 млн грн, а робіт – 5 млн грн (для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання), такі закупівлі вважаються “надпорогові” та підпадають під сферу застосування Закону України “Про публічні закупівлі”.
На якій підставі Замовником обрано саме Допорогову закупівлю при визначенні предмета закупівлі?
Просимо Вас надати роз’яснення стосовно предмету закупівлі, а саме що в даному випадку ви плануєте закупити роботи чи послуги? Чи не потягне за собою помилкове визначення виду предмету закупівлі до відміни процедури взагалі?
Відповідь:
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону до робіт належать також супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 3.11 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва - це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об'єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва складається на основі об'єктних кошторисів, об'єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Виходячи зі змісту пункту 5.8.3 зведений кошторисний розрахунок містить, зокрема, главу 10 "Утримання служби замовника" та главу 12 "Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд". Згідно з пунктом 5.8.13 до глави 10 "Утримання служби замовника" включаються, зокрема, кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду). Разом з тим відповідно до пункту 5.8.15 до глави 12 "Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд" включаються, зокрема:
- вартість експертизи проектної документації;
- кошти на здійснення авторського нагляду проектними організаціями.
Таким чином, якщо супровідні роботам послуги по об'єкту будівництва включені до зведеного кошторисного розрахунку, та водночас вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (будівництва), такий предмет закупівлі відноситься до визначення "роботи" у розумінні Закону.
В іншому випадку закупівля має здійснюватись за відповідним визначенням предмета згідно з терміном "послуги" на підставі пункту 17 частини першої статті 1 Закону. (лист Мінекономрозвітку від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 Щодо закупівлі робіт).
Дата відповіді:
10.04.2020 13:45