• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

6 050 124.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 80 000.00 UAH
Період уточнення: 24.03.2020 16:25 - 29.03.2020 23:50
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: e5c74ae02f2943d8b7b67c871391fab2
Дата опублікування: 29.03.2020 19:45
Опис: Шановний замовник. Просимо Вас надати роз’яснення з подальшим внесенням змін до тендерної документації тому, як 9 сторінці вашої документації визначено, що вид договірної ціни: тверда (ціна договору не може збільшуватися після підписання договору) проте в пункті 12.4 п.12 проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру». Просимо надати чітке роз’яснення чи повинен надати учасник в складі пропозиції ліцензію та дозвіл? В технічному завданню передбачені роботи з пожежної сигналізації. Чи повинен учасник надати ліцензію? Тендерна документація (нова редакція) передбачає, що переможець торгів повинен надати: У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Переможець торгів повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи: Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Проте ваша документація не містить вимоги щодо надання розрахунків які передбачені ДСТУ до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. НАГОЛОШУЄМО та ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації. У свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження. Аналогічного висновку доходить постійно діюча колегія з рога ляду скарг в сфері публічних закупівель у багатьох своїх рішенням (наприклад Позиція Колегії АМКУ (рішення № 8435-р/пк-пз від 30.11.2017)) Ваші дії в цій частині є корупційними оскільки після визначення ви вимагаєте документи, які повинні бути надані до кінцевого строку подання та перевіряються на відповідність вашим технічним вимогам. Тому, ви спотворити результат торгів та узгодити Ваші дії з переможцем шляхом коригування цін!!!!!!!! Ваші дії є заангажованими. Та можуть свідчити про лобіювання інтересів підприємств який постійно перемагають у ваших «відкритих» торгах. Вимагаємо вилучити дану вимогу на встановити чіткий перелік розрахунків та способу їх надання, зокрема до кінцевого строку подання. У разі ігнорування будемо змушені звертатися до правоохоронних органів, громадських організацій, контролюючих органів.
Відповідь: Шановний, Учаснику! 1. Щодо п. 12.4 Проекту договору «…Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених динамічною договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру», будуть внесені зміни у Проект договору. 2. Згідно п.п.11 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. В технічному завданню не передбачені роботи з пожежної сигналізації. 3. Згідно п.п.8 п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Гарантійний лист з гарантією виконати всі обсяги та види робіт згідно вимог Тендерної документації наведених у окремому файлі – кошторис, за ціною аукціону та у відповідності до умов проекту договору Тендерної документації. Переможець торгів повинен надати: у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника наступні документи: Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджену Замовником договірну ціну та розрахунки до неї і документи передбачені Додатком 4 до тендерної документаціїї в сканованому електронному вигляді через електронну систему закупівель. Також повідомляємо, що статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Тобто після проведення аукціону, вартість робіт, що пропонується учасником може бути зменшена. Відповідно до ч. 4 Статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абз. 2 статті 844 ЦКУ якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином, договірна ціна, надана саме учасником, а не переможцем торгів не може бути складовою частиною договору про закупівлю, оскільки її вартість не відповідатиме вартості за результатами проведеного аукціону. Тому, враховуючи наведене вище, роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 № 3302-06-24782-06 «Щодо здійснення закупівлі робіт» (міститься у відкритому доступі) та п. 6.2.4. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка ПОГОДЖУЄТЬСЯ Замовником після аукціону.
Дата відповіді: 31.03.2020 15:37