• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (код ДК 021:2015 33140000-3) – шовний матеріал

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період уточнення: 30.03.2020 14:00 - 06.04.2020 11:00
Відповідь надана

Дозування клею

Номер: 4e43f75d01834ab2a04e76c8e7e782b9
Дата опублікування: 01.04.2020 09:46
Опис: Добрий день. Згідно позиції 13 тендерної документації Центральний госпіталь МВС України закуповує 12 штук «Медичний клей для закриття шкірних ран, 0.8г. Стерильний медичний клей для закриття шкірних ран, що містить мономерну (2-октил-цианоакрилат) суміш і барвник D&C Violet # 2. Постачається в аплікаторі, який упакований в паперово-поліетиленовий пакет. Медичний клей для закриття шкірних ран міститься у скляній ампулі, що підлягає розбиттю, в пластиковому аплікаторі з губчастим наконечником і крилами. Залишається рідким до нанесення на шкіру. Після нанесення клей полімеризується протягом декількох хвилин, діє як бар'єр для проникнення мікробів, при цьому клейка плівка залишається неушкодженою. Кожен пристрій містить достатню кількість клею, щоб закрити рану(-и) загальною довжиною до 30 см. Підходить для повторного інтраопераційного використання протягом 90 хвилин на одному пацієнті». Клей з подібним складом є виробництва різних компанії, зокрема з широко представлених в Україні BBraun під торговою маркою Histoacryl®, Ethicon під торговою маркою Dermabond. Однак, вказаний клей у всіх виробників виробляється В ДОЗУВАННІ 0,5 МЛ. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю з предмету Медичні матеріали (код ДК 021:2015 33140000-3) – шовний матеріал (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2020-03-30-001626-b), відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно зі ст. 3 Закону закупівлі здійснюються зокрема за принципами максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників, тобто встановлення таких вимог до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Відповідно до статті 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Вказані вимоги є вичерпними. Пунктом 18 частини 1 статті 1 цього ж Закону визначено, що предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Товаром є продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону) Спосіб визначення замовником предмета закупівлі регламентовано Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. N 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 р. за N 448/28578 (надалі – Порядок N 454). відповідно до підпункту 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» установлено, що положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку застосовуються з 01 січня 2017 року. У свою чергу, виходячи з положень абзацу другого зазначеного вище Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Стаття 43 Господарського кодексу України не містять в собі обмежень щодо участі в процедурі публічних закупівель посередників, а виробники товарів не позбавлені можливості здійснювати торгівлю товарами, які ними не виробляються, при цьому всі потенційні учасники процедури закупівлі - як посередники, так і виробники продукції, мають рівний обсяг прав та обов'язків. Також звертамо Вашу увагу, що у тендерній документації з предмету Медичні матеріали (код ДК 021:2015 33140000-3) – шовний матеріал (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2020-03-30-001626-b) відсутні жодні вимоги щодо виробництва медичних виробів одним виробником. Також в тендерній документації відсутні вимоги щодо прийняття участі у даній процедурі лише офіційних представників чи виробників. Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право на участь у процедурі відкритих торгів, подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків PROZORRO та долучившись до проведення процедури відкритих торгів. Зважаючи на вищевикладене, порушень під час проведення процедури закупівлі в частині дискримінації учасників через визначення предмету закупівлі, не вбачається.
Дата відповіді: 01.04.2020 17:06
Відповідь надана

Еквівалентні вироби

Номер: f5dd21ccca13459d9449c5abc1058543
Дата опублікування: 31.03.2020 12:46
Опис: Вкажіть, будь-ласка, виробників, які виробляють медичний клей у дозуванні 0,8 г, окрім LiquiBand ТМ Resorba? Просимо не писати, що замовник розгляне будь які пропозиції, а прямо назвати еквівалентні вироби з таким же дозуванням, які замовник прийме за результатами тендеру, оскільки для формування тендерної пропозиції необхідно здійснювати планування поставок, яке в період карантину ще й утруднене.
Відповідь: Замовник має право вимагати від учасників надання товару з тими характеристиками, які вважає необхідними. Учасник може запропонувати товар з характеристиками, що не є гіршими від зазначених в тендерній документації або кращими. Пропонуйте. Ваші пропозиції будуть розглянуті під час кваліфікації.
Дата відповіді: 31.03.2020 13:09