-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу «Каланчацький заклад повної загальної середньої освіти № 1 Каланчацької селищної ради Херсонської області» за адресою: вул. Скадовська, 1, смт. Каланчак, Каланчацького району, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
29 982 073.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 200 000.00 UAH
Період уточнення:
17.03.2020 13:21 - 22.03.2020 14:00
Відповідь надана
Щодо договірної ціни
Номер:
027b4e2b2ffc4ed5bb651e69806d2adb
Дата опублікування:
20.03.2020 16:02
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу «Каланчацький заклад повної загальної середньої освіти № 1 Каланчацької селищної ради Херсонської області» за адресою: вул. Скадовська, 1, смт. Каланчак, Каланчацького району, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) зазначено, що Вид договірної ціни : динамічна. Просимо Вас роз'яснити виходячи з яких обставин динамічна ціна буде узгоджена. Просимо змінити ціну на тверду
Відповідь:
У строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Переможець торгів повинен надати із супровідним листом на ім'я голови тендерного комітету Замовника Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджену Замовником договірну ціну та розрахунки до неї. Згідно з положеннями п.6.3.5 ДСТУ договір за результатами торгів складається після погодження договірної ціни.
Вид договірної ціни залишається не змінним – динамічна.
Також зазначаємо що це запитання не відноситься до вимог тендерної документації та ніяким чином не порушує право Учасників на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, на відкритість на всіх стадіях закупівлі та не містить дискримінаційні вимоги до учасників.
Дата відповіді:
24.03.2020 10:58
Відповідь надана
Щодо паспорту
Номер:
21bd6404e5534a25bcf246826be30f8a
Дата опублікування:
19.03.2020 14:51
Опис:
Шановний Замовнику!
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу «Каланчацький заклад повної загальної середньої освіти № 1 Каланчацької селищної ради Херсонської області» за адресою: вул. Скадовська, 1, смт. Каланчак, Каланчацького району, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація).
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Відповідно до вимог частини 1 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання копії документа, яка посвідчує та ідентифікує посадову особу, або представника учасника (копія паспорта).
Виникає обґрунтоване питання: навіщо Вам копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції, якщо це фізична особа-підприємець чи директор юридичної особи? Якщо мова йде просто про фізичні особу, то ніяких інших документів, окрім паспорту та ідентифікаційного коду немає, тому нам зрозуміло, чому Замовником вимагається копія паспорту. Проте, якщо мова йде про уповноважену (уповноважених) особу (осіб) на підписання документів тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця чи юридичної особи, то тут виникає питання доцільності такої вимоги.
Зазначаємо, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасниками в складі тендерної пропозиції, стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Нагадуємо Вам, що згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України.
Відповідно вимог Вашої Тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються: одним із наступних документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
Якщо це юридична особа, то повноваження зазвичай прописані і в Статуті підприємства.
Зазначаємо, що в Україні за останній час стала відкритою інформація зі значної кількості реєстрів. Інформація з цих реєстрів стане Вам у нагоді як Замовнику. Так, прізвище, ім’я по-батькові директора зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) і цю інформацію можна переглянути в ЄДР за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Таким чином, з метою недопущення оскарження встановлених дискримінаційних вимог в органі оскарження та, відповідно, затягування процедури закупівлі, просимо розглянути питання щодо внесення змін у тендерну документацію та для учасників фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів) видалити вимогу стосовно надання копії документа, яка посвідчує та ідентифікує посадову особу, або представника учасника (копія паспорта).
Відповідь:
Тендерним комітетом розглянуто зазначене питання та готуються зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.03.2020 15:38
Відповідь надана
Щодо аномально низької ціни
Номер:
fe95ccf33ca14932ab1b697eecafbda0
Дата опублікування:
19.03.2020 14:44
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами п.2 Розділу V Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Опорного закладу «Каланчацький заклад повної загальної середньої освіти № 1 Каланчацької селищної ради Херсонської області» за адресою: вул. Скадовська, 1, смт. Каланчак, Каланчацького району, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ціна якої відрізняється від очікуваної вартості закупівлі більше ніж на 15% вважається аномально низькою, що унеможливлює належне виконання робіт і Замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
В новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі», яка вступить в дію 19 квітня 2020 року (далі – Закон) з’явилось поняття аномально низької ціни.
Аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є:
• меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону,
та/або
• меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Система автоматично повинна розраховувати аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій та інформувати про це учасника процедури закупівлі та Замовника.
Розрахунок аномально низької ціна для двох випадків буде свій.
Також згідно нової редакції Закону, Учасник, що надав аномально низьку ціну, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Тобто найбільш економічно вигідна пропозиція - це пропозиція, яка була найдешевшою в аукціоні. І тоді днем визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції буде день аукціону. Відповідно від нього відраховується 1 робочий день протягом якого постачальник має надати обґрунтування.
Обґрунтуванням аномально низької ціни може бути:
1) підтвердження застосування технологічного процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки яким була досягнута економія;
2) підтвердження сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Зазначаємо, що це не виключний перелік обґрунтувань, можуть бути і інші.
А далі вже Замовник приймає рішення з приводу того, чи відхиляти аномально низьку тендерну пропозицію. Він може відхилити таку пропозицію, якщо:
• учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості;
• обґрунтування так і не було надане учасником протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Підставою для відхилення в такому разі буде абз. 7 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону.
Враховуючи те, що тендерна документація по зазначеній закупівлі розроблена відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі»(зі змінами), просимо надати роз’яснення, на якій підставі Замовник планує відхиляти тендерну пропозицію Учасників, які, на Вашу суб’єктивну думку, запропонують «аномально низьку ціну», якщо зазначене поняття станом на подання учасниками тендерних пропозицій ще не затверджено законодавчо?
Відповідь:
Тендерним комітетом розглянуто зазначене питання та готуються зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.03.2020 15:37