• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське-Миколаїв (через. м. Вознесенськ), км 210+000 – км 221+363 (права смуга), Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-24 Благовіщенське-Миколаїв (через. м. Вознесенськ), км 210+000 – км 221+363 (права смуга), Миколаївська область

Завершена

66 819 678.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 66 820.00 UAH
Період уточнення: 10.03.2020 17:38 - 07.04.2020 21:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційного критерію

Номер: 9929cc0fa35c4c998ba6c950354c6413
Дата опублікування: 31.03.2020 00:01
Опис: Добрий вечір! Додатком 2 тендерної документації вимагається надання кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі у формі довідки з наступним документальним підтвердженням: «...На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) …». Оскільки в трудових відносинах з Учасником перебувають працівники, які мають досить великий стаж роботи, в тому числі в інших підприємствах, установах і організаціях, записи в їх трудових книжках містять відомості про роботу в цих підприємствах, установах і організаціях. Відповідно до Закону України від 1 червня 2010 року № 2297–VI «Про захист персональних даних» (ст.8, ст.10, ст. 14) працівники мають законне право не давати згоду на розголошення таких даних. Водночас Замовнику необхідне підтвердження кваліфікації та досвіду саме для посади (професії), яка буде зазначена у довідці про наявність працівників, тобто всі інша інформація, яка стосується досвіду роботи не на підприємстві Учасника і є такою, що не несе відповідного підтвердження кваліфікаційного критерію, необхідного для надання послуг. Просимо з метою дотримання норм Закону України «Про публічні Закупівлі», в частині недискримінація Учасників, Закону України «Про захист персональних даних» та дотримання прав та свобод людини, гарантованих Конституцією України, внести зміни до тендерної документації і прибрати дискримінаційну вимогу надання повністю копій трудових книжок, замінивши його, для прикладу, формулюванням: «надати копії з трудових книжок, а саме копію сторінки, яка містить загальні відомості про працівника (титульний аркуш) та копію сторінки (сторінок), яка (які) містить (містять) інформацію про наявність трудових відносин між Учасником та працівником».
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув ваше звернення (питання) та повідомляє наступне. Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно ч.3 ст.16 Закону, визначені замовником згідно зі ст.16 кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником п.3.5 тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у додатку 2 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду та/або суміщення посад, або цивільно-правові угоди, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності. Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовниом в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо надання трудових книжок (заповнених сторінок) є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника. Крім того, учасник мабуть не дуже уважно вивчив вимоги тендерної документації, так як замовник вимагає інформацію про працівника не тільки за час роботи на підприємстві, а й за час роботи в дорожній галузі, тому надання трудових книжок (заповнених сторінок) є необхідним. Також слід зазначити, що Замовником в тендерній документації, в повній мірі дотримано приписи Закону України «Про захист персональних даних», шляхом надання учасником в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Замовник розуміє, що якщо в трудових відносинах з вашим підприємством перебувають працівники, які мають досить великий стаж роботи, то вам, як учаснику, прийдеться витратити чимало часу для сканування та формування документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», однак, враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обгрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником.
Дата відповіді: 02.04.2020 17:17
Відповідь надана

Вимоги ТД

Номер: 2c5d6dceef904cd183d2f9254088b442
Дата опублікування: 25.03.2020 23:18
Опис: Добрий вечір! Додатком 1 до тендерної документації вимагається «…..Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво), що буде задіяний при наданні послуг за предметом закупівлі, повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником в складі тендерної пропозиції надається атестат виробництва, виданий уповноваженим на це органом, та який є чинним протягом всього терміну надання послуг за предметом закупівлі». Ми, як Учасник плануємо взяти участь у даній закупівлі і маємо чинний на дату подання атестат виробництва та гарантуємо продовження терміну дії, проте Тендерною документацією вимагається щоб атестат виробництва був чинний протягом всього терміну надання послуг, тобто по 30.11.2021 року. Чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції такого Учасника, якщо він надасть у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію, щодо продовження чинності атестату виробництва, після закінчення терміну його дії, на строк необхідний для надання послуг? Для дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, надавши можливість надавати у складі тендерної пропозиції лист-гарантію, щодо продовження строку дії атестату виробництва, оскільки дана вимога є такою що обмежує коло Учасників і може містити прояв дискримінації.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув ваше питання та повідомляє, що в тендерну документацію в найближчий час будуть внесні зміни в частині підтвердних документів щодо дії атестатів виробництва
Дата відповіді: 30.03.2020 17:08