• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний інтерактивний комплекс) КЕКВ 3110 Джерело фінансування: кошти державного бюджету

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2020 09:08 - 06.04.2020 23:00
Без відповіді

Дошки

Номер: 738d831243e24bbc88b93855c919c77c
Дата опублікування: 30.03.2020 11:28
Опис: Чи будете ви розглядати інтерактивну дошку, розміри якої відрізняються від зазначених у тендерній документації? Якщо так, то внесіть будь ласка зміни до вимог, щоб учасники розуміли, які саме дошки будуть вважатися еквівалентом.
Без відповіді

Надання в складі пропозиції Довіреності на ім’я замовника

Номер: 6581571f48f9430da2500a7dbf7b92b9
Дата опублікування: 30.03.2020 10:20
Опис: В пункті 4.11 тенденої документації вказано, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Для цього Замовник вимагає від Учасника в складі пропозиції надання Довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником. Однак обов'язковість наявності вказаної довіреності не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом. При цьому, пунктом 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано: "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника." Отже, право Замовника звертатись за підтвердженням інформації про учасників до інших установ та організацій підтверджено законодавчо, ніхто цього права не обмежує. Навіщо тоді довіреність? Як примха Замовника чи навмисна дискримінаційна вимога для обмеження кола учасників? враховуючи вищу вказане, просимо виключити з тендерної документації вимога про надання в складі пропозиції Довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником. Дякуємо.
Без відповіді

Про eлeктpoнний цифровий підпис

Номер: 830dc8f94cf74f70a4a719ae39cd199f
Дата опублікування: 30.03.2020 09:46
Опис: Шановний замовнику, у вимогах тендерної документації вказано, що Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі та повинна містити eлeктpoнний цифровий підпис або КЕП пoсaдoвoї oсoби, щo мaє тaкi пoвнoвaжeння, нa кoжний зaвaнтaжeний дoкумeнт, oкpiм дoкумeнтiв щo пiдтвepджують нaдaння зaбeзпeчeння пpoпoзицiї, з нaдaнням дoкумeнту з oписoм aлгopитму мoжливoстi йoгo перевірки. Питання: 1. Пояснять, який документ повинен описувати алгоритм можливості перевірки електронного підпису? 2. Можливості електронних майданчиків не дозволяють підписувати кожен завантажений документ окремо, електронний підпис накладається на всю пропозицію в цілому. Щоб не вводити в оману учасників та попередити подальші запитання з цього приводу, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.