-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі(Придбання обладнання для Гамаліївської ЗОШ І-ІІ ступеня (з структурним підрозділом дошкільна група) в c. Гамаліївка Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області)
Завершена
398 079.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 990.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 990.40 UAH
Період уточнення:
06.03.2020 09:41 - 13.03.2020 18:00
Відповідь надана
Дискрімінаційні умови
Номер:
5827681a66f74bacbc0928d82b856499
Дата опублікування:
13.03.2020 15:11
Опис:
Нами подано вимогу про усунення порушення умов тендерної документації.
І. В обґрунтування вимоги зазначено, що в Додатку №1 до ТД «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» визначено обов’язок учасника в складі пропозиції надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі відомості про виконання аналогічних договорів.
При цьому замовником безпідставно та невмотивовано визначено поняття «аналогічні договори» як «договори на постачання обладнання для шкіл чи ДНЗ виконаний у 2020 році».
Відповідно застереження замовника про виконання потенційним учасником аналогічного договору саме у 2020 році є неправомірним та не містить правового обґрунтування.
Вказане застереження замовника звужує коло потенційних учасників, оскільки передбачає можливість прийняти участь тільки учасниками, які здійснили постачання обладнання для шкіл чи ДНЗ саме у 2020 році. Тобто, наприклад, виконання учасником постачання протягом 2019 року не являється доказом виконання кваліфікаційного критерію в оголошеній замовником закупівлі.
Таким чином, обмеження та застереження замовника про надання на підтвердження кваліфікаційного критерію аналогічного договору, виконаного у 2020 році, як і надання листа-відгука, є обмеженням зі сторони замовника конкурентних засад у даній закупівлі.
Враховуючи викладене, відповідь замовника про незрозумілість «яким чином наведені умови ТД порушують права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості Учасника подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації» є формальною відпискою, які не містять правових основ для визначення поняття «аналогічний договір» в редакції замовника.
ІІ. Замовником також формально розглянуто вимогу в частині уточнення та внесення змін до Технічного завдання. Внесення змін до умов ТД (шляхом усунення деяких складових обладнання) не є свідченням розгляду вимоги в порядку ст.23 Закону.
Звертаємо увагу замовника, що характеристики зазначеного в Додатку №3 до ТД в позиції за №69 «Цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінетів хімії, фізики, біології» визначені замовником під продукцію саме торгової марки Vernier та не допускають як таку можливість поставки аналогічної продукції. Зокрема, вказані характеристики та складові обладнання є можливими виключно у випадку поставки продукції торгової марки Vernier; продукція будь-яких інших марок не відповідатиме вимогам замовника.
ІІІ. Технічне завдання не відповідає вимогам наказу Міністерства освіти і науки України №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
Визначена замовником комплектація Цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінетів хімії, фізики, біології є незрозумілою та недоцільною з точки зору забезпечення вимог навчального процесу.
Даний комплекс містить поєднання кабінетів хімії, фізики, біології.
Враховуючи зміст комплексів для кабінетів хімії, фізики, біології в їх сукупності, вбачається, що комплекс повинен містити більшу кількість датчиків і аналогово-цифрових перетворювачів для забезпечення виконання завдань навчального процесу. Наприклад, незрозумілою з точки зору завдань комплексу є відсутність датчиків тиску, вологості, магнітного поля, заряду, артеріального тиску, освітленості тощо.
Зважаючи на викладене, вказане поєднання характеристик предмету закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно ч.3 ст.5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Усунути зазначені вище порушення та дискримінаційні положення тендерної документації.
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом зміни умов тендерної документації.
У випадку залишення вимоги без належного розгляду, спір буде передано для розгляду до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольному комітету України.
Відповідь:
1. Закон України не визначає термін за який надається інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів та інші документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. Термін в 83 дні ми вважаємо біль ніж достатнім для підтвердження спроможності учасника виконати договірні обов’язки у 2020 році . Згідно даних статистики з державного сайту закупівель ( не враховуючи місцевих бюджетів) на 12.03.2020 тільки по коду ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі, завершених закупівель 252, в яких брали участь сотні учасників. Відповідно, таку кількість не можливо назвати «окремим колом учасників» та «завуальованою формою обмеження конкуренції та участі потенційних учасників у даній закупівлі».
2. Звертаємо вашу увагу на те, що у Додатку 3 Тендерної документації та на виконання вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником передбачена можливість подання учасниками аналогічного товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації. Також у цьому ж Додатку 4 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників. Технічні вимоги орієнтуються на провідних міжнародних виробників цифрових вимірювальних лабораторій, а саме ТМ Einstein, TM Vernier, TM PHYWE. У вільному доступі, а саме в інтернет мережі, велика кількість постачальників вищевказаних торгових марок. Для прикладу: rozumniki.com, b-pro.com.ua, interschool.com.ua, elizlabs.com.ua umschool.com.ua, cvkk.com.ua та інші. Комплектація «Цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу» відповідає "Типовому переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів" від 22.06.2016 р. № 704 та враховує наявну суму коштів, виділену на закупівлю.
Дата відповіді:
13.03.2020 16:19
Відповідь надана
Умови закупівлі
Номер:
5de7ae4882844e73b63d5ca2b7cc5f2a
Дата опублікування:
12.03.2020 16:58
Опис:
ВИМОГА
про усунення порушення
(в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
В системі публічних закупівель Prozorro підприємство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету: «ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі(Придбання обладнання для Гамаліївської ЗОШ І-ІІ ступеня (з структурним підрозділом дошкільна група)».
Проаналізувавши зміст вимог ТД, обґрунтованим є твердження про наявність в умовах ТД дискримінаційних вимог та вимог, що свідчать про порушення вимог законодавства. Зазначене свідчить про наявність підстав для звернення до замовника про усунення порушень.
І. В Додатку №1 до ТД «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» визначено обов’язок учасника в складі пропозиції надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі:
«3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «а», що визначена у даному Додатку. Аналогічними договорами є договори на постачання обладнання для шкіл чи ДНЗ виконаний у 2020 році. Загальна вартість поставленого обладнання по аналогічних договорах у 2020 році повинна бути на суму не менше ніж 200000,00 грн.
3.2. На підтвердження надати копії аналогічних договорів інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками, визначеними в цих договорах та докази поставки товару (акт, накладна).
3.3. Лист-відгук (по кожному договору) від Замовника робіт (виданий у 2020 р.) про виконання договорів, що наведено у довідці в яких вказано номер та дату договору та підтверджується факт поставки товару в повному обсязі з дотриманням строків».
Тобто, Замовником визначено, що в розумінні підтвердження учасником відповідності кваліфікаційним критеріям аналогічними договорами є договори на постачання обладнання для шкіл чи ДНЗ, виконаний саме у 2020 році.
Вказане застереження Замовника та визначення поняття «аналогічний договір» є завуальованою формою обмеження конкуренції та участі потенційних учасників у даній закупівлі.
Закупівля оголошена в березні місяці, фактично на початку 2020 року, а тому подати пропозиції з підтвердженням виконання аналогічного договору в 2020 році є можливим виключно для окремого кола учасників.
Відповідно, даним застереженням Замовника створено переваги для окремо взятих учасників та перешкоди для усіх потенційних учасників, які, наприклад, спроможні надати докази виконання аналогічних договорів за інші періоди (2019 р., 2018 р. тощо).
ІІ. Предметом закупівлі Замовником визначено 1 Лот «Перелік згідно Технічного завдання», що є Додаток №3 до ТД.
В Додатку №3 до ТД в позиції за №69 Замовником зазначено «Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінетів хімії, фізики, біології» в кількості 1 шт. із визначенням комплектації: реєстратор даних Lab Quest2, датчик температури (зовнішній), програмне забезпечення Logger Pro, датчик температури тощо.
В свою чергу, також визначено характеристики комплектуючих складових.
Із змісту характеристик комплектуючих складових Цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінетів хімії, фізики, біології вбачається, що в даній частині тендерна документація «прописана» Замовника під продукцію торгової марки Vernier. При цьому вказані характеристики, встановлені Замовником, унеможливлюють пропозицію аналогічної продукції через її відсутність як таку.
З огляду на вказане, дискримінаційною є вимога Замовника про надання листа авторизації виробника (або його офіційного представника).
Виконання вимог Замовника в цій частині є можливим виключно учасником, що володіє продукцією торгової марки Vernier.
ІІІ. Крім цього, визначена Замовником комплектація Цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінетів хімії, фізики, біології є незрозумілою та недоцільною з точки зору забезпечення вимог навчального процесу.
Даний комплекс містить поєднання кабінетів хімії, фізики, біології.
Враховуючи зміст комплексів для кабінетів хімії, фізики, біології в їх сукупності, вбачається, що комплекс повинен містити більшу кількість датчиків і аналогово-цифрових перетворювачів для забезпечення виконання завдань навчального процесу. Наприклад, незрозумілою з точки зору завдань комплексу є відсутність датчиків тиску ,вологості, магнітного поля, заряду, артеріального тиску, освітленості і т.ін.
Зважаючи на викладене, вказане поєднання характеристик предмету закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно ч.3 ст.5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Усунути зазначені вище порушення та дискримінаційні положення тендерної документації.
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом зміни умов тендерної документації.
Відповідь:
1. По Кваліфікаційних вимогах: З вищеописаного незрозуміло яким чином наведені вище умови ТД порушують права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості Учасника подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
2,3. Технічне завдання буде коригуватися. Очікуйте нової редакції тендерної документації.
Водночас У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Якщо Учасник подає товар/технології/механізми, що є еквівалентом він зобов’язаний подати у складі своєї пропозиції порівняльну таблицю в розрізі усіх технічних характеристик зазначених у Технічному завданні, та лист-пояснення про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам закупівлі та фото аналогу..
Дата відповіді:
13.03.2020 10:14
Відповідь надана
Технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
095d15f03d644af0902c7aa71de54e48
Дата опублікування:
11.03.2020 22:14
Опис:
Шановний замовник. Ви закуповуєте для прикладу "Життєвий цикл Цикади", Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів" не передбачено такої позиції для використання в навчальному процесі. Модель "Клітина тваринна" має мати згідно наказу Розмір моделі не менше 45 см, в той час як ви закуповуєте Розмір пакування : 43*29*16 см, звертаємо вашу увагу, що в характеристиках вказано розмір пакування, а не самої моделі.
Вимога привести технічне завдання у відповідність до затвердженого наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
Відповідь:
Можливість внесення змін в технічне завдання буде розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету
Дата відповіді:
13.03.2020 10:07
Відповідь надана
Технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
75d5c57fb8434d58b7a302a6c6a95296
Дата опублікування:
11.03.2020 14:39
Опис:
Шановний замовник. Вимога привести технічне завдання у відповідність до затвердженого наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів».
Зміст Додатку 3, що містить технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, суперечить переліку засобів навчання та технічним характеристикам вказаним в наказі.
Відповідь:
Шановний учасник! Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів" встановлює МІНІМАЛЬНІ вимоги до засобів навчання та до обладнання. Ні даним Наказом ні іншим нормативно-правовим актом НЕ ЗАБОРОНЕНО встановлювати КРАЩІ технічні параметри, враховуючи наявну суму коштів, виділену на закупівлю. Відповідно тендерним комітетом у Тендерній документації зазначено набагато кращі технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у вище вказаному Наказі. Також у Додатку 3 Тендерної документації та на виконання вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником передбачена можливість подання учасниками аналогічного товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації. Також у цьому ж Додатку 4 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників.
Дата відповіді:
11.03.2020 17:40
Відповідь надана
Технічні характеристики предмету закупівлі.
Номер:
22ac40848d5343c0ac73a8ad5623d455
Дата опублікування:
11.03.2020 13:29
Опис:
Шановний Замовник, прохання дати роз’яснення, що саме ви плануєте закуповувати, так як в з опису позиції Набір демонстраційний "Електродинаміка", ми не розуміємо який саме склад товару ми маємо пропонувати до постачання, так як малюнок та роз’яснення про такий тим з’єднання відсутній:
Кожну коробку можна з'єднати п-образними з'єднувачами, як показано на малюнку.
Відповідь:
Буде внесено зміни в технічне завдання
Дата відповіді:
13.03.2020 10:07
Відповідь надана
Технічні характеристики предмету закупівлі.
Номер:
634380d8a9584fd2b6e9e5c0e0b7efb8
Дата опублікування:
11.03.2020 13:11
Опис:
Шановний Замовник, прохання дати роз’яснення, що саме ви плануєте закуповувати, так як в назви та опису, ми не розуміємо який саме товар ми маємо пропонувати до постачання:
Внутрішня будова миші ( шт. 1) - Демонструє зовнішню будову миші в прозорому пластику.
Відповідь:
Буде внесено зміни в технічне завдання
Дата відповіді:
13.03.2020 10:07