• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за об’єктом «Реконструкція водоводу на перехресті вул.Куприна та пр.Мира в Центральному районі м.Маріуполя (коригування)»

Торги відмінено

16 855.29 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 100.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2020 14:54 - 08.04.2020 14:58
Без відповіді

Уточнення щодо аналогічного договору

Номер: c7c9486eacd248678e0a96ac15820ffb
Дата опублікування: 08.04.2020 14:53
Опис: Просимо надати роз'яснення, які договори будуть вважатись аналогічними. Якщо учасник надать Аналогічний договір в відповідними копіями актів та відгуків, де предметом договору є Технічний нагляд за реконструкцією/будівництвом/капітальним ремонтом наприглад адміністративної чи соціальної будівлі за класом наслідків СС2, чи буде вважатись даний договір таким, що відповідає вимогам Замовника? Якщо ні, надайте уточнення, які саме договору будуть вважатись аналогічними.
Без відповіді

Місцезнаходження учасника

Номер: 4d25cd3eca844e79b23af6d777944187
Дата опублікування: 08.04.2020 14:39
Опис: Пунктом 9 Оголешення визначено «Учасник процедури закупівель повинен обов’язково знаходитися у межах м. Маріуполя, оскільки 18 березня в Україні заборонені залізничні, авіа- та автобусні міжміські й міжобласні пасажирські перевезення у зв’язку з короновірусною хворобою». В перчу чергу дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників. Звертаємо увагу, що діючий режим карантину не забороняє міжміське й міжобласне пересування власним транспортом. Виходячи з вище викладеного просимо надати відповідь за наступними питаннями: 1. Якщо Юридична особа учасника зареєстрована за межами міста Маріуполь чи Донецької області, проте має своїх представників/офіс в межах м. Маріуполь. Чи може такий учасник приймати участь у закупівлі? Чи достатньо буде надати довідку у довільній формі про наявність працівників/офісу в межах м. Маріуполь?(Якщо довідки недостатньо, зазначити які документи необхідні). 2. Оскільки режим карантину не забороняє міжміське й міжобласне пересування власним транспортом, чи буде учасник який знаходиться за межами м. Маріуполь допущений до процедури закупівлі в разі якщо він підтвердить наявність власного транспортного засобу?
Без відповіді

Про перелік документів, щодо розрахунку вартості пропозиції

Номер: f11466b3273a4f29874fad43b39f2095
Дата опублікування: 06.04.2020 14:29
Опис: Замовник в Оголошенні в п. 11. "Щодо розрахунку вартості пропозиції" вимагає: Надати: - Кошторисну документацію, що підтверджує всі витрати підрядної організації. При складанні договірної ціни для визначення вартості робіт учасникам необхідно користуватися Державними будівельними нормами України (відомчими, затвердженими та погодженими Міністерством регіонального розвитку України), відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. Надати підтвердження. Прошу: 1. надати роз»яснення, який вичерпний перелік Коштортисної документації, що може підтвердити всі витрати підрядної організації. Прошу вказати норму Закону України або інших законодавчих актів, де є міститься форма та перелік кошторисної документації. 2. Надати роз»яснення, як Учасник може надати документи, як підрядна організація, якщо він по умовам тендеру надає «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Учасник не буде виконувати роботи та відповідно не може бути «підрядною організацією». 3. Прошу надати роз»яснення, чи потрібно надати договірну ціну на вартість робіт чи вартість послуг з технічного нагляду. 4. Прошу надати роз»яснення щодо останнього речення в п. 11 Оголошення, а саме: «Надати підтвердження». Тут мається на увазі надати підтвердження на Кошторисну документацію. Або надати підтвердження на договірну ціну. Прошу вказати форму, перелік документів для надання підтвердження. 5. Згідно чинного законодавства, кошторисна документація складається будівельною організацією і на проведення будівельних робіт. При здійсненні технічного нагляду не має вимоги до складання кошторисної документації. Чинне законодавство регулює тільки граничний розмір вартості технічного нагляду. Виходячи з вище зазначеного, прошу нади роз"яснення по вище зазначеному питанні.