-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту встановлення металопластикових вікон КЗДПЛОЦ №48
Послуги з поточного ремонту встановлення металопластикових вікон КЗДПЛОЦ №48
Завершена
285 751.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 857.51 UAH
мін. крок: 1% або 2 857.51 UAH
Період уточнення:
26.03.2020 15:33 - 01.04.2020 15:37
Відповідь надана
Вимоги тендерної документації
Номер:
384ce68c24474c98aa284c243cba3acc
Дата опублікування:
29.03.2020 12:34
Опис:
Шановний замовнику, вимогами тендерної документації передбачено, що Учасник повинен подати в складі тендерної пропозиції: «Акт огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності)»
Але ваша вимога є дискримінаційною та такою що порушує чинне законодавство (а саме нормативно правові акти "про карантин". відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, і з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити з 12 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. на усій території України карантин. Даною постановою Кабінет Міністрів України постановив "Рекомендувати центральним і місцевим органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям забезпечити організацію позмінної роботи працівників, а за технічної можливості — також роботи в режимі реального часу через інтернет" Тому встановлюючи вимогу про обов'язкове обстеження об’єкту , ви порушуєте законодавство України про карантин. Нагадуємо, що за невиконання постанови про карантин через коронавірус загрожує кримінальна відповідальність. Тому просимо прибрати з тендерної документації, вимоги про надання Акту огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності)»
В разі невиконання даної вимоги змушені будемо звертатися до правоохоронних органів."
Відповідь:
Уважно розглянувши Вашу вимогу інформуємо про наступне.
Під час написання вимоги стосовно наявності дискримінаційної умови та такої, що порушує чинне законодавство Ви не аргументували свою позицію шляхом детального опису причин дискримінації, як вони виражаються та як перешкоджають участі в закупівлі.
Відповідно до Закону Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі з дотримання статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатні їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами, внесеними згідно з постановами КМУ №215 від 16.03.2020 та №239 від 25.03.2020) на усій території України з 12 березня 2020р. до 24 квітня 2020р. установлено карантин та заборонено проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 10 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Згідно умов тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати акт огляду об`єкту за підписом представника Замовника (інженер відділу освіти) та представника Учасника з підписом та відбитком печатки (за наявності). Тобто огляд об’єкта здійснюється в присутності двох осіб.
З огляду на зазначене вище тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційних вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статтей 3,22 Закону.
Поряд з цим слід урахувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Також додатково повідомляємо, що у зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту.
Дата відповіді:
01.04.2020 09:47