-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проектування капітального ремонту системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Завершена
92 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
Період уточнення:
30.03.2020 16:37 - 02.04.2020 17:00
Відповідь надана
дискрімінаційні вимоги
Номер:
d0551813a78f46a98665d9be33c5a562
Дата опублікування:
01.04.2020 00:05
Опис:
Шановний замовнику, ну скажіть будь ласка, навіщо вам
"сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та OHSAS 18001:2007"???
Дозвольте вам надати допомогу в відповіді:
Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу вимогу, за результатом розгляду якої повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умова щодо наявності сертифікатів ІSО 14001:2015, ІSО 9001:2015, OHSAS 18001:2010 встановлена з метою співпраці з Учасниками, які в тому числі дотримуються та застосовують у своїй діяльності норми та стандарти, що забезпечують впевненість у дотриманні ними законодавства з охорони праці, з охорони навколишнього середовища та вдосконалення поліпшенню процесів управління. Дотримання всіх вищезазначених стандартів дає Замовнику впевненість в якості та безпечності наданих послуг. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України (відповідними ДСТУ) та їх може отримати будь який суб’єкт господарювання. Щодо постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 року звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля здійснюється з метою отримання послуг у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а не з метою надання суб’єкту господарювання ліцензій на право займатися протипожежною діяльністю. Саме тому вимоги тендерної документації значно ширші, ніж містяться в постанові КМУ № 852 від 23.11.2016р. Враховуючи викладене вище, зазначена вище вимога не має правових підстав для задоволення.
Чому я ще вказав ІSО 14001:2015, - та мабуть ви забули про нього!
Ми згодні з вами, що їх може отримати будь який суб’єкт господарювання, тоді ми ще маємо можливість мати офісі по 500 квадратів, кількість працівників з півсотні, червоні а не жовті автомобілі (бажаєте ХУНДАЙ, або тільки МЕРСЕДЕС?) , костюми від АРМАНІ і ще ВСІЛЯКІ ДУРНИЦІ, а ще ми повинні мати можливість скинути на чиюсь картку декілька тисяч гривень. А що хіба не так?
МИ ПОВИННІ МАТИ МОЖЛИВІСТЬ ОТРИМАТИ БУДЬ ЯКИЙ ДОКУМЕНТ ЗА ВАШИМ БАЖАННЯМ?
Якщо ви так дуже бажаєте співпрацювати з Учасниками, які в тому числі дотримуються та застосовують у своїй діяльності норми та стандарти, що забезпечують впевненість у дотриманні нами законодавства з охорони праці, з охорони навколишнього середовища та вдосконалення поліпшенню процесів управління, тоді ми теж як ВИКОНАВЦІ бажаємо співпрацювати з такими ж ЗАМОВНИКАМИ.
У вас е таки сертифікати: ДСТУ ISO 9001:2015 та OHSAS 18001:2007. А ще ми бажаємо щоб ви мали сертифікат ISO 37001:2016 – ви ж не корупціонери, справді, тому чому у вас його немає??? Тому що треба доказати що ти проти корупційних дій, у вас це не виходить? НА ЖАЛЬ!
Відповідь від вас знаємо заздалегідь, щось типу - "ВІД НАС ЗАКОН ЦЕ НЕ ВИМАГАЄ…". А ми вимагаємо. СЛАБО, а нам ні, «МИ Ж МАЕМО ТАКУ МОЖЛИВІСТЬ…»
Не вже ви не розумієте (хоча ні, ви не бажаєте це розуміти), що ДЕРЖАВА для виконання даного виду робіт, потребує тільки СЕРТИФІКАТ ПРОЕКТУВАЛЬНИКА. Прочитайте це ще раз: ДЕРЖАВА для виконання даного виду робіт, потребує тільки СЕРТИФІКАТ ПРОЕКТУВАЛЬНИКА
Так ви чому ставите себе вище за ДЕРЖАВУ?
Ми, як ВИКОНАВЦІ, бачимо що з кожним тендером ЗАМОВНИК вимагає все більше ДУРНИЦЬ, аби тільки затягнути свого (е маленьке припущення що ви скопіювали бездумно ці вимоги, але не більш 10%) ). Вам не подобаеться що тендер "СКАСУВАВ ВСІ ХАБАРІ".
Мабуть я жорстко це все надрукував, але знаєте - НАБОЛІЛО.
Будь ласка почніть робити все по совісті. Викресліть непотрібні сертифікати та вимоги!!!
Крім них є дійсно багато ПОТРІБНИХ рис від ВИКОНАВЦЯ – досвід, кваліфіковані працівники, обладнання, вдячність від замовників.
P.S Ні яка, чуєте, ні яка комерційна структура (крім не більш чим 2%), яка виставляє на тендер свої замовлення, не вимагає «НЕПОТРІБУ». Так ви що, якісь «БОЖЕСТВЕННІ», ні ви в переконливій більшості КОРУПЦІОНЕРИ. Бездоказово, так чому ж ви ж не маєте ISO 37001:2016.?
Відповідь:
Автоматична пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією – це складна інженерна система, яка може забезпечити життя від ризику виникнення пожеж. Проте ця система буде ефективною, тільки у разі, якщо проект пожежної сигналізації був виконаний професіоналами у відповідності з діючими вимогами документів в області пожежної безпеки, а вибір типу пожежної сигналізації і її інтеграція з іншими системами протипожежної безпеки, відповідав необхідним вимогам і параметрам, що захищаються.
Наша мета, як замовника послуг - знайти найбільш оптимальну компанію заради цього цій тендер і проводиться.
У самому стандарті OHSAS 18001:2007 вказано, що вимоги цього стандарту може застосовувати будь-яка організація, яка має намір (утому числі): «продемонструвати відповідність цьому стандарту: роблячи самовизначення та самодекларацію, або здобуваючи підтвердження своєї відповідності зацікавленими сторонами, наприклад замовниками».
Наша вимога залучити компанію, яка буде не просто виконувати проектування капітального ремонту автоматичної пожежної сигналізація, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією та буде мати можливість виконувати це як високоякісній професіонал, а ще буде діяти у відповідності до міжнародних стандартів, приймаючи до уваги європейську спрямованість сучасної зовнішньоекономічної політики України не обмежує коло учасників, а дає нам змогу визначитися з найкращим претендентом.
Дата відповіді:
02.04.2020 16:44
Відповідь надана
Стосовно сертифікатів
Номер:
2483498f438d40cba05ec597c5bd602d
Дата опублікування:
31.03.2020 17:19
Опис:
Дана вимога Замовника про надання сертифікатів менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та OHSAS 18001:2007 системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі. Ці документи носять виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим. Дана вимога сформована виключно під компанію фаворита. Виставляючи такі вимоги Ви Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, які порушують законні інтереси учасників закупівлі. Пропонуємо привести вимоги Замовника у відповідність вимогам діючого законодавства України. Пропонуємо Замовнику внести зміни до оголошення і виключити з переліку документів сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 та OHSAS 18001:2007.
Відповідь:
Вимоги про надання сертифікатів стандарту OHSAS 18001:2007 не є дискримінаційними , оскільки отримати сертифікат підприємство може за бажанням, виконавши відповідні процедури, встановлені для отримання сертифікату. У самому стандарті OHSAS 18001:2007 вказано, що вимоги цього стандарту може застосовувати будь-яка організація, яка має намір (утому числі): «продемонструвати відповідність цьому стандарту: роблячи самовизначення та самодекларацію, або здобуваючи підтвердження своєї відповідності зацікавленими сторонами, наприклад замовниками».
Тобто підприємство, яке заявляє себе у якості учасника тендерних процедур, має бути готове надавати відповідні документи, вказані у тендерній документації, заздалегідь готуючись до участі у тендері, впорядковувати свою документацію для того, щоб доказати свої переваги перед іншими учасниками.
Дата відповіді:
02.04.2020 16:45
Відповідь надана
стосовно огляду
Номер:
872e823ab8404952b6c421ae41ed191f
Дата опублікування:
31.03.2020 17:06
Опис:
В період карантину Ви вимагаєте огляд? Мінімум це не етично з Вашого боку, не говорячи вже за можливу відповідальність про порушення карантину.
Відповідь:
Правила карантину, встановлені відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» пепебдачають, серед іншого: «2. Заборонити: 2) з 00 год. 01 хв. 17 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. проведення всіх масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів, у яких бере участь понад 10 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування;» Замовник конкурсу є медичним закладом та працює в штатному режимі. Тобто вимога щодо огляду об’єкту на якому необхідно здійснювати послуги не є порушенням правил карантинну та скасована не буде. Учасник конкурсу при проведенні огляду повинен користуватися засобами респіраторної гігієни, а також дотримуватись відповідних санітарних та протиепідемічних заходів, що рекомендовані МОЗ України на період карантину.
Дата відповіді:
02.04.2020 16:46