• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 98+000-км 109+200, Черкаська область

Завершена

424 470 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 244 707.30 UAH
Період уточнення: 25.03.2020 17:31 - 11.05.2020 16:00
Відповідь надана

Технічне завдання_2

Номер: aabd8fe0d11b4f9299af3751864678a5
Дата опублікування: 08.04.2020 17:12
Опис: В додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» пункти 6, 7, 8 – «Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих» сумарний об’єм робіт складає - 2048,24 м3, що значно перевищує об’єм робіт по пункту 9 – «Навантаження сипких матеріалів в транспортні засоби екскаватором», який вказаний – 693,12 м3, внаслідок чого викликає сумнів значення в п.10. Аналогічна картина і в пунктах 11-13 та 14-16 відповідно. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: В пунктах 6,7 Додатку №3 до тендерної документації «Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих» є уточнення «80% на укріплення узбіччя» та «80% на укріплення узбіччя основної дороги та з'їздів, майданчик», де мається на увазі, що 80% матеріалу, який утворився після розбирання придатний для повторного використання (укріплення узбіччя), а 20% непридатного для повторного використання матеріалу мають бути вивезені на сміттєзвалище виходячи з власної транспортної схеми. В пункті 8 після розбирання 80% утвореного матеріалу придатний для повторного використання і підрядник компенсує його вартість замовнику зворотніми сумами (див. пункт 5 роз’яснення до Додатку №3), а 20% непридатного для цього матеріалу мають бути вивезені на сміттєзвалище виходячи з власної транспортної схеми. Аналогічна ситуація в пунктах 11-13 та 14-16.
Дата відповіді: 13.04.2020 16:04
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 535773d71c854e7ea7c0bfabc8083d54
Дата опублікування: 08.04.2020 17:10
Опис: В додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» пункти 2, 4 вказані роботи:«Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою». Виконавши арифметичні розрахунки щільності матеріалів відповідно пунктів 3 та 5 «Перевезення заповнювачів природних що транспортуються навалом, самоскидами виходячи з власної транспортної схеми», отримуємо щільність асфальтобетону – 1700 кг/м3, тоді як згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 щільність асфальтобетону 2500кг/м3. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Асфальтогранулят, який утворився після виконання робіт з холодного фрезерування дорожнього покриття, не має об’ємну вагу таку як в гарячої асфальтобетонної суміші. В проектній документації прийнято об’ємну вагу асфальтогрануляту 1,7 т/м3.
Дата відповіді: 13.04.2020 16:04