-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби МНН: Морфін, Діазепам, Тримеперидин, Морфін, комбінації, Суксаметоній, Атракуріум, Пропофол, Фентаніл, Кетамін, Натрію оксибутират
Під кількістю 10 одиниць слід розуміти 10 найменувань в обсягах відповідно до медико-технічних вимог.
Завершена
365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 365.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 365.00 UAH
Період уточнення:
30.03.2020 15:09 - 04.04.2020 17:00
Відповідь надана
Щодо поділу предмета зкупівлі на окремі лоти
Номер:
fb74b63f58eb4767bd98a789f5f8d027
Дата опублікування:
03.04.2020 16:04
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації здійснюється закупівля єдиного переліку товарів. Між тим, серед переліку є лікарські засоби, які виробляються в Україні лише одним виробником. Так, лікарський засіб "ОМНОПОН НЕО" за своїми характеристиками (склад діючих речовин, дозування) не має аналогів на території України та виробляється лише ТОВ "Харківське фармацевтичне підприємство "Здоров'я народу". Також, лікарський засіб "НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ" за своїми характеристиками (склад діючих речовин, дозування) не має аналогів на території України та виробляється лише ПАТ "Фармак". Об’єднуючи в одну частину предмету закупівлі (лот) лікарські засоби, які виробляються в Україні лише одним виробником з іншими лікарськими засобами, в сукупності з вимогою щодо надання оригіналів листів авторизації від виробника, замовник штучно звужує коло потенційних учасників, а отже призводить до їх дискримінації, оскільки прийняти участь, перемогти у закупівлі та отримати контракт на поставку товарів зможе лише учасник, який запропонує повний перелік. Вищевказані вимоги тендерної документації ставлять учасників в залежне становище від виробників тих товарів, що не мають на ринку аналогів. Задля уникнення дискримінації потенційних учасників, просимо виправити допущені порушення та розділити предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відокремити лікарські засоби "ОМНОПОН НЕО", "НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ" в окремі частини предмету закупівлі (лоти).
Відповідь:
Доброго дня! Обґрунтуванням цілісного предмету з закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Всі препарати, які включені до закупівлі UA-2020-03-30-001327-a мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Отже закупівлю цих препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни Процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними препаратами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги.
Принципом здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу 10 найменувань препаратів, а не кожен окремо).
З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарських засобів, що призведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля та поставка наркотичних та наркозних препаратів здійснювалась в цілому.
Виходячи із вищенаведеного, поділ їх на окремі лоти є недоцільним.
Дата відповіді:
06.04.2020 16:11