• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

3 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 200.00 UAH
Період уточнення: 06.03.2020 14:45 - 13.03.2020 18:40
Відповідь надана

уточнення

Номер: 2a9502fba5a648a99c0d447cfbcf5ecd
Дата опублікування: 10.03.2020 20:23
Опис: Шановний Замовнику, а що ви маєте на увазі під поніттям "інші допоміжні обєкти що викристовуються для здійснення поставок вугілля"?
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого запитання повідомляємо, під «іншими допоміжними об'єктами, що використовуються учасником для здійснення поставок вугілля», мається на увазі наявність вантажно-розвантажувальної техніки у учасника.
Дата відповіді: 12.03.2020 12:30
Відповідь надана

Незаконі вимоги у ТД

Номер: 898259234faf461393fbe318365e1a53
Дата опублікування: 10.03.2020 20:18
Опис: Замовником зазначено вимогу у ТД яка не відповідає ДІЮЧОМУ ЗУ "Про публічні закупівлі", зокема у ч. 3 розділу 5 ТД, "Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "про публічні закупівлі замовних відиляє тендерні пропозиції учасників, до яких застосовано санкції....." У чинному ЗУ "Про публічні закупівлі" не має такої підстави для відхиленя. Внесіть зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого питання повідомляємо, що проведення державних закупівель та заключення договору на закупівлю товару за державні кошти неможливо з підприємствами щодо яких застосовані санкції , а саме у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також закупівель у інших суб’єктів, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VІІ, Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Дата відповіді: 12.03.2020 12:29
Відповідь надана

Незаконні вимоги

Номер: 32d3e100ab6f4b73963dd9393acc9c47
Дата опублікування: 10.03.2020 20:14
Опис: Шановний замовнику, вимагаємо внести зміни у тедендерну документацію та прибрати незакону вимогу щодо того. що усі довідки, витяги, реєстри, що видаються стороніми установами, організаціями, підприємствами повині бути видані не раніше дати виходу оголошеня про ці торги. Зазначаємо, що дана вимога не містить ніякого сенсу та НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА чинним законодавством, а лище покладає на учасників додаткові витрати. Надайте можливість учасникам надати діючі документи які видані учасникам у 2020 році. Встановлюючи вищевикладену умови ви порушуєте чинне законодавство і покладете на учасників додаткові витрати. Жоден із документів. що вимагаються тендерною документацією не містить короткий термін дії. Отже, приберіть незакону вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ та контролюючих органів за захистом своїх прав.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого питання, а саме «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги» повідомляємо, що тендерна документація Замовника розроблена згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Згідно ст.22 ч.3 «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» і звертаємо Вашу увагу це не є порушенням законодавства. Замовник в складі своєї тендерної документації вимагає надання довідок, витягів, відомостей, реєстрів, що видаються учаснику сторонніми установами і є документами, які містять відомості з Єдиного державного реєстру про юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців. Ці відомості є актуальними на дату та час формування такого документа. Оскільки дані, які визначаються цими документами , можуть змінюватися, Замовник хоче бути впевненим в тому, що відомості, надані про підприємство, є достовірними, тому встановлена вимога в тендерній документації щодо надання документів , сформованих не раніше дати виходу оголошення про ці торги.
Дата відповіді: 12.03.2020 12:27
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f0e37e01c8124a0bae588fd9bc8a9170
Дата опублікування: 09.03.2020 20:28
Опис: Відповідно до пункту 4.1. додатку 2 до тендерної документації вимагається довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору (не менше ніж три договори). Згідно з частино 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, хоча б одного. Встановивши у тендерній документації вимогу щодо надання інформації про повне виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів, коло учасників обмежено лиш тими, які мають досвід з виконання трьох і більше аналогічних договорів. Просимо усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації та привести її у відповідність до Закону.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого запитання повідомляємо, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та роз'яснень Мінекономрозвитку. При встановленні вимоги щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а саме - досвіду виконання аналогічних договорів, тендерний комітет керувався офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Мінистерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель ( відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства в розділі «Консультації» http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details, в якому вказана наступна позиція Міністерства з цього приводу : «повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.»
Дата відповіді: 12.03.2020 12:13
Відповідь надана

Підтвердження наявності вугільного складу

Номер: 31854a79088043f9b4bdfe9262db7bf7
Дата опублікування: 09.03.2020 20:09
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з пунктом 2.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки для зберігання вугілля) надати у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про право власності та/або копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Наше підприємство має в наявності вугільний склад, що підтверджується Витягом про реєстрацію права на нерухоме майно, щи виданий бюро технічної інвентаризації на підставі договору купівлі-продажу нерухомого майна. Просимо надати роз’яснення, якщо для підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки для зберігання вугілля) у складі тендерної пропозиції буде надано Витяг про реєстрацію права на нерухоме майно, виданий бюро технічної інвентаризації на підставі договору купівлі-продажу нерухомого майна, це вважатиметься виконаною вимогою тендерної документації чи ні? Якщо ні, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого питання «Згідно з пунктом 2.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки для зберігання вугілля) надати у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про право власності та/або копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.06.2004 року із змінами права, які виникли до 1 січня 2013 року і не були зареєстровані, підлягають державній реєстрації. Ст. 3 п.2 цього Закону гласить «обов’язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав». Проведення державної реєстрації прав проводиться згідно розділу IV цього Закону. В тендерній пропозиції учасник повинен надати саме копію свідоцтва про право власності та/або копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Дата відповіді: 12.03.2020 12:05
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 48c76a69fe3c404d84b7dbd5de7a3c6e
Дата опублікування: 08.03.2020 17:42
Опис: Згідно з пунктом 2.2. додатку 2 до тендерної документації, зокрема, вимагається надати документ, підтверджуючий наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або накладну на придбання вагів). Також учасники повинні надати копію настанов на ваги. Відповідно до Податкового кодексу України термін зберігання первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків складає три роки. Настанови з експлуатації – це гарантовані підприємством-виробником основні характеристики ваг, що містять опис їх конструкції і принципу роботи, необхідні дані для експлуатації, повірки та підтримки в постійній працездатності. Таким чином, надати вищевказані документи зможуть тільки ті учасники, які забезпечили зберігання первинних документів (договір купівлі-продажу або накладну на придбання вагів) більше трьох років та мають настанови на придбані ваги. Зазначені вище вимоги тендерної документації перешкоджають суб'єктам господарювання, у яких є орендовані ваги (або учасник користується вагами на договірних засадах) та які мають копію документу з результатами повірки даного вагового обладнання в 2019-2020 роках, взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо вилучити з тендерної документації зазначені вище дискримінаційні умови.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого питання «згідно з пунктом 2.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати документ, підтверджуючий наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або накладну на придбання вагів). Також учасники повинні надати копію настанов на ваги, повідомляємо, що у розумінні Закону про бухоблік первинний документ — це документ, що містить відомості про господарську операцію. Більш розширене визначення наведене в п. 2.1 Положення № 88. У ньому зазначено, що первинні документи — це документи, створені в письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження і дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Договір — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення громадянських прав і обов’язків ( ч. 1 ст. 626 ЦКУ). Тобто договір фіксує не факт здійснення госпоперації, а лише порядок дій сторін при її здійсненні. Укладення договору не викликає зміни в структурі активів і зобов’язань, власному капіталі підприємства. На цій підставі можна зробити висновок: договір не є первинним документом. На це звертав увагу і ВСУ в постанові від 15.12.15 р. № 21-4266а15. У загальному випадку первинні документи, що підтверджують доходи і витрати, а також інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, підприємство зобов'язане зберігати не менше 1 095 днів (п. 44 ПК). Зверніть увагу на формулювання: «Не менше 1 095 днів». Значить, строк зберігання може бути й більшим. Настанова з експлуатації є документом, призначеним для ознайомлення з конструкцією , технічними характеристиками та правилами експлуатації , який посвідчує гарантовані виробником основні параметри і технічні характеристики ваг і повинен знаходитися на підприємстві, що експлуатує ваги. Споживачі повинні суворо дотримуватися вказівок цієї настанови з експлуатації та зберігати її протягом терміну експлуатації ваг, а також своєчасно робити повірку ваг. Якщо ви орендуєте ваги, ви повинні у орендодавця запросити копію настанов та копію документа з результатами повірки ваг.
Дата відповіді: 12.03.2020 12:01