-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 016:2010 - 81.29.1 послуги щодо очищування, інші (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства
прибирання об'єктів зеленого господарства
Торги відмінено
9 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
Період уточнення:
17.10.2016 16:28 - 07.11.2016 16:29
Відповідь надана
Інші вимоги
Номер:
f33d4d7b84194545a08c097c6ce17e42
Дата опублікування:
07.11.2016 16:28
Опис:
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю послуг щодо очищування, інших (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства (оголошення UA-2016-10-17-000924-a) та вимог технічної специфікації, нами встановлено, що Вами було встановлена дискримінаційна вимогам стосовно учасників тендеру.
Там вимогами технічної специфікації встановлено надання наступних видів послуг:
- Очищення газонів і квітників;
- Миття диванів і лавок;
- Протирання диванів і лавок;
- Миття урн;
- Змітання снігу з лавок;
- Очищення урн від сміття
- Миття та протирання гранітної поверхні
- Змітання снігу з гранітної поверхні
- Підмітання доріжок
- Вирівнювання бортів доріжок
- Очищення доріжок від снігу пухкого
- Очищення доріжок від снігу щільного
- Посипання доріжок піском
- Очищення від бруду газоного бортового каменю
- Навантаження сміття (з вивезенням та утилізацією)
- Навантаження снігу
Вимогами тендерної документації встановлено необхідність надання «копії посвідчень про навчання фахівців, що мають допуск на виконання послуг на висоті» та «копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу», при цьому переліком послуг, визначених Технічною специфікацією, не передбачає надання послуг на висоті.
З огляду на викладене, просимо Вас надати роз’яснення, щодо надання послуг з очищення газонів, миття урн, очищення доріжок від снігу, посипання доріжок піском на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу або виключити дану дискримінаційну норму з тендерної документації.
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Послуги будуть надаватись Виконавцем (учасником-переможцем) відповідно до заявок Замовника (СКП «Харківзеленбуд» ХМР) з огляду до його виробничих потреб, сезонності та інших об’єктивних факторів (погодних умов, надзвичайних подій та інше), для забезпечення благоустрою та належного санітарного стану міста. При наданні послуг з «Миття та протирання гранітної поверхні» виконується миття пам’ятників, меморіалів та інше, тому вимога щодо наявності «копії посвідчень про навчання фахівців, що мають допуск на виконання послуг на висоті» та «копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу» є виробничою необхідністю, але жодним чином не порушує вимог Закону щодо недискримінації учасника.
Дата відповіді:
09.11.2016 15:55
Відповідь надана
Інші вимоги
Номер:
fdb4c16f8e6e4f0e97bb10818077753d
Дата опублікування:
07.11.2016 16:01
Опис:
Статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що принципами проведення тендерних закупівель є – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників
По при те, Замовником в тендерній документації встановлені вимоги, що грубо порушують право будь-якого учасника прийняти участь у процедурі закупівлі, обмежують учасників та створюють дискримінаційні обмеження.
Так, Замовником в тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «інформацією в довільній формі щодо контролю за жалобами через систему «15-62»».
Крім того, що Замовником на зазначено посилання на власника або розробника системи «15-62», що робить не можливим надання відповідної інформації лише учасниками які працюють та/або працювали з Замовником, що свідчить про упередженість, цією вимогою замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, а саме.
Після проведеного моніторингу (пошуку), було з’ясовано що «служба 15-62» це – «Харківська міська диспетчерська служба 15-62» (http://www.1562.kharkov.ua/), яка працює лише на території міста Харкова, таким чином Замовником створені антиконкурентні умови:
1) щодо можливості роботи з ним лише місцевих підприємств чи установ;
2) щодо можливості роботи з ним лише тих підприємств, що вже працювали з комунальними підприємствами міста Харкова через службу 15-62;
3) або може свідчити про умисне створення умов роботи лише з – «Харківською міською диспетчерською службою 15-62» без будь-якої альтернативи.
З огляду на викладене, вимагаємо від Вас як Замовника, виключити антиконкуренту та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимога, щодо надання «інформації в довільній формі щодо контролю за жалобами через систему «15-62»» відповідає статті 16 Закону, відповідає інтересам Замовника щодо ефективного надання послуг, але жодним чином не порушує вимог Закону щодо недискримінації учасника, та не обмежує коло учасників Харківським регіоном або досвідом роботи з комунальними підприємствами. Вимогу щодо внесення змін до розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» не можливо задовольнити згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 № 680 про затвердження примірної тендерної документації.
Дата відповіді:
09.11.2016 15:56
Відповідь надана
Гарантія
Номер:
c121fdf8f3d2465ca6697991b678ac10
Дата опублікування:
07.11.2016 15:48
Опис:
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію на закупівлю послуг щодо очищування, інших (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства а саме.
Нормами статті 24 Закону передбачено, що Змовник має право вимагати від учасників надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до оголошення (UA-2016-10-17-000924-a) розміщеного на сайті уповноваженого органу та вимогам тендерної документації учасники мають надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді а банківської гарантії – 180 000,00 грн.
Пунктом 3 статті 24 Закону визначені підстави у разі настання яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Пунктом 5 статті 24 Заокну визначено, що «кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань)».
Для отримання банківської гарантії, в самій гарантії, необхідно зазначити рахунок та відповідні реквізити отримувача. Однак, розділ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» не містить відповідних реквізитів.
Таким чином, Замовником умисно обмежені можливості учасників тендеру та створені передумови для спотворення прозорості проведення тендеру та дискримінації учасників.
Зважаючи на викладене просимо Вас доповнити тендерну документацію необхідними даними та реквізитами для можливості оформлення банківської гарантії будь-яким учасником тендеру.
Відповідь:
Відповідно до вимог Постанови ПравлінняНаціонального Банку України від 15.12.2004 № 639 серед обов'язкоих реквізитів, які повнна містити заява про надання гарантії, відстуній банківський рахунок бенефіціара. Для оформлення банківської гарантії достатньо інформації про замовника, яка міститься в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації. Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, а саме: додатково вказати рахунок та реквізити отримувача, неможливо задовільнити.
Дата відповіді:
09.11.2016 15:38
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
ff782822f2c744ee8fc451808311ba3d
Дата опублікування:
07.11.2016 15:47
Опис:
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію на закупівлю послуг щодо очищування, інших (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства а саме.
Вимогами пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Вами як Замовником встановлені дискримінаційні вимоги для учасників процедури закупівлі, що суперечать нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Так Вами зазначено, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема:
«6) довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах;»
Підстави для відмова учаснику в участі у тендері визначені статтею 17 Закону, зазначений перелік підстав є вичерпним, тому усі замовники мають дотримуватись визначених вимог:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
11) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).»
Проте Замовником в тендерній документації встановлена особлива підстава для відмови в участі у тендері та документальне підтвердження відсутності такої підстави – що учасник не зареєстрований в офшорних зонах».
Таким, чином Замовником встановлені власні вимоги для учасників, що грубо суперечить принципам здійснення закупівель визначених в статті 3 Закону.
Зважаючи на викладене звертаємось до Вас з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації з метою дотримання вимог Закону.
Відповідь:
Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація можемістити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації неможливо задовільнити згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 "Про затвердження примірної тендерної документації" (розділ 5) являється невідємною частиною тендерної документації.
Дата відповіді:
09.11.2016 15:33
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
1e082f4454744b84b51cd0d80142dc32
Дата опублікування:
07.11.2016 15:46
Опис:
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію на закупівлю послуг щодо очищування, інших (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства а саме.
Вимогами пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Вами як Замовником встановлені дискримінаційні вимоги для учасників процедури закупівлі, що суперечать нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Так Вами зазначено, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема:
«1) інформацію в довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) довідку, складену в довільній формі, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів;
4) довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів); »
При цьому пунктом 3 статті 17 Закону зазначено, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.»
Таким чином, Замовник в супереч Закону вимагає у учасників тендеру документальне підтвердження підстав які визначені Законом для підтвердження лише переможцем.
Зважаючи на викладене звертаємось до Вас з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації з метою дотримання вимог Закону.
Відповідь:
Статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов'язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 (За винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17) цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документаціїзазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
На підставі вищевикладеного вимогу щодо внесення змін до тендерної документації неможливо задовільнити.
Дата відповіді:
09.11.2016 15:16