-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Масло вершкове, не нижче 72,5% жирності, фасоване у брикети по 200 гр.
Завершена
277 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 386.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 386.88 UAH
Період уточнення:
27.03.2020 15:06 - 07.04.2020 15:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
41a947ca12504a70b4edb9637fc1efff
Дата опублікування:
31.03.2020 14:54
Опис:
Просимо зняти вимоги надання документів власника приміщень, оскільки, ця вимога звужує коло потенційних учасників. Вважаємо достатньо надати договір оренди дійсний на весь період дії договору постачання.
Відповідь:
Вимога Замовника надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ
ПОЛІТИКИ№ 447 від 08.08.19. законна та обгрунотвана. Змінити її на вимогу
надати акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 42 від
15.03.17 Замовник не має права, тому , що він втратив чинність в серпні минулого
року:
« 3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики
та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження
форми акта, складеного за результатами проведення планового
(позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання
операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими
продуктами", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року
за N 358/30226.» ( п.3 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446
від 08.08.19.)
Дата відповіді:
10.04.2020 14:34
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
e19413a3063145c3b3912d969e149663
Дата опублікування:
31.03.2020 14:51
Опис:
Стосовно вимоги замовника зазначеної в технічній частині, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447». Просимо внести зміни у тендерну документацію, щоб більша кількість потенційних постачальнтків мало змогу прийняти участь у даних закупівлях
Відповідь:
Шановний Скаржнику!
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
Дата відповіді:
10.04.2020 14:32
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
462c678b46be48929c8efd0c0a80ecf5
Дата опублікування:
31.03.2020 14:50
Опис:
Згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (далі - Закон), Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів:
- розробляє та виконує довгостроковий план державного контролю, щороку звітує Кабінету Міністрів України про стан його виконання;
- затверджує щорічний план державного контролю та щорічний план державного моніторингу;
- здійснює державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР;
- встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;
Під час здійснення заходів державного контролю державні інспектори та державні ветеринарні інспектори мають право зокрема проводити аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за умови наявності відповідної підготовки.
Згідно з п. 5 статті 18 Закону періодичність здійснення планових заходів державного контролю кожної потужності визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу та має враховувати:
1) визначені ризики, пов’язані з тваринами, харчовими продуктами, кормами, операторами ринку, використанням харчових продуктів або кормів, процесів, матеріалів, речовин, здійсненням діяльності або операцій, які можуть справити негативний вплив на безпечність харчових продуктів та/або кормів, здоров’я та благополуччя тварин;
2) результати здійснення попередніх заходів державного контролю;
3) ефективність процедур, які застосовуються оператором ринку з метою дотримання законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
4) інформацію, яка може свідчити про невідповідність.
Також відповідно до пункту 2 частини другої статті 20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Також відповідно до статті 18 Закону не у всіх операторів, які впровадили постійно діючи процедури, засновані на принципах НАССР проводились заходи з державного контролю, щодо додержання операторами ринку вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках та не всі оператори мають відповідні акти державного аудиту Держпродспоживслужби. За для розширення кількості потенційних постачальників та збільшення конкуренції просимо зняти вимогу щодо надання результатів аудиту, що зазначені тендерної документації та дозволити учасникам надавати на підтвердження ISO 22000 ISO 9001:2015.
Відповідь:
Шановний Скаржнику!
Вимога Замовника надати всі звіти щорічних аудитів впровадженої на підприємстві
системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не може
бути відмінена, так як повністю грунтується на чинному законодавстві України. Ви
слушно навели витяги з законів про те, що «оператори ринку зобов’язані,
зокрема розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури,
що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та
контролю у критичних точках».
Ви беззаперечно праві, що Держава складає плани аудиту та проводить його. Та
Ви не вказали, як саме такий аудит проводиться.
Згідно п.5.2. розділу 5 « Витягу з процедури Порядок проведення наглядових аудитів і
повторної сертифікації систем управління якістю та систем управління безпечністю
харчових продуктів (П ОС СУ - 9.3-01-16)» , далі- Витяг «Наглядовий Аудит повинен
проводитися щонайменше один раз на рік. Дата першого Наглядового Аудиту, після
первинної сертифікації не повинна перебільшувати 12 місяців від дати прийняття
рішення щодо сертифікації.» Тобто, після проведення Первинної Сертифікації та
складання Звіту остаточного оцінювання, проводиться через 12 місяців Наглядовий
Аудит, та складається звіт за результатами цього аудиту, а через 24 місяці – наступний
Наглядовий Аудит та звіт за його результатами, і так далі. Це стосується планових,
обов’язкових аудитів. Окрім планових аудитів Органи Сертифікації мають право провести
позаплановий наглядовий аудит, в тому числі за вимогою Заявника- підприємства що
підлягає аудиту.
Звіти таких щорічних аудитів і вимагає Замовник в тендерній документації, щоб бути
впевненим, що система НАССР на підприємстві дійсно впроваджена і дійсно працює,
адже любий сертифікат (ДСТУ ISO 22000 в тому числі) через 12 місяців без звіту
наглядового аудиту не є чинним.
Дата відповіді:
10.04.2020 14:32
Відповідь надана
Бюджет
Номер:
73976c3b84244123bb42cc7d47d143d0
Дата опублікування:
27.03.2020 15:31
Опис:
Шановний Замовнику!!! Бюджет відрно зазначений - БЕЗ ПДВ????
Відповідь:
Дякую за уточнення виправили. Бюджет зазначено з ПДВ.
Дата відповіді:
27.03.2020 16:21