-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241718 Байбузи − Закревки − Старосілля – Мліїв − /Т-24-08 Шевченкове – Городище − /Н-16//, км 2+500 − км 8+000 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область
Завершена
10 225 191.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 61 351.15 UAH
мін. крок: 0.6% або 61 351.15 UAH
Період уточнення:
31.03.2020 13:25 - 23.04.2020 20:00
Відповідь надана
Інформація щодо субпідрядних організацій
Номер:
4a23e374748d47599089ce7bc119339d
Дата опублікування:
17.04.2020 17:18
Опис:
Добрий день!
У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме:
В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи:
-довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ;
Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Відповідь:
до тендерної документації буде внесено зміни
Дата відповіді:
22.04.2020 17:29
Відповідь надана
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
34169a551879430d819f68800c739d5a
Дата опублікування:
14.04.2020 12:11
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID 1b4f2589c9734198b1338d063aca30d1, UA-2020-03-31-000554-b на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241718 Байбузи − Закревки − Старосілля – Мліїв − /Т-24-08 Шевченкове – Городище − /Н-16//, км 2+500 − км 8+000 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У відповідності до кваліфікаційних вимог Тендерного завдання Учасник повинен надати Інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі).
Так, у пункті 63.3. статті 63 Податкового кодексу України, яким встановлено, що «з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку)».
Аналогічні вимоги викладені у Порядку обліку платників податків за неосновним місцем обліку в контролюючих органах регулюється розділом VII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами (далі – Порядок).
Так, у платника податків, крім обов'язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов'язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
Таким чином, у разі, якщо підприємство-Учасник, місцезнаходження та виробничі потужності якого (транспортні засоби, нерухомість, офісні приміщення і т.п., як додаткові підстави для зміни місця податкового обліку), хоч і дозволяють виконувати роботи у повній відповідності до тендерного завдання на території Черкаської області, однак зареєстровані у іншій адміністративно-територіальній одиниці, аніж Черкаська область, - такий Учасник не має змоги пройти кваліфікацію та прийняти участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовником встановлено дискримінацію учасників за територіальною ознакою, а саме – за основним/неосновним місцем податкового обліку Учасника виключно в Черкаській області.
Наголошуємо на тому, що у Учасника зареєстрованого у іншій області, аніж Черкаська область, при підготовці тендерної пропозиції, чи навіть за умови виконання договору в майбутньому, не виникне будь-яких податкових зобов’язань на території Черкаської області, що в свою чергу не може бути правовою підставою для постановки Учасника за неосновним місцем обліку у Черкаській області.
Окрім того, Вами у відповіді на поставлене запитання щодо неосновного місця обліку учасника, не зазначено жодної правової підстави, яка б аргументувала встановлення даного кваліфікаційного критерію, щодо неосновного місця обліку Учасника саме в Черкаській області.
Разом з тим, в тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (пункт 5 Розділ 1).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів.
Враховуючи вищенаведені доводи, вважаємо, що встановлення положення про основне/неосновне місце обліку в Черкаській області, є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, оскільки встановлення такої вимоги є дискримінацією Учасника за територіальним принципом для всіх учасників, у яких місце податкового обліку відмінне від Черкаської області.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оскільки положення тендерної документації про неосновне місце обліку Учасника в Черкаській області не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та зважаючи на те, що наше підприємство – учасник не є платником податків на території Черкаської області та не має правових підстав для здійснення постановки за неосновним місцем обліку в Черкаській області, вважаємо вищевказане положення протиправним та дискримінаційним.
Виходячи з вищевикладеного, просимо виключити дискримінаційне положення щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі), шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь:
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.
Дата відповіді:
22.04.2020 18:17
Відповідь надана
Запитання до "Проекту договору"
Номер:
034db7c90bd84efcae50d046a7a823ca
Дата опублікування:
08.04.2020 16:39
Опис:
Доброго дня.
Під час вивчення ТД виникли наступні запитання
до «Проекту договору».
1. В додатку 3 до Договору «Зведений кошторис», в пункті 1 Таблиці, необхідно вказати повну вартість робіт по Розробці робочого проекту на капітальний ремонт.
Просимо внести зміни в вид ремонту, адже назва предмету закупівлі – «Поточний середній ремонт…..» .
2. Чи потрібно виконувати Інженерно-геодезичні та Інженерно-геологічні вишукування (як вихідні дані для проектування) при виконанні робіт по поточному середньому ремонті?
Дякуємо.
Відповідь:
1. до тендерної документації буде внесено зміни.
2. вартість проектно-кошторисної документації
(визначається згідно зі зведеним кошторисом та включає
необхідні інженерно-вишукувальні, геодезичні та інші
дослідження та послуги необхідні для виготовлення
проектно-кошторисної документації).
Дата відповіді:
09.04.2020 19:53
Відповідь надана
Щодо основного/неосновного місця обліку Учасника.
Номер:
3d1fe9b0133346dc9a21d99c548968ac
Дата опублікування:
07.04.2020 11:40
Опис:
Доброго дня!
У відповідності до вимог Тендерного завдання Учасник повинен надати Інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі).
У відповідності до вимог пункту 63.3. статті 63 Податкового кодексу України «З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку)».
Порядок обліку платників податків за неосновним місцем обліку в контролюючих органах регулюється розділом VII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами (далі – Порядок обліку).
Так, якщо відповідно до законодавства в платника податків, крім обов'язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов'язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.
Таким чином, майбутнє виконання робіт/надання послуг на території Черкаської області за майбутнім договором, не є правовою підставою для постановки Учасника за неосновним місцем обліку, у разі якщо його виробничі потужності зареєстровано у другій адміністративно-територіальній одиниці.
Питання до Замовника:
Якою правовою підставою обґрунтовано надання вищевказаного листа/довідки про основне/неосновне місце обліку платника податків саме в Черкаській області?
Відповідь:
у разі, якщо основне місце реєстрації учасника не є Черкаська область, то учасник за не основним місцем реєстрації повинен стати на облік в Черкаській області
Дата відповіді:
09.04.2020 19:57