• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а

Торги не відбулися

1 758 337.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 758.00 UAH
Період уточнення: 30.03.2020 17:23 - 06.04.2020 18:00
Відповідь надана

лист від ДСНС

Номер: 100c13bbc81b44619283b8db3c996313
Дата опублікування: 03.04.2020 20:43
Опис: Доброго дня, ми як Учасники, маємо власний пульт, на який надходять тривожні сповіщення, та відповідно на який ми підключаємо всі точки самі, який згідно законодавства проходить періодичну обов'язкову повірку (працездатність пульта, відповідність приміщення де він знаходиться та інші норми), і відповідає всім вимогам ДСНС. Тому, ми не потребуємо листів/довідок про підключення в ДСНС, та відповідно просимо внести зміни в тендерну документацію, задля не дискримінації учасників та прозорої конкуренції.
Відповідь: Відповідно до вимог Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 920/27365, підключення ЦПТС до точки доступу здійснює територіальний орган ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО (пункт 1 розділу ІІ). За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу (пункт 7 розділу ІІ). Також відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією
Дата відповіді: 07.04.2020 19:22
Відповідь надана

дозвіл

Номер: 5146e8460a3e4c9bb5bfc31c7e03f78b
Дата опублікування: 03.04.2020 19:52
Опис: Згідно технічного завдання Замовник закуповує Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях . Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність інших дозвільних документів, отримання додаткових дозволів та іншого. Тому є не зрозумілим, чому Замовник закуповуючи одні послуги вимагає дозвільні документи, які для надання таких послуг законодавчо не передбачені та не вимагаються. Замовник вимагає дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, але не зважає на те, що предмет закупівлі не підпадає під визначення «роботи з підвищеною небезпекою». Пояснюємо: відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, є 137 (перелік є вичерпним) видів таких робіт і жоден з них не співпадає з предметом закупівлі, яку оголосив Замовник. Для прикладу, даний Перелік включає: 132. Робота у випробувальних пожежних лабораторіях, на пожежних полігонах, на смугах психологічної підготовки пожежних та в теплодимокамерах. 133. Робота особового складу пожежних підрозділів на колінчатих підіймачах та на автомеханічних драбинах. 134. Виконання робіт на пожежах по знеструмленню електричних мереж, перекриттю заслінок на нафтогазопроводах, в резервуарних парках автобаз. 135. Гасіння пожеж в трюмах морських та річкових суден; та інше. Тому взагалі є незрозумілим – яке відношення Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях мають до робіт з підвищеною небезпекою. З вищевикладеного, вбачаємо, що предмет закупівлі, яку оголосив Замовник, не підпадає під жоден нормативно-правовий акт, який стосується робіт підвищеної небезпеки, відповідно і вимагати такий документ Замовник не має права. Наголошуємо, у підсумку, що той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, і не повинні його мати, тому що не провадимо діяльність з робіт підвищеної небезпеки. Тож просимо виключити даний пункт з тендерної документації!!!!!
Відповідь: Відповідно до пункту 11 Переліку робіт з підвищеною небезпекою НПАОП 0.00-4.12-2005, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 232/10512, до цього переліку включені роботи, пов'язані, в тому числі, з технічним обслуговуванням засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння. Пожежно-технічне обстеження будинків та висотних споруд. Виїзд особового складу підрозділів пожежної охорони по тривозі. Процедура видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульована в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. При цьому наявність дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) є обов’язковою при виконанні робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 до вказаного Порядку, зокрема при виконанні робіт на висоті понад 1,3 метра. Також інформуємо, що відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
Дата відповіді: 07.04.2020 19:34
Відповідь надана

працівники

Номер: 6ac97fd8dd294f35a732e8b70ed5a01f
Дата опублікування: 03.04.2020 19:44
Опис: відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник - а саме не менше 6 працівників загалом, але маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами – 1 налагоджувальника та 1 електромонтера. Тому просимо Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу !!!!
Відповідь: Будівля Верховного Суду – це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Виконання робіт по влаштуванню автоматичних систем протипожежного захисту в приміщеннях Суду потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Розрахункова трудомісткість робіт згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Враховуючи значні об’єми робіт, що необхідно виконати згідно умов ТД, та стислі терміни їх виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт. Кількість персоналу менша за ту, що визначена кваліфікаційними вимогами не дозволить виконати роботи повністю, якісно та у встановлені строки (терміни)
Дата відповіді: 07.04.2020 19:21