• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 - Нафта і дистиляти. Дизельне паливо (налив)

Завершена

256 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 281.50 UAH
Період уточнення: 13.03.2020 12:31 - 19.03.2020 11:35
Відповідь надана

Щодо встановлення кількості автотранспорту

Номер: 0b85016363ac453580649ebeeeccfdc5
Дата опублікування: 13.03.2020 16:30
Опис: Шоновний Замовнику! Додатком 1 встановлено кваліфікаційні критерії до Учасника, а саме наявність орендованих транспортних засобів у кількості не менше 4-х одиниць. Натомість замовником не встановлено якими саме партіями буде відбуватись постачання товару. Враховуючи що обєм закупівлі складає четверту частину цистерни одного транспортного засобу, не зрозумілі дії Замовника щодо саме токого обмеження кола учасників. Зважаючи на наведене, просимо розглянути питання щодо: 1) видалення необґрунтованої та дискримінаційної вимоги щодо наявності оредованого транспорту у кількості не менше 4-х одиниць, 2) у разі закупівлі товару партіями вказати обєми таких партій шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації у терміни, передбачені законодавством.
Відповідь: Щодо питання про наявність автотранспорту в кількості 4-х одиниць, мається на увазі два тягачі та два бензовози на випадок, коли один із названих транспортних засоби вийде з ладу, проте Учасник повинен мати можливість виконати договірні зобов"язання. Проте вимогу Вашу виконуємо і вносимо зміни до ТД. Щодо кількості поставок повідомляємо, що це, звичайно, одноразова поставка. Ваше запитання в даному випадку не вимагає вносити зміни до ТД.
Дата відповіді: 14.03.2020 13:39
Відповідь надана

Ліцензія на право зберігання пального

Номер: 7f6348cea88649c0beeffaebfdc1e7fc
Дата опублікування: 13.03.2020 16:16
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно пункту 3.4 Розділу 3 додатку №1 Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 09130000-9 - «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне (Налив)) Вами встановлена вимога щодо надання Учасниками у складі своє тендерної пропозиції ліцензії на право зберігання пального. Статтею 1 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (зі змінами і доповненнями) (далі – Закон № 481) місце зберігання пального визначено як місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування. Відповідно до частини першої ст. 15 Закону № 481 зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії. Суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право зберігання пального на кожне місце зберігання пального. Таким чином, такі суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право зберігання пального на місце (територію), що використовується для зберігання пального. Разом з цим, відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання. Таким чином, Закон № 481 дозволяє здійснювати постачання палива без наявності ліцензії на право зберігання пального, якщо такий суб'єкт господарювання має одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання. Вашою вимогою звужується потенційне коло учасників до тільки тих, які мають ліцензію на право зберігання пального, та не враховано, що Учасник може здійснювати постачання палива на склад Замовника безпосередньо з заводу-виробника, або офіційного представника виробника нафтопродуктів в Україні, або імпортера нафтопродуктів, або з місця зберігання іншого суб’єкта господарювання, з яким Учасник має договірні відносини. Відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі»(зі змінами) (далі – Закон) мета проведення тендерних процедур полягає у забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягненні найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Згідно з статтею 3 Закону принципами публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, просимо розглянути питання щодо видалення необґрунтованої та дискримінаційної вимоги з надання ліцензії на право зберігання пального шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації у терміни, передбачені законодавством
Відповідь: Вивчивши Ваше питання, вносимо зміни до Тендерної документацї шляхом додавання файлу із внесеними змінами.
Дата відповіді: 14.03.2020 13:32