-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шкільні меблі (меблі для навчального кабінету)
бюджет участі (проект № 145)
Завершена
67 209.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 336.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 336.05 UAH
Період уточнення:
20.03.2020 12:52 - 27.03.2020 22:00
Відповідь надана
Вимоги
Номер:
09769aa0a4a94e749772c541cdd5d5ed
Дата опублікування:
26.03.2020 14:34
Опис:
Шановний Замовнику! В пункті 2 роздулу 5 Тендерної документації є інформація та вимога надати згідно цього гарантійний лист, а саме: "Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт у відповідності до вищезазначених умов." Але ж закупівля проводиться НА ТОВАРИ, а не виконання робіт (надання послуг)!!! Теж саме стосується і вимоги щодо надання: "Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконуватиме роботи без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт." Просимо на підставі цього внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь:
Доброго дня. Дякую за зауваження. До тендерної документації внесені зміни.
Дата відповіді:
26.03.2020 16:04