-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Масло вершкове не менше 72,5%
Завершена
423 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 120.00 UAH
Період уточнення:
28.03.2020 22:18 - 03.04.2020 00:00
Відповідь надана
,дискримінаційні вимоги
Номер:
331bf5c375dc4dafa2966e27873fe32e
Дата опублікування:
31.03.2020 14:45
Опис:
Згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (далі - Закон), Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів:
- розробляє та виконує довгостроковий план державного контролю, щороку звітує Кабінету Міністрів України про стан його виконання;
- затверджує щорічний план державного контролю та щорічний план державного моніторингу;
- здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
Під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право зокрема проводити аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за умови наявності відповідної підготовки.
Згідно з п. 5 статті 18 Закону періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати:
1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин;
2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю;
3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність.
Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Також відповідно до статті 18 Закону не у всіх операторів, які впровадили постійно діючи процедури, засновані на принципах НАССР проводились заходи з державного контролю, щодо додержання операторами ринку вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та не всі оператори мають відповідні акти державного аудиту Держпродспоживслужби. За для розширення кількості потенційних постачальників та збільшення конкуренції просимо зняти вимогу щодо надання результатів аудиту, що зазначені в технічній частині тендерної документації та дозволити учасникам надавати на підтвердження ISO 22000 ISO 9001:2015.
Відповідь:
2. Виключити вимогу щодо надання щорічних звітів за результатами аудиту впровадженої на підприємстві системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках Замовник не має права, так як Святошинський психоневрологічний інтернат має бути впевненим, що продукт, який пропонує Учасник (для забезпечення 700 підопічних з психічними вадами), є БЕЗПЕЧНИМ. Доказом безпечності продукту є впроваджена на підприємстві системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Впровадження такої системи підтверджує сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі), та звіт остаточного оцінювання, що складається після первинної сертифікації, що мають термін дії 12 місяців. Після цього проводиться наглядовий аудит та складається акт наглядового аудиту:
Згідно « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)»:
«Наглядовий Аудит повинен проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.»«Наглядовий Аудит проводиться з метою перевірки того, що сертифікована СУ продовжує ефективно працювати та відповідає вимогам документів на відповідність яким її було сертифіковано.
Планові НА проводяться два рази протягом терміну дії сертифікату, який складає три роки, який виданий в ОС СУ за наступною схемою:
1-ий аудит – через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
2-ий аудит – через 24 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Планові НА проводяться чотири рази протягом терміну дії сертифікату, який
1-ий аудит – через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
2-ий аудит – через 24 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
3-ій аудит – через 36 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації;
4-ий аудит - за шість місяців до закінчення дії сертифікату»
Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що підлягає аудиту.
Дата відповіді:
03.04.2020 14:41
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a55f474f8dcc480cacc58e200e69862d
Дата опублікування:
31.03.2020 14:44
Опис:
Стосовно вимоги замовника зазначеної в Технічній частині, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Відповідь:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.04.2020 10:34
Відповідь надана
фасуання масла
Номер:
e956dee20bf341c8afbe68a2e76f8450
Дата опублікування:
29.03.2020 21:05
Опис:
масло повинно бути у пачці 200г або моноліт?
Відповідь:
Доброго дня. Згідно п.10 Додатку 4 ТД "Масло вершкове повинно бути фасовано промисловим способом 0,2 кг – 0,5 кг."
Дата відповіді:
30.03.2020 10:53