• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область

Торги не відбулися

80 108 582.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 80 000.00 UAH
Період уточнення: 20.03.2020 14:05 - 13.04.2020 09:00
Відповідь надана

щодо субпідрядної оргізації

Номер: f8bf8205ee6c4c80b9144354e4cfbfb4
Дата опублікування: 06.04.2020 10:29
Опис: Згідно Додатку 3 до тендерної документації, «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 закону)», в п. 5, прописано те, що «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 100 % від об’ємів основних послуг в натуральних величинах. Основними видами робіт є: - Ремонт поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті - 145 076 м - Влаштування тонкошарового покриття з литоїемульсійно-мінеральної суміші- 247 513 м2 - Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки- 88,2 км Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Зрозуміло те, що Учаснику треба підтвердити вищенаведену інформацію. Питання перше. Якщо у нашого підприємства відсутній досвід по певному(их) виду(ах) робіт, але ми плануємо залучати субпідрядну(і) організацію(ї) менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то чи потрібно субпідрядній(им) організації(ям) підтверджувати власний досвіт виконаних робіт / наданих послуг із вищенаведених робіт? Якщо так, то які саме документи має надати субпідрядна(і) організація(ї) стосовно аналогічних договорів? Питання друге. Якщо у нашого підприємства відсутній досвід по певному(их) виду(ах) робіт, але ми плануємо залучати субпідрядну(і) організацію(ї) більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то які саме документи має надати субпідрядна(і) організація(ї)? При вивченні відомості обсягів послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)» незрозуміло які види робіт має виконувати геодезист???
Відповідь: Досвід виконання аналогічного договору має підтвердити саме Учасник. Замовником будуть внесені зміни в ТД щодо аналогічного договору.
Дата відповіді: 08.04.2020 16:42
Відповідь надана

щодо технічного завдання

Номер: 632a827f111b4f1681fc6e04d91f0428
Дата опублікування: 06.04.2020 10:26
Опис: При вивченні відомості обсягів послуг згідно додатку 7 тендерної документації з послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)» було виявлено ряд недоліків у технічному завданні щодо дорожньої розмітки: Перше. Відповідно до ДСТУ 2587:2010 БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. МЕТОДИ КОНТРОЛЮВАННЯ. ПРАВИЛА ЗАСТОСУВАННЯ, розділ 4 КЛАСИФІКАЦІЯ, ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ І РОЗМІРИ, таблиця №1, вид розмітки за номером 1.11 може бути тільки за шириною 10 або 15 см. Просимо внести зміни до відповідності з ДСТУ до Додаток 7 до тендерної документації «Технічне завдання ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)», «Дорожня розмітка» (п.14 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною Hofmann TS 290 TE або еквівалент, тип лінії 1.11, ШИРИНОЮ 0,2 м [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]). Друге. Відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 НОРМИ ВИТРАТ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ДОРОЖНІЙ ГОРИЗОНТАЛЬНІЙ РОЗМІТЦІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ (далі – СОУ), розділ 4 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ, п. 4.9 Витрати пластиків при нанесенні розмітки та шумових смуг, пп. 4.9.2 та пп.4.9.3, трактує те, що нормами не передбачено нанесення розмітки 1.13, 1.16.1 - 1.16.3, 1.17 - 1.30 по трафарету (холодним пластиком), оскільки дані види розмітки передбачають нанесення вручну, що призводить до перевитрат пластику. Також, відповідно до СОУ, таблиця Г.1 – «Норми витрат пластиків на 1 м2 площі їх нанесення, кг», передбачено витрати пластиків на 1 м2 (розмітка 1.12, 1.14.1 - 1.14.5, 1.15 згідно з ДСТУ 2587), в залежності від групи пластиків. Просимо внести зміни до відповідності з ДСТУ та СОУ до Додатку 7 до тендерної документації «Технічне завдання ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)», «Дорожня розмітка» (п.15 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення по трафарету маркірувальною машиною Hofmann 2К 50 або еквівалент, тип лінії (1.12,1.13;1.14.1,1.16.1; 1.16.2; 1.16.3; 1.18; 1.19; 1.20; 1.21) [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]).
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в технічне завдання.
Дата відповіді: 08.04.2020 16:36
Відповідь надана

щодо кваліфікаційних критерій

Номер: 8b55d8cc7f6f4b24a0fc8876456d2a98
Дата опублікування: 06.04.2020 09:34
Опис: Службою автомобільних доріг у Житомирській області, відповідно до Рішення тендерного комітету (протокол № 61 від 20.03.2020р.), оголошено відкриті торги на закупівлю послуг: «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)». Процедурою закупівель є відкриті торги. Тендерну документацію на закупівлю послуг, як зазначається в оголошенні Служби автомобільних доріг у Житомирській області, розроблено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною формою, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Таблиця 6. Зокрема, одним з критеріїв такої відповідності Учасника, є документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 100 % від об’ємів основних послуг в натуральних величинах, в тому числі: ремонт поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті- 145 076 м. Загальновідомо, що (станом на 01.07.2017р. згідно листа Державного агентства автомобільних доріг України від 20.07.2017р. № 2903/3/5.3-12-100/15), в Україні загальна протяжність автомобільних доріг загального користування складала 169 652,2 км, у тому числі з цементобетонним покриттям – 2120,5 км. І на сьогоднішній час ця цифра значно не збільшилась. На сьогодні в Україні, за різних причин, не лишилось жодної дорожньої Компанії, яка б мала досвід виконання вищевказаних робіт та документальне його підтвердження в необхідному обсязі, щоб повністю відповідати вищезазначеним кваліфікаційним вимогам. Тому, відповідно до сьогоднішніх реалій, пропонуємо внести зміни до Тендерної документації в частині корегування вищезгаданих кваліфікаційних вимог: щодо обсягу ремонту поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті, а саме: зменшити обсяг досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього або дрібного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно - до 50% та розширити критерій в частині застосування досвіду Учасника з виконання подібних робіт в аеропортах - на злітно-посадкових смугах аеродромів, руліжних доріжках та перонах (при виконанні яких клас наслідків (відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009) становить СС2 та СС3 (об’єкти будівництва ІІІ, ІV та V категорії складності), що значно вище класу наслідків СС1 (об’єкти будівництва І та ІІ категорії складності), який зазвичай застосовується при будівництві доріг.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в ТД
Дата відповіді: 08.04.2020 16:45