• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КВП КМР «Міськводоканал»

Завершена

2 002 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 02.12.2016 15:18 - 09.12.2016 10:00
Відповідь надана

що до кылькості персоналу охорони

Номер: 8928bb9a4ff7498f80764357193223f8
Дата опублікування: 05.12.2016 09:49
Опис: У ДОДАТОКУ № 3 до тендерної документації, КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ, зазначено: "Учасник повинен мати в штаті не менше 96 охоронників не нижче 3-го розряду, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони." Однак у ДОДАТОКУ № 6 до тендерної документації, ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Замовник виставляє під охорону 10 постів. Поясніть будь ласка навішо вимагати від учасників наявності в штаті не менше ніж 96 осіб персоналу охорони, як що кількість персоналу яка може бути задіяна на постах замавника складае не більше 40 осіб. На нашу думку вимоги вимоги замовника щодо необхідного персоналу персоналу є дискримінаційними, та наштовхуюсть на думку, що Замовником заздалегідь визначено перможця торгів, під якого було розроблено дану документацію торгів. Просимо Замовника або виключити даний пункт з тендерної документації, а бо зменшити необхідну кількість працівників охорони до обгрунтованої кількості.
Відповідь: Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «...інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ... детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»; В додатку № 6 до тендерної документації Замовником чітко визначені обсяги предмета закупівлі. Предметом закупівлі є послуги цілодобової охорони, кількість одиниць охорони у зміну по 10 об’єктам охорони складає 24 особи. Виходячи з викладених вимог, вважаємо зрозумілим для Учасників, що робота охорони повинна бути організована роботою змінами. Висуваючи вимоги до Учасника щодо наявності в штаті не менше 96 охоронників не нижче 3-го розряду, Замовник керувався вимогами чинного законодавства про працю, охорону праці, соціальні гарантії працівників. Так, ст. ст. 58, 59 КЗпП України встановлено, що при роботах змінами працівники чергуються в змінах рівномірно; перехід з однієї зміни в іншу, як правило, має відбуватися через кожний робочий тиждень в години, визначені графіками змінності; тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід); призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється. Тому, графіки змінності повинні передбачати: кількість змін протягом доби; порядок чергування працівників за змінами; початок і закінчення роботи в кожній зміні; тривалість змін; час надання і тривалість перерви для харчування і відпочинку в кожній зміні; надання вихідних днів. Щоб забезпечити належну охорону об’єктів, Учасник повинен мати достатню кількість працівників. Відповідно до режиму роботи змінами отримуємо, що на 10 постів в зміну в кількості 24 охоронника, враховуючи що за режимом роботи змінами працюють 4 зміни, необхідна кількість охоронників складає 96 осіб.
Дата відповіді: 06.12.2016 12:54
Відповідь надана

щодо сертифікату ISO 9001:2009

Номер: 7cd5053158204ab39bf9e2500bf516de
Дата опублікування: 02.12.2016 17:14
Опис: В додатку №6 Тендерної документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій, а саме в пункті 3 "Копію сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги», завірену уповноваженою особою учасника та печаткою (в разі наявності). Умова щодо надання в складі пропозиції такого документу є дискримінаційною, оскільки Закон України «Про охоронну діяльність» визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 1 даного Закону суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг з охорони власності та громадян не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином, Замовник не має права вимагати в Тендерній документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством. Встановлюючи вимоги щодо надання копії Сертифікату на відповідність системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 та інших документів по системі менеджменту якості Замовник лобіює інтереси учасника, який має відповідні документи. Наше підприємство зверталося за роз’ясненням до МВС України: чи необхідно мати на підприємстві сертифікат відповідності системи менеджменту ISO 9001:2009 на що отримало відповідь про відсутність законодавчих підстав для отримання даного сертифікату. Просимо пояснити необхідність надання такого документу у складі пропозиції учасниками торгів (із відповідними посиланнями на пункт, частину, статтю нормативно-правового акту, який зобов'язую учасників отримувати такі сертифікати). У разі неможливості надання такого пояснення, просимо виключити дану вимогу з Тендерної документації, як таку, що є дискримінаційною.
Відповідь: Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги», гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем. Послуги незадовільної якості своєчасно виявляються, а підпр-тво постійно вживає заходи з поліпшення якості послуг і поліпшення задоволеності замовників, це гарантія наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною
Дата відповіді: 06.12.2016 13:39