• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із організації заходів

Торги відмінено

1 715 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 155.00 UAH
Період уточнення: 25.03.2020 01:23 - 30.03.2020 18:00
Відповідь надана

Общие вопросы по тендеру

Номер: 2fd71915f7684111b514b2e613e863cf
Дата опублікування: 29.03.2020 22:35
Опис: 1. В каком формате необходимо подавать смету на тендер? Формат исполнителя, или шаблон из Дополнения №6? Либо же тендерная площадка подразумевает заполнение электронных форм, описанных в инструкции? Авторизовавшись на сайте, есть только возможность подгрузить свои файлы. 2. Локации должны быть предложены на 10 мероприятий разные, или из учета проведения 10 мероприятий на одной и той же площадке? 3. Смета должна быть одна из расчета на 10 мероприятий, или 10 - из учета ответов на вопросы выше? 4. Кейтеринг - 4.1. Какое итоговое количество Кофе-брейков необходимо просчитать? (в ТЗ указано 1-2, так 1 или 2? Какую длительность мероприятия для тендерного просчета устанавливает Заказчик?) 4.2. Ланч-брейк - пожелания по выходу в граммах приема пищи, фуршет/банкет, комплексное меню или предзаказ по банкетному/фуршетному меню? В спецификации Дополнения №3 к тендерному заданию указано общее описание для КБ и ЛБ, поэтому хочется уточнить. Если люди будут 10 часов на ивенте, то ланч вероятно должен быть плотнее кофе-брейков. 4.3. Количество бутылок воды, необходимого в просчете (указано из учета на 200 человек - 200 стаканчиков, это понятно, но на день (10 часов ивента), например, может быть 2-4 бут/чел.) 5. Есть ли предпочтение по дню недели под мероприятие? Может сказаться на стоимости аренды. 6. В Дополнении №3 к Договору (шаблон), указано оборудование для синхронного перевода и переводчик. Дополнение №3 к Договору - единственный документ во всей тендерной документации, где упоминается синхрон. Данную позицию необходимо внести в смету и просчитать? 7. Можно ли добавлять в смету из Дополнения №6 позиции, если они необходимы, но не учтены Заказчиком? 8. Если у участника тендера возникают корректировки к Договору и Приложениям, предложенными Заказчиком, имеют ли место быть исправления, либо участие в тендере подразумевает беспрекословное согласие с условиями сотрудничества, описанными в указанной документации?
Відповідь: 1. Кошторис на тендер необхідно подавати у форматі, що викладено у Додатку №6 до Договору. 2. Локацій може бути запропоновано декілька відповідно до критеріїв та вимог, що вказані в тендерній документації. 3. Кошторис має бути загальним для 10 заходів, виходячи із максимальних показників заходу (кількість осіб, тривалість заходу, вартість локації із врахуванням сезонності, обладнання, кількості кава-брейків та ланч-брейків). Ви необмежені внести до кошторису (в межах очікуваної вартості та вашої цінової пропозиції) позиції (якщо такі відсутні) чи корективи щодо позицій, що передбачені кошторисом, що є доцільними, виходячи із досвіду організації подібних заходів. Замовником буде визначено основні критерії та параметри майбутнього заходу у заявці (Додаток №3 до Договору) відповідно до умов Договору, враховуючи кошторис Переможця. 4. 4.1. Для розрахунку у кошторисі необхідно вказати вартість за 2 кава-брейки (із розумінням ціни за 1 кава-брейк) та альтернативно 1 кава-брейк та 1 ланч-брейк. Кількість кава-брейків в ТД вказано, враховуючи тривалість заходу - якщо захід буде плануватись тривалістю до 5 годин, то 1 кава-брейк, якщо понад 5 годин - 2 кава-брейки або 1 кава-брейк та 1 ланч-брейк. Тривалість заходу встановлюється Замовником до 10 годин, тобто максимальна тривалість 10 годин, що і має братись Учасником при складанні кошторису. Для розуміння, заходи за тривалістю можуть бути не менше 3 години і не більше 10 годин, тобто заходи умовно можна розділити за тривалістю на два типи - від 3 до 5 годин, понад 5 годин до 10 годин. 4.2. В цій частині пропозиція має відповідати ТД. Ми очікуємо отримати від Учасника його бачення із врахуванням критеріїв, заданих в ТД, виходячи із досвіду організації подібних заходів Учасником. Учасником може бути запропоновано декілька різновидів меню (комбінацій) для кава-брейків та ланч-брейків, вартість яких розраховано на 100 осіб (із розрахунком по кількості грамів на особу). Якщо захід планується більше 5 годин і близько до 10 годин, то у такому випадку ланч-брейк буде доцільним та має бути насиченим із розрахунку на 100 людей. 4.3.Оскільки максимальна кількість - до 100 осіб, то на захід тривалістю до 5 годин кількість пляшок води береться із розрахунку 2 пл. на особу; у разі якщо захід заплановано тривалістю понад 5 годин – з розрахунку х3 пл. на особу. 5. Це будуть переважно будні дні. Можливі виключення у разі, якщо захід буде заплановано тривалістю понад 5 годин і до 10 годин. Дата майбутнього заходу буде визначена Замовником у заявці (Додаток №3 до Договору) та відповідно до умов Договору. 6. Вартість послуги перекладача з англ. на укр. та з укр. на англ. 7. Так, можна додавати із обґрунтуванням чому це необхідно. 8. Залежить від коригувань та умов, що пропонуються Виконавцем. Такі умови як оплата праці, технічні вимоги, завдання, відповідальність – не коригуються. Деякі строки щодо виконання, повідомлення, порядку комунікація Замовника та Виконавця можуть бути змінені для зручного та ефективного спілкування між Сторонами Договору.
Дата відповіді: 31.03.2020 18:58