• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники та освітлювальна арматура(Cвітлодіодні світильники для зовнішнього освітлення)

Завершена

3 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 500.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2020 21:55 - 23.03.2020 22:00
Відповідь надана

Щодо вимоги колірної темпаратури світильника

Номер: 9d70b5249fc24ebf8054fdaebbe5669e
Дата опублікування: 23.03.2020 11:06
Опис: Шановний Замовнику ! Просимо пояснити раціональність вимоги колірної темпаратури світильника 5700, 6500 К. По-перше - яка має бути температура 5700 чи 6500 К ? По-друге - колірна температура не нормується ніякими ДБН ! По-третє - колірна температура 5700, 6500 К буде викликати короткочасне осліплення водіїв, що може призвести до нещасних випадків. По- четверте - весь цивілізований світ забороняє використовувати навіть 4000К, лише теплі кольори 3000-3600 К, чому наші платники податків повинні платити за те, що у всьмоу світі забороняється ? По-п'яте - світильник за 11000 грн буде мати світлову віддачу 130-140 лм/ (в тендері таке як 120 лм/вт) що дозволить не "загубити" освітленість при потужності до 100Вт. Просимо внести зміни до ТД , враховуючи вищесказане. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до постанови КМУ №992 від 15 жовтня 2012 р. «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення» : п. 9 - Значення корельовано колірної температури для світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять 2700 К (допустимі значення від 2500 до 2850 К), 3000 К (допустимі значення від 2850 до 3250 К), 3500 К (допустимі значення від 3250 до 3750 К), 4000 К (допустимі значення від 3750 до 4250 К), 4500 К (допустимі значення від 4250 до 4750 К), 5000 К (допустимі значення від 4750 до 5350 К), 5700 К (допустимі значення від 5350 до 6000 К) та 6500 К (допустимі значення від 6000 К до 7000 К). Технічне завдання складене таким чином, що показник - світлова віддача має бути на мінімальному рівні – 120 Лм/ Вт або вище,що не обмежує конкуренції та не суперечить законодавству України. Враховуючи вище викладене: тендерна документація складена вірно та без помилок.
Дата відповіді: 26.03.2020 19:31
Відповідь надана

Перенесення в зв"язку з карантином

Номер: b50138c74e994dafb0ec4daeacda57bf
Дата опублікування: 23.03.2020 11:05
Опис: На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211, беручи до уваги статтю 32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Указ Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронаврусом SARS-coV-2», просимо відмінити чи перенести даний тендер. В тендерній документації потрібно надати безліч документів, які неможливо надати у віддаленому доступі, без присутності на робочому місці (копії трудових книжок, протоколів випробування, фотографій продукції). В зв"язку з ситуацією, що склалася в світі просимо перенести дані торги.
Відповідь: На підставі законів України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, “Про захист населення від інфекційних хвороб”, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19”, Указу Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020, протоколу № 2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року, з метою запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом (COVID-19) на території України та, зокрема, Дніпропетровської області, запроваджується комплекс обмежувальних, профілактичних і протиепідеміологічних заходів, спрямованих на запобігання виникненню та захист від поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), зокрема: Згідно п. 3) ч. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, Заборонено роботу суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, зокрема закладів громадського харчування (ресторанів, кафе тощо), торговельно-розважальних центрів, інших закладів розважальної діяльності, фітнес-центрів, закладів культури, торговельного і побутового обслуговування населення, крім роздрібної торгівлі продуктами харчування, пальним, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами зв’язку, провадження банківської та страхової діяльності, а також торговельної діяльності і діяльності з надання послуг з громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень за умови забезпечення відповідного персоналу засобами індивідуального захисту. Згідно з положеннями ч. 6 Постанови КМУ № 215, Рекомендовано центральним і місцевим органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям забезпечити організацію позмінної роботи працівників, а за технічної можливості — також роботи в режимі реального часу через Інтернет. Відповідно до ст. 32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», обмеженню підлягають лише ті види господарської та іншої діяльності, що можуть сприяти поширенню інфекційних хвороб. Отже, аналізуючи вищевикладені нормативно-правові акти вбачається, що на даний час не існує жодних законодавчих обмежень щодо проведення тендеру, перенесення чи відміну тендеру______________________, через вказані вами обставини. Проведення роботи у віддаленому доступі, без присутності на робочому місці здійснюється підприємством за технічної можливості і носить рекомендаційний характер!
Дата відповіді: 25.03.2020 09:40
Відповідь надана

Трудові книжки працівників

Номер: 19ed347a157f4856bce01320a0509909
Дата опублікування: 23.03.2020 10:41
Опис: У ТД вимагаєте від учасника до довідки, про чисельність та кваліфікацію працівників, також додати до неї дипломи про закінчення учбових закладів, трудові книжки, накази про прийняття на посаду. Вимагаємо роз’яснити, на підставі якого законодавства ви вимагаєте такі документи, зважаючи на те, що це порушує права таких осіб на захист персональних даних та суперечить ст. 32 Конституції України, ч.6 ст.6, ст..14, ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних»? Просимо здійснити відповідні зміни в ТД.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до ст.24 КЗпПУ при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Тому , на працівників, які працюють у Вас за трудовою угодою, з метою недопущення порушення трудового законодавства України, у Вас повинні бути оформлені накази про прийняття на роботу, має бути внесений відповідний запис до трудової книжки та якщо працівники прийняті після 01.01.2015 в обов"язковому порядку до ДФС подається повідомлення про прийняття працівника на посаду. Таким чином, вважаємо, якщо учасник укладає трудову угоду з працівником то має можливість виконати вимоги Замовника, щодо надання копій трудових книжок та повідомлень про прийняття до ДФС.
Дата відповіді: 26.03.2020 19:57
Відповідь надана

Надання зразків

Номер: a79aed3e346843ffb818ef36fb37187b
Дата опублікування: 23.03.2020 10:31
Опис: Просимо внести зміни в тендерну документацію, оскільки Вами порушуються вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Надання зразків товару не передбачено законодавством у сфері публічних закупівель та є дискримінаційною вимогою.
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник торгів може вимагати надання зразків товару, після проведення оцінки пропозицій, що пропонується Учасником, пропозиція якого перебуває в статусі «На розгляді». Учасник у складі пропозиції повинен надати згоду (у формі листа) про надання зразків за першою вимогою Замовника. Кількість та зразки товару, які Учасники повинні надати для Замовника вказується у листі, який направляється Учаснику. Строк для надання зразків товару повинен становити не більше ніж 3 робочі дні з дня направлення листа Замовником Учаснику.
Дата відповіді: 26.03.2020 19:42
Відповідь надана

управление

Номер: 5380697cf0854cbb9cddf6497c655a45
Дата опублікування: 19.03.2020 10:51
Опис: Исходя из условий техзадания возникает ряд вопросов: -количество точек включения линий освещения (шкафов управления освещением)? -имеются ли в наличии такие шкафы, оборудованные запрашиваемой системой управления? -управление по протоколу HTTP - этот протокол используется для управления между рабочим местом диспетчера и шкафом управления? -имеется ли уже диспетчерское место с оборудованием и программным обеспечением? Для обеспечения совместимости необходимо иметь информацию об этом ПО. -для обеспечения совместимости с имеющимся у Вас оборудованием необходимо знать какой протокол управления (технология PLC может иметь различные несовместимые протоколы передачи управляющего сигнала в зависимости от производителя системы) мощностью светильников по линиям питания должен использоваться? -тендер только на светильники оборудованные встроенными модулями управления под определенную систему управления (какую? Протоколы обмена данными?) или на комплект оборудования управления и светильники оборудованные модулями управления?
Відповідь: Щодо ваших запитань ВК Української міської ради повідомляє наступне: -количество точек включения линий освещения (шкафов управления освещением)? В тендерному завданні чітко прописано: “керування потужністю відбувається по лініям живлення світильників, незалежно від їх довжини, типу і конфігурації.” -имеются ли в наличии такие шкафы, оборудованные запрашиваемой системой управления? Замовник не має ніякого попередньо встановленого обладнання та програмного забезпечення для керування світильниками. -управление по протоколу HTTP - этот протокол используется для управления между рабочим местом диспетчера и шкафом управления? Так -имеется ли уже диспетчерское место с оборудованием и программным обеспечением? Замовник не має ніякого попередньо встановленого обладнання та програмного забезпечення для керування світильниками. Для обеспечения совместимости необходимо иметь информацию об этом ПО. -для обеспечения совместимости с имеющимся у Вас оборудованием необходимо знать какой протокол управления (технология PLC может иметь различные несовместимые протоколы передачи управляющего сигнала в зависимости от производителя системы) мощностью светильников по линиям питания должен использоваться? Замовник не має ніякого попередньо встановленого обладнання та програмного забезпечення для керування світильниками. Учасник може запропонувати своє технічне рішення для виконання умов технічного завдання. -тендер только на светильники оборудованные встроенными модулями управления под определенную систему управления (какую? Протоколы обмена данными?) или на комплект оборудования управления и светильники оборудованные модулями управления? Тендер на світильники, що функціонально мають повністю задовольняти вимоги технічного завдання. В технічному завданні не вказані конкретна назва системи керування та не має прив’язки до певного протоколу, оскільки Замовник не може обмежувати конкуренцію. Учасник може запропонувати своє технічне рішення для виконання умов технічного завдання.
Дата відповіді: 23.03.2020 12:40