-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)
Торги не відбулися
2 172 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
01.04.2020 15:18 - 18.05.2020 18:00
Відповідь надана
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
75bf0b4039054670b2054e64d5f5ac2d
Дата опублікування:
17.04.2020 12:00
Опис:
Шановний Замовник,
Уважно проаналізувавши внесені зміни до ТД (Редакція від 14.04.2020) звертаємо вашу увагу на наступне:
І. В попередній редакції ТД від 01.04.2020 п. 2.5. (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ) додатку 4 до тендерної документації було викладено в такій редакції: «Предмет закупівлі має бути сертифікований згідно європейського стандарту СЕ або його еквівалента в Україні, а також відповідати відповідним директивам машин та обладнання, низьковольтного обладнання, тощо.
Надати сертифікат відповідності СЕ та декларацію відповідності від виробника або його еквівалента (Еквівалент є сертифікат відповідності та/або сертифікат перевірки типу та декларація відповідності)»
В новій редакції ТД (від 14.04.2020) цей самий пункт викладений наступним чином: «Предмет закупівлі має бути сертифікований згідно європейського стандарту СЕ або його еквівалента в Україні, а також відповідати відповідним директивам (технічним регламентам) безпеці машин та устаткування (обладнання), безпеці низьковольтного устаткування (обладнання), електромагнітної сумісності, тощо.
Надати сертифікат відповідності СЕ (або декларацію відповідності СЕ) від виробника (у випадку іноземного виробника) або його еквівалента (у випадку вітчизняного виробника). (Еквівалент є сертифікат (оцінки) відповідності та/або сертифікат перевірки типу та декларація відповідності (за наявності)). Сертифікат (оцінки) відповідності має бути виданий органом акредитованим Національним агентством з акредитації України».
Звертаємо вашу увагу на те, що вами створений штучний поділ вимог щодо іноземних та вітчизняних виробників з абсолютно різними вимогами щодо надання підтверджуючих документів, причому, для вітчизняних виробників вимоги посилені. А саме, на Товар імпортного виробництва достатньо за вибором Учасника надати або Сертифікат відповідності, або Декларацію відповідності, в той же час на Товар вітчизняного виробництва обов’язкова наявність обох вищевказаних документів, на час подачі пропозиції.
На наш погляд це грубо порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Просимо скасувати внесені зміни, або внести нові зміни до ТД, де п.2.5 виписаний в редакції ТД від 01.04.2020.
ІІ. Також, звертаємо вашу увагу на те, що пунктом 10 Складу комплекту який, є предметом закупівлі, Технічного завдання, передбачено надання Інструкція з експлуатації:
- українською мовою;
- іншою іноземною мовою за наявності.
В проекті Договору, пункті 3. Строки та умови передачі Товару, підпунктом 3.2.5 вимагається надання Інструкцію з експлуатації українською та англійською мовами. Просимо привести умови договору, а саме п.п. 3.2.5 у відповідність до Технічного завдання шляхом внесення змін до ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику, тендерний комітет, ознайомившись з Вашим запитанням повідомляє наступне:
1. ТД в редакції від 14.04.2020 року у випадку вітчизняного виробника обов'язково вимагається лише один документ - сертифікат (оцінки) відповідності та /або сертифікат перевірки типу, декларація відповідності - за наявності.
2. В проект договору будуть внесені зміни з урахуванням вимог ТД.
Дата відповіді:
22.04.2020 11:30
Відповідь надана
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
ced6dc5c91a24b77b9edff8ecd59830c
Дата опублікування:
06.04.2020 14:57
Опис:
У зв’язку з глобальною пандемією COVID-19, усі акредитовані (сертифіковані) тренінг центри IATA не працюють та не надають послуги з навчання персоналу на невизначений термін. По тій самій причині сертифіковані спеціалісти IATA не надають послуги з навчання персоналу на місцях. Отримання згоди від тренінг центру на проведення навчання та відповідних підтверджуючих документів (сертифікатів) наразі є неможливим. Просимо видалити вимогу «Надати копію сертифікату акредитованого (сертифікованого) тренінг центру IATA в якому буде проводитися дане навчання та/або сертифікат спеціаліста IATA, який буде проводити навчання персоналу Замовника» в складі Тендерної пропозиції, та замінити її на гарантійний лист від виробника про те, що навчання персоналу Замовника, буде проводитись або в акредитованому (сертифікованого) тренінг центру IATA або на місці, спеціалістом IATA.
Відповідь:
Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашим запитанням повідомляє наступне. Дана вимога є однією з основних для проходження сертифікації аеропорту тому її виконання є обов’язковим. Крім того, персонал аеропорту, що задіяний у аварійній евакуації не буде допущений без цього навчання. Тільки IATA має статус організації, що видає сертифікати які дозволяють персоналу (особливо в страхових випадках) які пройшли навчання з практичної та теоретичної підготовки виконувати функції з евакуації літака. Щодо строків подання тендерної документації в умовах глобальної пандемії, тендерний комітет внесе відповідні зміни.
Дата відповіді:
08.04.2020 22:38
Відповідь надана
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
604dfd463d2b42a7b5f3da0e508bcdd0
Дата опублікування:
06.04.2020 09:51
Опис:
Проаналізувавши умови тендерної документації, просимо внести наступні зміни:
У п. 2.12. Замовник вимагає: У відповідність до вимог «Керівництва по аеропортовим службам» ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися) предмет закупівлі має бути виготовлений згідно норм та рекомендацій, що зазначені у інструкціях з аварійної евакуації (ARM), зокрема, основних виробників повітряних суден Boeing та Airbus.
Надати витяги з ARD (Boeing) та GSE Vendor Information Manual (Airbus) в яких буде зазначено, що виробник обладнання, яке планується поставити Замовнику є в переліку рекомендованих виробників обладнання для евакуації ПС або офіційні підтверджуючі документи від виробників літаків Boeing та Airbus, про те що обладнання виготовляється згідно норм та рекомендацій зазначених виробників повітряних суден і рекомендовано зазначеними виробниками для аварійної евакуації повітряних суден їхнього виробництва»
Дана вимога є маніпулятивною та дискримінаційною з наступних причин.
1. Документ «ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися)» не містить жодних посилань на те, що обладнання для евакуації ПС має бути виготовлений згідно норм та рекомендацій, що зазначені у інструкціях з аварійної евакуації основних виробників повітряних суден Boeing та Airbus, натомість наводить лише приблизний перелік обладнання, що може знадобитись під час евакуації літаків, в частині обладнання для евакуації.
2. Інструкції з аварійної евакуації основних виробників повітряних суден Boeing (ARD) та Airbus (ARM) не містять жодного переліку рекомендованих виробників обладнання, натомість наводять лише перелік відомих виробників. Крім того, в інструкціях з евакуації Boeing (ARD) та Airbus (ARM) прямо зазначено, що перелічені виробники рекомендуються не більше, ніж інші.
3. Склад комплекту для буксирування та технічні вимоги до нього, складений Замовником і який є предметом закупівлі, і так повністю відповідає переліку необхідного обладнання для евакуації ПС в частині буксирування, тому дана вимога ставить під сумнів компетентність Замовника. Замовником створюється штучне обмеження кола виробників даного обладнання, що є порушенням основних принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, «добросовісна конкуренція серед учасників», «не дискримінація учасників» та «максимальна економія та ефективність».
Просимо видалити вимогу «Надати витяги з ARD (Boeing) та GSE Vendor Information Manual (Airbus) в яких буде зазначено, що виробник обладнання, яке планується поставити Замовнику є в переліку рекомендованих виробників обладнання для евакуації ПС або офіційні підтверджуючі документи від виробників літаків Boeing та Airbus, про те що обладнання виготовляється згідно норм та рекомендацій зазначених виробників повітряних суден і рекомендовано зазначеними виробниками для аварійної евакуації повітряних суден їхнього виробництва» та замінити на «Надати гарантійний лист від виробника обладнання про те, що дане обладнання відповідає нормам та рекомендаціям основних виробників повітряних суден Boeing та Airbus» та внести відповідні зміни в ТД.
Якщо наші зауваження не будуть враховані, ми залишаємо за собою право звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашим запитанням повідомляє наступне. В ARM зазначений рекомендований список з більш ніж як 15 виробників подібного обладнання, що вже відповідають всім зазначеним нормам виробників. Крім того, ми не обмежували учасників саме цим переліком. Єдина умова - надання офіційних підтверджуючих документів від виробників літаків, що обладнання виготовляється згідно їх норм та рекомендацій. Тому ми не вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Дана вимога лише убезпечує Замовника від купівлі за державні кошти не якісного та не сертифікованого обладнання, яке у випадку настання авіаційного інциденту не дасть змогу евакуювати літак.
Дата відповіді:
08.04.2020 22:43
Відповідь надана
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
de93aab6c119406cb5393878c2cbb382
Дата опублікування:
06.04.2020 09:47
Опис:
Шановний замовник,
Вивчивши вимоги до предмету закупівлі, просимо переглянути наступну вимогу:
«2.1 Вимоги до шківу на коліщатах для суміщення тягових ліній:
Згідно «Керівництва по аеропортовим службам» ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися) шків повинен об'єднувати дві тягові лінії в одну з передачею однакового навантаження на обидві стійки шасі шляхом регулювання довжини, а також для розподілення навантаження при русі в бік без обмеження кута вивороту при буксируванні.
Надати довідку від виробника з фотографією та/або відповідним кресленням.»
В даному пункті замовник посилається на документ «Керівництва по аеропортовим службам» ICAO 9137 AN/898 Частина 5 (Видалення повітряних суден, що втратили спроможність рухатися)» в якому вимога, що «шків повинен об'єднувати дві тягові лінії в одну з передачею однакового навантаження на обидві стійки шасі шляхом регулювання довжини, а також для розподілення навантаження при русі в бік без обмеження кута вивороту при буксируванні» - жодним чином не описана. Просимо надати посилання на документ «ICAO 9137 AN/898 Частина 5» з вказанням пункту (підпункту), номеру сторінки та абзацу, де така вимоги описана.
Крім того наголошуємо, що вимога надання фотографії та/або відповідного креслення в цій частині є порушенням законодавства в сфері інтелектуальної власності та авторського права, оскільки вимагається оприлюднення конкретного інженерного рішення, що може бути використане протиправно. Просимо видалити вимогу надання фотографії та/або відповідного креслення для п.2.1. та внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляє наступне. Ми не вимагаємо надання конструкторських креслень, які дійсно є частиною інтелектуальної власності, а лише малюнок загального виду шківа та його основних частин та/або фотографію, щоб було зрозумілим чи дотрумується конструкційно та яким чином забезпечується розподілення рівномірного зусилля при буксируванні літака, зокрема при русі в бік.
Дата відповіді:
08.04.2020 22:46
Відповідь надана
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
4fbdb87f2fde4d619c1571f927fc2067
Дата опублікування:
03.04.2020 12:38
Опис:
Шановний Замовник!
Умовами тендерної документації вимагається наступне: «Учасник має надати не менше 2-х позитивних відгуків від експлуатантів обладнання в яких зазначити досвід використання предмету закупівлі, реальної експлуатації даного предмету закупівлі (або еквіваленту) обладнання при аварійному буксируванні літаків з зазначенням іх типів у міжнародних та/або вітчизняних аеропортах». Дане формулювання суттєво відрізняється від того, що зазначалось в тендерних документаціях попередніх закупівель на придбання такого ж обладнання (UA-2019-11-21-000643-c (торги не відбулись), UA-2019-12-31-000069-c (торги відмінено)). У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації у країні та враховуючи надані державними та місцевими органами влади рекомендаціями щодо запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції, застосованими запобіжними заходами в Україні (Рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, Протоколу засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» № 9 від 11 березня 2020 року) більша частина підприємств, в тому числі авіаційних, що є експлуатантами такого обладнання, на даний час не функціонує, що унеможливлює отримання відгуку про використання товару у відповідності з умовами, що зазначені в тендерній документації. У зв’язку з цим, просимо враховувати нинішню неприятливу ситуацію в Україні при проведенні процедури закупівлі, що значно ускладнює отримання документів від сторонніх організацій, виключити з тендерної документації п.п. 2.9. п. 2 Додатку 4 Тендерної документації «Учасник має надати не менше 2-х позитивних відгуків від експлуатантів обладнання в яких зазначити досвід використання предмету закупівлі, реальної експлуатації даного предмету закупівлі (або еквіваленту) обладнання при аварійному буксируванні літаків з зазначенням іх типів у міжнародних та/або вітчизняних аеропортах» або викласти його в редакції, що була зазначена в тендерних документаціях попередніх закупівель на придбання такого ж обладнання, а саме: «Учасник має надати не менше 2-х позитивних відгуків на використання даного предмету закупівлі при аварійних евакуаціях літаків у міжнародних аеропортах світу.»
Відповідь:
Шановний Учаснику , тендерний комітет врахує ваше запитання при внесенні змін до тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді:
07.04.2020 16:44