• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільною дорогою загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) км 226+260 – км 256+832)

Завершена

2 409 812.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 240.98 UAH
Період уточнення: 03.04.2020 15:14 - 08.05.2020 17:00
Відповідь надана

До Технічного завдання

Номер: 97f4d00e14e24222a7953827d613743b
Дата опублікування: 11.04.2020 13:50
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до пункту 9 Розділу I технічного завдання до складу робіт відноситься: «Складання оформленого належним чином звіту, в склад якого входить: зведений план меж земельної ділянки та меж земельних ділянок які їх перетинають або накладаються на земельну ділянку (список землевласників (землекористувачів) з якими виникає земельний спір щодо меж або прав на земельну ділянку). Організація заходів щодо отримання документів дозвільного характеру (у випадках визначених діючим законодавством України)». Просимо Вас дати роз’яснення, отримання яких дозвільних документів передбачається вищевказаним пунктом 9 Технічного завдання. Також, просимо Вас дати роз’яснення як бути у випадку коли частину земельної ділянки під дорогою або під смугою відведення не з вини Виконавця робіт відмовляються реєструвати в Державному земельному кадастрі, наприклад за наявності вже зареєстрованої земельної ділянки іншого цільового призначення. Чи будуть в даному випадку застосовуватись до Виконавця штрафні санкції чи даний випадок буде прирівнюватись до обставин непереборної сили?
Відповідь: Шановний учасник! Відповідь на Ваше питання була надана в вимогах. Надаємо відповідь на Вашу вимогу Чинним законодавством України передбачено, що оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки відбувається на підставі розроблених землевпорядних документацій. Відповідно до ст. 125 Земельного Кодексу України право власності, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права. Пунктом 6 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 р. №1127 (надалі – Порядок), встановлено, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком. Пунктом 3 статі 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV передбачено, що заявником може бути: власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав. «У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи». Таким чином законодавством передбачена можливість іншій особі, крім правонабувача, на підставі відповідної довіреності подавати документи, необхідні для оформлення права постійного користування земельними ділянками. Звертаємо вашу увагу, що предметом даної закупівлі є «Послуги з оформлення права користування існуючими земельними ділянками під автомобільними дорогами загального користування державного значення». Відповідно до технічного завдання, що є Додатком 4 до тендерної документації встановлено, що за результатом виконаних робіт виконавець повинен надати замовнику: 1. Оригінал документацій із землеустрою щодо відведення земельних ділянок під автомобільними дорогами загального користування державного значення що знаходяться в постійному користуванні Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області. 2. Кадастрові плани земельних ділянок. 3. Лінійні графіки смуг відведення в масштабах (горизонтальний 1:25000, вертикальний 1:400) у паперовій формі. 4. Електронний документ у форматі ХМL файла. 5. Витяги з державного земельного кадастру. 6. Витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права. А значить, виконавець повинен надати наступні послуги: по-перше - розробити землевпорядну документацію; по-друге- здійснити дії, необхідні для державної реєстрації земельної ділянки; по-третє - здійснити дії, необхідні для державної реєстрації права постійного користування земельною ділянкою. Таким чином, беручи до уваги предмет даної закупівлі вважаємо, що аналогічним договором буде саме - договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель, технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ), внесення за результатами виконаних робіт відомостей по земельним ділянкам до Державного земельного кадастру та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. В свою чергу належним підтвердження виконання такого аналогічного договору, серед іншого, буде надання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно по земельним ділянкам, зазначених в аналогічному(их) договорі(ах). Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Аналізуючи ринок надання послуг з оформлення права користування земельними ділянками, а також надання послуг щодо розроблення землевпорядної документації з метою оформлення права користування земельними ділянками, що закуповуються через систему PROZORRO, більшість таких закупівель містить результат робіт саме отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Отже, є велика кількість учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору, що вимагається умовами цієї тендерної документації. Зважаючи на вищенаведене, повідомляємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних та/або антиконкурентних вимог, що порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та не створює жодних корупційних ризиків, залучаючи широке коле учасників. Додатково зазначаємо, що законодавством передбачені граничні строки реєстрації речових прав на земельну ділянку, а саме стаття 79-1 Земельного кодексу України містить наступну норму: «Земельна ділянка припиняє існування як об’єкт цивільних прав, а її державна реєстрація скасовується в разі, якщо речове право на земельну ділянку, зареєстровану в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", не було зареєстровано протягом року з вини заявника.
Дата відповіді: 13.04.2020 15:48
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: aaef0987154343b8b6f02fadbb2f7958
Дата опублікування: 08.04.2020 16:33
Опис: п.3 ст. 64 Господарського кодексу України визначено, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Чинним законодавством України визначено поняття «робота за сумісництвом». п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. № 58 (далі — Інструкція № 58) визначено, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Відповідно п. 1.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає копії трудових книжок (перший розворот та остання сторінка з записами) на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Встановивши даний кваліфікаційний критерій, створили дискримінаційні умови та порушили ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації, та усунути дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний учасник! Умови тендерної документації не суперечать вимогам законодавства і на осіб, які будуть задіяні до роботи на підставі цивільно-правових договорів або за сумісництвом, копії трудових книжок надавати не потрібно.
Дата відповіді: 09.04.2020 15:57
Відповідь надана

Кваліфікаціні критерії

Номер: c3caf657845e460cb125372b60fc7706
Дата опублікування: 07.04.2020 09:07
Опис: Шановний замовнику! п. 1.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, за відповідною формою, - у тому числі щодо наявності: 1) фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 6 осіб; 2) юристів – не менше 1 особи; 3) 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, 1-ого сертифікованого інженера-геодезиста, працюючих за основним місцем роботи. Просимо уточнити загальну кількість необхідних працівників, та надати роз’яснення чи відносяться сертифіковані інженери-землевпорядники та сертифікований інженер-геодезист до складу 6 осіб фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою, оскільки вище зазначені спеціалісти мають відповідну вищу освіту, та згідно п.5 розділу ІІІ Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.07.2017 № 392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів» надають відповідні документи про вищу освіту до Кваліфікаційної комісії з метою отримання кваліфікаційного сертифіката. Не врегулювання даного питання та двозначне тлумачення кваліфікаційних критеріїв до учасника є прецедентом для звернення до Антимонопольного комітету України з метою внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Пунктом 1.2. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання довідки за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, за відповідною формою, - у тому числі щодо наявності: 1) фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 6 осіб; 2) юристів – не менше 1 особи; 3) 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, 1-ого сертифікованого інженера-геодезиста, працюючих за основним місцем роботи. Таким чином загальна кількість зазначених в довідці працівників не повинна бути меншою ніж 10 осіб. Така кількість працівників обумовлена по-перше вимогами ст.26 Закону України «Про землеустрій» та ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», які визначають вимоги до розробників землевпорядної документації та до суб’єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності відповідно; по-друге складом та складністю робіт, що будуть виконуватись. Зазначена кількість працівників є оптимальною для того, щоб Виконавець мав можливість якісно виконати весь обсяг послуг у встановлений строк.
Дата відповіді: 08.04.2020 17:38