-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
11.03.2020 17:16 - 16.03.2020 18:00
Відповідь надана
Дискримінаційні критерії до учасників
Номер:
7500141e6a9546bd868e15a7e4f58c82
Дата опублікування:
16.03.2020 11:29
Опис:
Шановний замовник, надайте відповідь або усуньте порушення у тендерній документації. Ваші критерії до учасників прописані під конкретні фірму. Напишіть уже в критеріях, яке прізвище має бути у директора фірми.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідь надана.
Дата відповіді:
16.03.2020 15:32
Відповідь надана
Дискримінаційні критерії до учасників
Номер:
34fae9b599f9436d94ca41fb2f9a4668
Дата опублікування:
12.03.2020 20:30
Опис:
Шановний Замовнику, вважаємо, вимогу щода учасника п.8 тендерної документації дискримінаційною та просимо внести зміни до оголошення про закупівлю. Яким чином реєстрація юридичної особи у визначеному законодавством порядку не менше, ніж за 5 (п’ять) років до моменту проведення торгів вплине на якість виготовлення проектно-кошторисної документації??? Теж саме стосується наявності в штаті не менше 7 працівників у сфері проектування протягом останніх двох років. Надайте обґрунтоване пояснення, чим вас не влаштовує проектний штат юридичної особи у кількості 6 чи 5 працівників.
На сьогоднішній день є програми для створення креслень, кошторисної документації, службових документів тощо з вільною публічною ліцензією, тому п.9 тендерної документації також є дискримінаційним.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності сертифікованих працівників (архітектора; інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) також несе дискримінаційний характер. Відповідно до ст. 19 ЗУ «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі:
- здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю;
- розроблення проектних матеріалів, не передбачених для реалізації (ескізні, пошукові, концептуальні тощо), пропозицій щодо можливості і умов забудови будь-якої земельної ділянки;
- виконання робіт, що пов'язані з участю в містобудівних та архітектурних конкурсах, якщо їх умовами не передбачено інше;
- проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт.
Відповідь:
Відповідь на скаргу у допороговій закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013»
Шановний учаснику! Дякуємо за ваше звернення, однак вимушені відмовити з наступних обставин. Всі вимоги тендерної документації слугують підтвердженням для учасників на їх кваліфікацію відповідно до ст.ст. 16, 17 Закону «Про публічні закупівлі». Подання відповідних документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, в тому числі документів на підтвердження строку реєстрації юридичної особи не менше ніж за 5 років до моменту проведення торгів, не є дискримінаційними вимогами, а мають на меті забезпечити поставку робіт належної якості, своєчасно та в повному обсязі. Жоден із кваліфікаційних критеріїв не суперечить діючому законодавству України, є необхідними для успішного проведення закупівлі та гарантованого отримання якісних робіт за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних учасників. З іншого боку, значне спрощення вимог до постачальника або їх виключення, як ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних учасників і подальшого невиконання умов договору. Враховуючи те, що при проведенні торгів замовник перш за все повинен керуватися власними інтересами, а не бізнес-інтересами учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги тендерної документації без змін.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон») замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також згідно з ч.2 ст.16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: (1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; (2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; (3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, замовник може установити всі три, передбачені ч.2 ст.16 Закону, кваліфікаційні критерії.
Так, відповідно до абзацу 2 пункту 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітального ремонту стадіону НВК № 293 за адресою вул. Милославська, 7» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013» учаснику необхідно надати документи, зазначені в Додатку №2 в електронному вигляді в форматі pdf.
Згідно з п.9 Додатку 2 «Перелік документів, для підтвердження можливості виконання робіт, що мають бути надані у складі пропозиції» учасник має подати довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання проектних робіт з обов’язковим зазначенням номера ліцензії.
У розділі «Примітки» Додатку 2 передбачається, що учасник повинен подати документи з урахуванням особливостей законодавства та цієї тендерної документації, а у разі відсутності документа учасник повинен подати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти.
Згідно з Додатком 2 Оголошення про проведення допорогової закупівлі учасник має надати докази наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником має бути подана довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про наявність у учасника працівників потрібної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт, котрі передбачені технічним завданням, із зазначенням номерів та дат видачі кваліфікаційних сертифікатів та їх завірених печаткою копій, а саме:
(1) архітектора; (2) інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості; (3) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; (4) інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; (5) інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Закон України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року №687-XIV визначає правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності і спрямований на формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів.
Ст.19, на яку ви посилаєтеся у скарзі, розташована у Розділі IV «Здійснення архітектурної діяльності», а тому не поширюється на Замовника.
Більше того, Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Замовник при оголошенні та подальшому здійсненні закупівлі керується спеціальним для нього Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, його статтею 16. Положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають звільнення учасника процедури закупівлі від надання кваліфікаційних сертифікатів за наявності умов, наведених вами у вашій скарзі (ті, які передбачені ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
Дата відповіді:
16.03.2020 15:31